Jinak jsem to musela udělat jinak Emily do tý Afriky letí letadlem.
Omlouvám se , že to byla trochu blbost jet tam vlakem a autem berte to spíš jako srandu Promiňte.Budu se to snažit dělat reálný...Děkuju.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em:
Ráno jsem se probudila v deset... Šla jsem si udělat snídani jogurt s jahodama. Mmm snídaně je nejlepší.,,Mami?!" Zakřikla jsem. Jelikož nikdo neodpovídal tak jsem usoudila, že ještě spí. Je to divný ale co ať spí. Pojedu až po obědě takže asi ve dvě.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roba:
Ráno jsem se probudil vedle Niny. Ta ještě spala tak jsem šel udělat snídani míchaný vajíčka klasika nic jiný ho neumím. Ptáte se jestli jsme spolu spali tak odpověď je ne Nina si to nepřála. A já jí musel respektovat. Ale tak mně to nevadí. No jen trochu. Když jsem měl snídani hotovou tak jsem se šel podívat na Ninu. Rodiče jsou pryč takže se mě nemůžou vyptávat na to kdo to byl s semnou v posteli. ,,Dobré ráno lásko"řekl jsem. ,,Dobré miláčku" řekla Nina. ,,V kuchyni je hotova snídaně" řekl jsem. ,,Ty gurmáne" řekla a zasmála se.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em:
Už bylo jedenáct tak jsem se šla podívat na mamku. Spala... No tak oběd bude hold na mně. Udělám špagety. Špagety s rajčatovou omáčkou. To by mělo mámě chutnat. Oběd jsem měla hotovej v jednu. Šla jsem probudit mámu. A pak jsme se spolu najedli. Po obědě jsem si řekla, že by bylo dobrý jít za Robem a omluvit se. Brát ho s sebou už ale nebudu.
Byla jsem před dveřma Roba. Klepala jsem ale nikdo neotevíral. Koukla jsem se do okna v Robovi pokoji viděla jsem jak se muchluje s Ninou. Přeju mu to... Ale?? Ale no nevim co mě žere..??!? Jsem ráda že je šťastnej. Tak ho nechám bejt ma společnost a má zábavu tak ho nebudu vyrušovat. Otočila jsem se a šla jsem domů.
Doma:
Doma jsem se šla rozloučit s mamkou. ,,Mami tak já jedu ahoj" řekla jsem a objala mamku. ,,Ahoj zlatíčko jo slib mi, že se ti nic nestane já s sebou jít nemůžu mám tu práci. Máš pár peněz a auto takže máš snad všechno co potřebuješ. Mám tě ráda." Řekla a dala mi pusu. ,,Děkuju taky tě mám ráda ahoj" řekla jsem a odešla do auta. Pak jsem se rozjela a z oka mi vykápla slza. Teď musím jet na letiště.Mrzí mě že tu mámu musím nechat. Jela jsem asi tři hodiny a pak se auto najednou zastavilo. Zastavilo se na místě kde nikdo není žastavilo se v pustině. ,,No skvělý"řekla jsem si v duchu. Vylezla jsem z auta a uviděla, že je praskla pneumatika. ,,Doprdele" řekla jsem si v duchu. Vzala jsem si mobil, že zavolám pomoc ale co neměla jsem signál. Čekala jsem tam hodinu pak ale zastavilo jiný auto. ,,Chceš pomoc?" Řekl nikdo. Já se otočila a uviděla Jacka. ,,Jacku?" Řekla jsem. ,,Ahoj asi potřebuješ pomoc" řekl. ,,Bože můj díky bože jsem myslela ,že tu zůstanu celou noc. No potřebovala bych pomoc." Řekla jsem. ,,No jak vidím tak je v háji pneumatika. Mám náhradní v kufru tak jí vyměníme" řekl. ,,Dobře děkuju" řekla jsem.
,,Hele a kam jedeš jestli se mužů zeptat?" Zeptal se mě Jack když vyměňoval pneumatika. ,,Na letiště do Afriky" řekla jsem. ,,No tak to nevim jestli to tam bude dobrá dovolená" řekl. ,,Já tam nejedu na dovolenou ale za tátou" řekla jsem. ,,Tak si to tam uží. Tak vyměněno" řekl. ,,Ježíš děkuju. Mužů tě obejmout?" Zeptala jsem se. ,,Jo" řekl a objal mě sám. ,,Moc děkuju" řekla jsem. ,,Nemáš zač dlužil jsem ti to za ségru" řekl. ,,A jak jí je?" Zeptala jsem se. ,,No jde to ale trochu se bojí chodit sama ven ale zvládne to já jí věřím" řekl. ,,Jo zvládne to. Kdyžtak jí na mě dej moje číslo a když bude chtít tak mi muže zavolat" řekla jsem. ,,Dobře" řekl. ,,Tak já musím jet" řekla jsem. ,,Dobře tak ať dobře doletíš" řekl. ,,Děkuju" řekla jsem a nastoupila do auta.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ahoj všichni!!!Vítám vás u další nové části. Doufám, že se vám líbila nebyla moc zajímavá tak snad to nevadí. Udělala jsem pár blbostí ale o tom píšu nahoře. Ještě jednou se omlouvám. Mám vás ráda a moc děkuju, že čtete mojí knížku. Užívejte dne a ahoj!🤗🤗🤗
A ještě na konec doporučuji knížky mých kamarádek první je od anickaz112 I LOVE YOU!-Je mega ❤️
Pak: sara3536 Paris- ta mě hrozně baví a mám jí ráda💜
A poslední od SandraTomasova Dej mu šanci- ta je taky top💛
Tak konec reklam 😂 děkuju za všechno tak ahoj! ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Nejlepší přátelé
AbenteuerAhoj všichni! Toto je moje druhá knížka ❤️. Doufám, že se vám bude líbit bude to zase něco trochu jiného než moje předešlá knížka. Tato knížka bude o přátelství ale i o lásce. Ben- Bohatý a populární kluk (chodí s Emily) Je mu 18 let. Emily (hlavní...