Rande?❤️❤️Poslední část? Nová story?

5 1 0
                                    

Pohled Em:
Ráno jsem se zbudila v 8:32. Jack včera nepřišel asi mi neodpustil. Ale to bude dobrý.... Rick se se včera neozval.. Doufám, že se ozve. Vstala jsem a šla do kuchyně. ,,Ahoj" ozvalo se. ,,Jacku?" Zeptala jsem se. ,,Špatně" řekl. ,,Taťka je tu " řekl a já se otočila na něj. ,,Co tu děláš?" Zeptala jsem se. ,,Jdu do práce až za hodinu a budu tam celý den" řekl. ,,Aha tak to je blbý. A kdy po letíme do Ameriky?" Zeptala jsem se. ,,Dneska je pátek tak v pondělí?" Zeptal se. ,,Jo to by šlo" řekla jsem a usmála se. ,,Emily rád bych tě poznal" řekl. ,,Dobře ta jestli budeš mít o víkendu volno tak se mužem nikam zajít" řekla jsem. ,,Dobře tak já už půjdu ahoj" řekl. ,,Ahoj" řekla jsem. Asi za hodinu co táta odešel nikdo klepal na dveře. Já jsem otevřela a ve dveřích byl Jack. ,,Ahoj Jacku" řekla jsem a obejmula ho.,,Ahoj" řekl. ,,Kde si byl?" Zeptala jsem se. ,,Byl jsem u tety a taky tam budu i dneska no zkrátka do tý doby než odletíme to poletím s váma.
,,Kdy letíte?" Zeptal se. ,,No v pondělí ve tři ráno asi" řekla jsem. ,,Tak fajn tak v jednu cca. na letišti. Zabalím si věci a půjdu" řekl. ,,Jak chceš" řekla jsem naštvaně. Možná jsem se mu měla omluvit.... Ale tak ať jde bude to tak nejlepší... Najednou mi zvonil mobil. Volal Rick. ,,Ahoj Ricku" řekla jsem. ,,Ahoj" řekl. Jack to asi slyšel tak bez rozloučení odešel. ,,Co potřebuješ?" Zeptala jsem se. ,,Chtěl bych tě pozvat na večeři" řekl. ,,Dobře" řekla jsem a zasmála se. ,,Přijdeš?" Zeptal se. ,,Jo ráda a kam. Byla jsem se podívat skoro všude a žádnou restauraci jsem neviděla" řekla jsem. ,,Musíš přijít ke mně domů. Pošlu ti zprávu s adresou." Řekl. ,,Dobře... Budu tam tak v sedum" řekla jsem a típla hovor.
Jej je tak sladkej....
No musím vyřešit problém s Jackem.
Za chvilku mi opravdu přišla sms od Ricka. Bydlí kousek od bytu táty. Takže super. Sedum je asi za dvě hodiny. No takže se jdu připravit. Vzala jsem si malovátka a šla do koupelny. Nejdřív jsem si na obličej dala hydratační krém, pak jsem si dala make-up od Avon a korektor od Astor. Pak jsem to všechno zapudrovala. Pudrem od Avon. Pak jsem si udělala stíny a kočičí linku. Ještě jsem si dala červenej lesk a šla jsem se obléknout. Vzala jsem si docela krátkou černou sukni a bílý tričko nad pupík. Pak jsem si šla navlnit vlasy. Uděla jsem si hodně přirozený vlny. No a mužů jít. Ještě jsem si vzala lodičky na dost vysokym podpatku a šla sem.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Na večeři:
Pohled Em:
Před dveřma Ricka jsem ještě napsala mamce. A pak jsem Zaklepala. ,,Ahoj"řekl Rick. ,,Ahoj" řekla jsem.,,Pojď dál"řekl a usmál se. ,,Děkuju" řekla jsem a vlezla do jeho bytu. U večeře jsem se ho ptala kolik mu je.... Je mu 20!??! A to je asi docela hodně když mně je 16... Bože ale je tak sexy. No ale kamarádi mužem bejt.. A nebo ne? Nevim ale je mi s nim hezky.. ,,A co máš za práci?" Zeptala jsem se. ,,Jsem doktor" řekl. ,,Ty vole! Tak to se máš taky bych chtěla bejt doktorka"řekla jsem. ,,Mužů tě tam jednou vzít... Do práce.. Když budeš chtít" řekl. ,,Jé určitě...Děkuju" zvedla jsem se a šla ho obejmout a ani nevim proč... ,,A máš manželku třeba máš?" Zeptala jsem se. ,,No.. Ještě před měsícem jsem jí měl" řekl a měl slzy v očích. ,,Tak to mě mrzí a rozvod máš už za sebou?" Zeptala jsem se úplně na blbost. ,,No rozvod jsem s ní už nestihnul.. Měla autonehodu a zemřela v nemocnici.." Řekl. ,,Pane bože to mě hrozně mrzí..."řekla jsem a šla ho zas obejmout... On se na mě podíval a...
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ahoj všichni máme tu konec další části!
Chci se omluvit za to, že jsem dlouho nic nenapsala...V komentářích se můžete pochlubit co budete mít na vysvětlení!❤
A jinak chci začít psát novou už knížku.. Takze je možné, že tahle část je poslední z této knihy..
Jestli chce abych pokračovala tak dejte vědět v komentářích!❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 15, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Nejlepší přáteléKde žijí příběhy. Začni objevovat