Hádka? Láska? Pomoc?

9 2 2
                                    

Pohled Em:
Jsem před dveřma Bena...!!? Zaklepala jsem a on otevřel byl oblečenej se docela se divim.. ,,Co chceš" řekl. ,,Ty se ptáš?" Řekla jsem a vlezla mu do bytu nechala jsem lehce otevřené dveře... Kdybych no kdybych musela utéct... ,,Hele kotě tak jsem si trochu užil... Když ty si mě odmítla a pak jsem tě už nenašel" řekl. ,,Ale kurva ta holka byla ještě malá.... A ty si jí donutil doprdele zasloužíš si sedět minimálně 5 let... Podvedl si mě... Kokote schní v pekle" řekla jsem a měla slzu v oku. ,,Ty krávo blbá to si posrala!" Řekl a dal mi takovou facku ,že jsem spadla k zemi... To posral... Zvedla jsem se flusla jsem na něj a zamávala mu... ,,Tak se měj ubožáku" řekla jsem a zavřela mu dveře před nosem... Auu ale dal mi docela perdu... ,,Ahoj Emily" ozvalo se. Podívala jsem se před sebe a uviděla jsem Jacka... ,,Ahoj" řekla jsem. ,,Teče ti krev z nosu" řekl. ,,Jo dostala jsem facku" řekla jsem a začala po kapsách hledat kapesník... ,,Od toho kluka za kterým jdu?" Zeptal se. ,,No Jo" řekla jsem a otřela si krev do kapesníku...,,Já ho fakt zabiju" řekl naštvaně... ,,Nestojí za to" řekla jsem. ,,Ublížil Coren a teď i tobě"řekl. ,,Já to vím... Ale nech ho... Je to hovado...Mohl by ti ublížit!!! Ale možná by bylo dobrý to nahlásit na policii. To s Coren" řekla jsem. Bože já sem tak zlá byl to můj kluk a já teď chci aby se dostal do kriminálu....!!!???
,,Dobře no tak si mi asi neměla dávat adresu... Za ségru ti dík ale nepotřebuju zastrašovat... A radit co mám dělat.. Aby to bylo jasný tvou pomoc už nepotřebujeme." Řekl.
,,Hm.... Tak si posluž jdi ho zmlátit..Ale jak říkám má sílu...Ale co si mi ukradenej" řekla jsem a trochu jsem lhala na tom klukovi je něco něco co mě k němu přitahuje... ,,Sorry nechtěl jsem bejt zlej jen je toho teď moc. Rodiče umřeli nedávno... Já si to do teď užíval ale teď nemůžu protože mám na krku mladší ségru... Mám jí rád ale nedá se zvládat.A jak vidím tak to fakt nezvladám..Rád jsem tě poznal Emily. Ale už musím" řekl. ,,Fajn všechno v pořádku... Kdybys nikdy potřeboval pomoc tak tady je moje číslo zavolej" řekla jsem a podala papírek s číslem na mě.
No a pak jsem jela domů za mámou měla bych se s ní rozloučit než zas pojedu...
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roba:
Ach jo žere mě to,že se s Em nebavíme... Teď je nikde v prdeli no ale co... Najednou mi přišla zpráva byla od Niny... Od holky kterou miluju... Jsme jen kamarádi... Zatím...Je hodná chytrá ale moc zodpovědná ale to mi neva... Miluju jí... Napsala jestli bysme se nemohli sejít v parku... No samozřejmě jsem řekl že jo...
V parku:
Přišel jsem do parku a tam stála Nina krásná Nina. Je hrozně podobná Seleně Gomez z kouzelníků co dávali na Disney...,,Ahoj krásko" řekl jsem. ,,Ahoj" řekla a zasmála se. ,,Proč ses chtěla sejít?" Zeptal jsem se. ,,Chtěla jsem tě vidět" řekla. Jak to dořekla tak jsem se k ní sklonil a políbil jí. ,,Miluju tě" řekl jsem. ,,Já taky" řekla.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em:
,,Ahoj mami" řekla jsem když jsem vešla do našeho bytu. ,,Bože můj Emily! Kde si byla?" Zeptala se. ,,Víš mami je tu něco co bych ti asi měla říc..." Řekla jsem. ,,Dobře" řekla. ,,Viš jak jsme na to teď špatně... Nemáme nikoho kdo by nám mohl pomoc... Jediný člověk který by mohl je táta můj táta... Zjistila jsem kde bydlí asi... Je to ale až v Africe. Jela jsem tam vlakem s Robertem... Pak jsem si ale musela něco vyřídit takže jsem tady a budu muset jet zas." Řekla jsem. ,,Ježíši Kriste pane. Emily John nám nepomůže neztrácej tím čas." Řekla. ,,Mami chci to zkusit a taky ho chci poznat" řekla jsem. ,,Dobře no tak máš na to právo takže dám ti svoje poslední peníze auto a můžeš jet" řekla. ,,Děkuju Slibuju, že přijedu s penízkama" řekla jsem a zasmála se. Už byl večer takže jsem šla spát a pojedu zítra...
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ahoj všichni🤗🤗🤗!!!
Dneska taková divná část je tam toho docela hodně jedno přes druhý tak snad vám to neva... Určitě napište názor ať vím jestli mám pokračovat!
Mám teď jarní prázdniny takže bych chtěla vydávat častěji❤️❤️❤️. Takže děkuju ,že mojí knížku čtete děkuju a užívejte dne!💜💜💜
Ještě nakonec se chci omluvit kamarádce anickaz112 za to, že jsem v knížce zmínila Selenu tak abys věděla že nekopíruju😂😂❤️.
Tak to už je vážně vše Ahoj!🤗🤗🤗

Nejlepší přáteléKde žijí příběhy. Začni objevovat