Prase!

10 3 4
                                    

Pohled Em:
Asi v deset hodin jsme se s Robem vydali na cestu. ,,Robe pojedem vlakem kterej by nás údajně měl dovézt do Afriky. Ale budem tam až za dvacetčtyři dní možná i déle takže pojedem fakt hodně dlouho." Řekla jsem. ,,Hmm a kolik to bude stát?" Zeptal se Rob. ,,Ummmm. 9500." Řekla jsem. ,,A ty na to máš?" Zeptal se. ,,Jo měla jsem trochu našetřeno. A ty máš?" Zeptala jsem se viděla jsem na Robovi ,že je naštvanej.. ,,No nemám. Ale mám tu kreditní kartu tak si mužů vybrat" řekl. ,,Dobře támhle je zrovna bankomat. A kousek odsud je ta zastávka" řekla jsem. ,,Dobře já si jdu vybrat a pak pojedem" řekl. ,,Dobře" řekla jsem.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roba;
Vybral jsem 15 tisíc. To bude stačit. ,,Mám vybráno tak jdem?" Zeptal jsem se Emily. ,,Jo " řekla.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em.:
Na zastávce jsme čekali asi hodinu pak už ale jel ten vlak. No tak jsme nastoupili a koupili si jízdenky.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
O deset hodin později:
Pohled Em:
S Robem jsme seděli vedle sebe. ,,Víš Em. je tu něco co bych ti chtěl říc. Víš vím to už dlouho..." Řekl. ,,No mluv" řekla jsem. ,,No viš ty vole nevim jak to říc...Ben už dlouho tě podvádí spal s Monou, Lolou no bylo jich víc a celou dobu co spal s nima chodil s tebou" řekl. Měla jsem slzy v očích i když Bena už nemiluju tak mě to mrzelo ale mnohem víc mě mrzelo, že mi to Robert neřekl už dřív když to věděl... Byla jsem naštvaná smutná. ,,Roberte kurva děláš si prdel?!" Za křičela jsem na něj. ,,Ne" řekl. ,, Roberte tohle je konec!!! To si říkáš kamarád! Já sním taky spala zatím co on dával i jiným! Roberte prosím jdi domů já s stebou už nechci jít dál. Dá se říc, že ti už nemůžu věřit!" Řekla jsem ,vím že jsem to docela přehnala ale byla jsem hrozně naštvaná. ,,No tak Em!" Řekl. ,,Prosím běž" řekla jsem. ,,Emily!" Řekl. ,,Jdi! Stejně si s semnou nechtěl jít"řekla jsem. ,,Em notak!" Řekl. ,,Do prdele! Jdi nebo jdu já!" Řekla jsem a už jsem byla fakt nasraná... ,,OK tak se měj" řekl. ,,Počkej jen jedno" řekla jsem a začaly mi téct slzy z oči.. ,,Co ještě co sem zas udělal.. Chtěl jsem tě jen ochránit" řekl. ,,Nechsl sis u mě peněženku." Řekla jsem a viděla jsem na Robertovi, že čekal že řeknu něco jiného... ,,Fajn dík" řekl a odcházel. Já ho ale nemohla nechat odejít. ,,Roberte!" Řekla jsem. ,,Co?! Zapomněl jsem si u tebe klíče nebo co?!?" Řekl naštvaně. Chtěla jsem ho obejmout a popřát mu štěstí do života ale teď jsem fakt naštvaná takže ať si nesere hoch!!! ,,Nic padej už!" Zakřikla jsem na něj...!!!?!?
Ten jeho pohled kterej na mě vrhl byl hroznej... Začalo se mi stýkat... Ale bylo pozdě byl navždy pryč!!!
Víte co je nejhorší přijít o kamaráda...Ale on se bude mít dobře.. V Americe má Ninu... Holku kterou miluje a já mu přeju ať jim to vyjde... No a mě zbývá ještě jeden úkol rozejít se s Benem!!! Ano s tím sráčem!!! Jela jsem vlakem už jsem byla kousek od Ameriky ale já se s nim nemůžu rozejít po telefonu spal s kamarádka s kterýma si to pak vyřeším!!! Musela jsem na otočku vystoupit z vlaku... A jít se rozejít s Benem! Chci mu to natřít!!! Kretén jeden!!!
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Roba:
Odešel jsem nasranej! A co měl jsem jí nechat jít už před tím!!! Ne já jsem za ní musel jít...
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em.:
Už jsem před jeho domem...Zaklepala jsem a on otevřel... Byl nahej akorát měl okolo pasu tričko dánské tričko... Najednou vyběhla ven polonahá žena holka dívka slečna bylo jí tak 13... ,,Bože Bene! Je nezletilá!" Zakřikla jsem. ,,No a co chtěla to" řekl. ,,Slečno si v pořádku?" Zeptala jsem se té postrašené slečny. ,,Já já... On mě donutil!" Řekla a celá se klepala. "Kde máš rodiče ? A ty Bene ty si takovej sráč hned jak se postarám o to aby byla v pořádku tak tě zabiju!" Řekla jsem. ,,Ale kotě" řekl. ,,Nejsem tvoje kotě a nikdy už nebudu" řekla jsem a on zavřel dveře. ,,Kokote" zakřičela jsem na něj... ,,Rodiče oni jsou pryč umřeli" řekla ta slečna. ,,Dobře to je mi líto... U koho bydlíš?" Zeptala jsem se. ,,u bratra..." Řekla. ,,Dobře tak se obleč a já tam s tebou zajedu" řekla jsem. ,,Děkuju" řekla.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Em:
U bytu jejího brachy jsem se ještě zeptala jak se jmenuje říkala Coren... Pak už jsem Zaklepala na dveře toho jejich bytu. Otevřel mladej hezkej kluk... ,,Ahoj jsem Emily a tohle bude asi tvoje sestra" řekla jsem. ,,Coren sakra kde si byla měl jsem o tebe strach" řekl a objal Coren. ,,Kde si byla?" Zeptal se. ,,Coren já mu to řeknu jdi ať už na to nemyslíš" řekla jsem. ,,Děkuju" řekla a objala mě. ,,Pojď dál " řekl ten kluk. ,,Dobře děkuju" řekla jsem a vstoupila dovnitř. ,,Jmenuju se Jack" řekl. ,,Co se stalo sestře?" Zeptal se. ,,Jacku víš tvá sestra Coren... Můj přítel teda už expřítel jí no... Zzznásilnil" řekl jsem. ,,Cože? Kde je!? Coren kurva co si dělala?! Kde je ten kretén?!?" Řekl naštvaně... Řekla jsem mu adresu Bena to prase si zaslouží aby dostal do držky... ,,Hele dík, že si mi přivedla ségru ale už prosím jdi děkuju" řekl Jack... ,,Dobře tak se mějte" řekla jsem. A pak už jsem odešla k Benovi!!!
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ahoj všichni!!! Je tu další část! Část která je docela smutná... Ale i tak doufám, že se vám část líbila😂☺️☺️. Určitě napište názor nebo tak😂☺️☺️❤️. Moc děkuju, že mojí knihu čtete ☺️❤️💜.

Nejlepší přáteléKde žijí příběhy. Začni objevovat