Dobrý den vy jste Jonh?

6 2 2
                                    

Pohled Em:
Tak už jsem v letadle. Sedím vedle nějaké babičky. Už se docela těším do Afriky...Doufám, že nám táta pomůže. Třeba je to milionář...Budu doufat...Letěla jsem docela hodně dlouho...Asi hodinu před přistáním jsem se podívala na mobil psal Jack. ,,Ahoj už si v Africe?" Zeptal se. ,,Ne za hodinu tam budu" odpověděla jsem.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
O hodinu později:
Pohled Em.:
Za hodinu jsme přistáli u letiště. Já vystoupila z letadla a uviděla jsem Afriku. Nevypadalo to tam tak úplně hezky. Všechno bylo takový suchý nebo jak to říc... Lidi co tady bydlí asi nebudou boháči.. Tak mám asi smůlu. ,,Tak jakej byl let?" Zeptal se mě nikdo ze zadu tak jsem se otočila a uviděla Jacka! ,,Jacku! Sakra co tu děláš?" Zeptala jsem se. ,,Mám tu tetu tak jsem si řekl, že když tu si taky tak poletím taky."řekl. ,,Já musím teď najít tátu nevim jestli tu ještě vůbec bydlí ale za zkoušku nic nedám." Řekla jsem. ,,Jo tak já ti pomůžu" řekl. ,,Dobře dík" řekla jsem a usmála se na něj.Pak jsme šli hledat tátuv dům.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Před domem:
Pohled Em.:
,,Tak to by mělo bejt ono" řekla sem. ,,No... Tak zaklepáme"Řekl. Otevřel nějaký chlap. ,,Dobrý den vy jste Jonh Filds.?" Zeptala jsem se. ,,Ano to jsem já a vy jste?" Zeptal se. ,,Emily Filds" řekla jsem. ,,Emily!" Řekl. ,,Ty si..." Nedořekl to a já mu skočila do řeči. ,,Tvoje dcera" řekla jsem a on mě objal. ,,Tak dlouho jsem tě neviděl. Si krásná mladá dáma po mamince. Jak se Hanna vlastně má?" Zeptal se. ,,Tati já ti to řeknu ve vnitř. Jo ještě ti představím Jacka kamaráda" řekla jsem. ,,Rád tě poznávám Jacku já jsem Jonh. Pojďte dovnitř." Řekl a pozval nás dál. ,,Můžete si sednout" řekl a ukázal na pohovku. ,,Jo děkujem" řekl Jack. ,,Tak jak se má Hanna?" Zeptal se. (Pro info kdyby to nikdo nechápal tak Hanna je Em. máma)
,,No tati má se špatně a já vlastně taky a proto sem tady" řekla jsem. ,,No a o co jde co potřebujete"?" Zeptal se. ,,No.. Hm..Špatně se to říká. Aleee peníze. Máme spoustu dluhů a už to nezvládáme... Je toho moc." Řekla jsem. ,,No tak to je špatný.Samozřejmě vám mohu pomoci. Mužů vám dát pár mých peněz ze zásoby ale to je jen 100 000 šetřím to na nový dům ale mužů to dát vám šetřím to už hodně dlouho a pořád to není moc" řekl. ,,Byl bys opravdu hodný kdybys nám dal aspoň těch stotisíc ale pochopím když ne" řekla jsem. Jack jen seděl a poslouchal....,,Možná bych vám mohl pomoc takhle... Mohl bych se přestěhovat do Ameriky najít si tam nějakou dobrou práci jsem hodně vystudovaný. A všechny vydělané peníze by šli na dluhy a na jídlo." Řekl. ,,No tati ale není to trochu narychlo?" Řekla jsem. ,,Víš dítě já už tu bydlet nechci stalo se tu mnoho nehod je tu spoustu nemocí nikdo nemá peníze je to příšerný. Rád bych se přestěhoval. Na pár dní k vám. Jestli by to nevadilo?" Zeptal se. ,,Určitě by to nevadilo kdybys nám pomáhal vydělávat." Řekla jsem. ,,Dobře můžeš jet s náma. Ale teď bych si chtěla lehnout. Ukázal bys nám prosím pokoj kde mužem pár dní spát?" Zeptala jsem se. ,,Druhý patro poslední dveře na pravo. Je tam manželská postel tak se tam vejdete." Řekl. ,,Dík. Jdem Jacku" řekla jsem.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Pohled Emily:
V pokoji o hodinu později:
,,Jak dlouho si tátu neviděla?" Zeptal se Jack. ,,No.. Hodně dlouho" řekla jsem a zasmála se. ,,A proč jestli se mužů zeptat?" Řekl. ,,No víš máma se s tátou rozvedla když jsem byla dost malá. Nikdy jsem se mamky neptala proč se rozvedli vždycky mi to bylo jedno prostě já a máma dvě ženský v jednom domě. Žádný chlapy. Když mi bylo asi 14 nebo 15 měla sem dost těžký období kdy jsem nemohla ani vidět kluky chlapy muže měla jsem na ně alergii protože mi dřív jeden hodně ublížil. Pomohl mi Robert můj kamarád. Nikdy v životě jsem tátu nepotřebovala. Nestýskalo se mi po něm protože jsem s ním nevyrůstala... Jako kdybych neměla city teď bulím kvůli každy volovině. Ale kvůli tátovi jsem nikdy neplakala." Řekla jsem a vytekla mi slza z oka. ,,Bože Em. pojď ke mně" řekl a pevně mě objal. ,,Mohla jsem se mamky aspoň zeptat proč odešel mě to prostě nezajímalo... Ale až budu doma tak se jí zeptám." Řekla jsem. ,,No tak  netráp se tím už je to jedno. Stejně tu povídáš o věcech který jsou podle mě k ničemu. Pojď vystřídáme se v koupelně a pujidem spát. Táta tě opustil takže dvakrát svatej asi taky nebude" řekl. Já mu ale  moc nerozuměla spíš jsem ho nevnímala. ,,Jojo" řekla jsem abych něco odpověděla. ,,Tak jdi první" řekl. ,,Kam?" Zeptala jsem se. ,,Do tý koupelny.Emily tys mě ne poslouchala co?" Zeptal se. ,,No moc ne. Mám plnou hlavu různých otázek na které neznám odpověď. Tak si ty odpovědi zkouším aspoň vymyslet"řekla jsem. ,,Tak jdi už do tý koupelny" řekl. ,,Jo sorry furt něco říkám." Řekla jsem.
Vzala jsem si ze zavazadla sprcháč micelárku na odlíčení atd. šampón a šla jsem umýt. Vlezla jsem do koupelny a přestala jsem dýchat. Byla to ta nejluxusnější koupelna co jsem kdy viděla. Sprchový kout krásná velká rohová vana velké zrcadlo a krásné umyvadlo. Já to nechápu celej byt i pokoje jsou s prominutím docela ošklivý starý takový chudý a koupelna je hezčí jak koupelna Lady Gaga. No to zas trochu přehráním no ale co... jdu si dát sprchu. Slíkla jsem se a začala se sprchovat. Pak jsem vylezla a chtěla jsem se utřít akorát jsem zapomněla na to si sem do koupelny vzít ručník a pyžamo hlavně, že tu mám micelárku. ,,Jacku donesl bys mi prosím ručník!" Zakřičela jsem aby mě slyšel. ,,Si pro něj pojď" řekl a zasmál se. ,,Ale já už jsem nahá takže.." Řekla jsem. ,,A docela mrznu"dodala jsem po chvíli. ,,Vyndal jsem ti ho na postel tak pojď" řekl a zas se začal smát. ,,Ty hajzle" řekla jsem a taky se zasmála. Ach jo! No tak jdu. Mírně jsem otevřela dveře a podívala se kde je ručník a kde je Jack. Samozřejmě nebyl otočenej. ,,Otoč se!" Řekla jsem. ,,Nene" řekl. ,,No tak OK já tu mrznout nebudu" řekla jsem naštvaně. Nadechla jsem se a vyběhla pro ručník jak jsem ho měla v ruce jsem se ním obalila. Vzala jsem si ještě pyžamo který jsem taky zapomněla. Pak jsem šla k Jackovi a dala jsem mu malou facku. ,,Ty hajzle" řekla jsem a zasmála se pak jsem se otočila a on mi stáhl ručník. ,,Do prdele už" řekla jsem. Vzala jsem si znovu ručník a pořádně jsem se tím obalila on mě chytl za ruku a stáhl si mě k sobě. Já jsem jen koukala. Najednou se jeho rty přibližovali k mým. Pak mě políbil. Najednou se to zvrhlo a já mu sundala tričko ani nevim proč. Pak mi sundal ručník a já už byla úplně nahá. No tak jsem mu sundala kalhoty. No a pak se to stalo.. Vyspala jsem se s ním. Sakra! Jo líbil se mi to jo.. Ale asi s ním chodit nechci budu mu to muset zítra nějak říc... Ale teď už jdu spát nahá a on spí taky nahej.... Bože!!!
Pohled Roba:
Bylo už 23:30. Dneska u mě Nina nespí měli jsme rodinou večeři no a rodiče se na Ninu ptali a chtějí abych jí k nám zítra pozval na rodinou večeři. Bude to mega fail!
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Ahoj všichni dneska taková zvláštní   část☺️😂☺️😟.  Tak snad vám to nevadí. Je taky docela dost dlouhá podle mě 1315 slov 😂😂. Ale co myslíte pomůže jim táta odstěhuje se a co na to Hanna?!? A co večeře u Roba s rodiči a Ninou?!?To všechno se dozvíte když mojí knížku budete dál číst! Moc děkuju za vše! Mám vás moc ráda a přeju vám krásný zbytek dne! ❤️❤️🤗🤗

Nejlepší přáteléKde žijí příběhy. Začni objevovat