veer zaara

650 17 9
                                    

Oyuncular

Shahrukh khan
Pretty zinta
Rani mukherji

Konu

Hint pilotu Veer Pratap Singh, (Shah Rukh Khan) , bir kurtarma pilotu olarak Hint Hava Kuvvetlerinde çalışmaktadır.Pakistanlı güzeller güzeli Zaara Hayaat Khan (Preity Zinta) 'ın annesi Zaara'ya küçük yaştan itibaren bakmak üzere öksüz bir bakıcı kadın tutmuştur.

Hikayemiz Zaara'ya bakan bakıcı kadını vefat ile başlamaktadır. Bakıcı kadın vefat etmeden evvel son bir isteği olarak Zaara'ya kendisinin öldükten sonra yakılan küllerinin inancı gereği Hindistan Varanasi şehrindeki nehre dökülmesini istemektedir.

Zaara'nın bu isteği üzerine bakıcısı öldükten sonra yola koyulur. Yola çıktığı otobüs kaza ile uçurumdan düşer ve kurtarma pilotu Veer Pratap Singh, (Shah Rukh Khan) , Zaara'yı kurtarır. Daha sonra gelişen olaylar ile Zaara'nı Varanasi şehrine yolculuğunda Veer Pratap Singh , Zaara'ya eşlik eder. Bu iyiliği sonucunda Zaara , Veer Pratap Singh'e kendisinden bir istekte bulunmasını ve ne isterse gerçekleştireceğini belirtir. Veer Pratap Singh , Zaara'dan kendisine 1 gününü ayırmasını ister. İkili aralarındaki aşk bu 1 gün sonunda başlar .

Zaara Hindistana dönerken istasyonda Zaara'ya aşık olduğunu söyler ve kendisini herzaman bekleyeceğini , kendisi için canını verebilecek olduğunu söyler ve ayrılırlar. Ancak aşkları burada bitmemiştir.Pakistan'a dönen Zaara'nın da kalbinde bu aşk alevlenmeye başlar.Fakat Zaara sözlüdür ve ailesini siyasi geleceği için bu evlliliğin gerçekleşmesi gerekmektedir.

Zaara'nın babasının bu durumu ve gerek ailesinin gerekse karşı tarafın tehditleri nedeniyle Veer ve Zaara aşklarından vazgeçmek zorunda kalırlar ve birgün yeniden buluşmak üzere ayrılırlar. Bu ayrılıktan sonra ülkesine dönmek üzere olan Veer , Zaara'nın nişanlısı tarafından kurulan bir komploya kurban olur ve Hint ajanı suçlamasıyla hapse atılır .

Veer'in hapiste geçen 22 yılı , Zaara'nın bu süreçteki yaşamı , ikili çift tekrar bir araya gelebilecek mi ?

Sonunu heyecanla bekleyeceğiniz muhteşem bir Romantik , Dram filmi Veer Zaara .

Hint Film Ve Magazin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin