kabhi alvida naa kehna

157 6 1
                                    

Kabhi Alvida Naa Kehna (Türkçe: Asla Elveda Deme Almanca: Sag niemals leb wohl) son yıllarda yazdığı özgün senaryolar ve yönettiği önemli filmlerleBollywood'da öne çıkan Karan Johar'ın yönettiği üçüncü film. Kısaca KANK olarak da bilinir. Oyuncu kadrosunuShah Rukh Khan, Rani Mukerji, Preity Zinta, Amitabh Bachchan, Abhishek Bachchan ve Kirron Kher'in oluşturduğu 2006 yapımı film adeta bir "Bollywood yıldızlar geçidi" niteliğinde.

Karan Johar'ın ilk iki filminde başrol oynamış olan Kajol ise, aynı yıl çekilenFanaa'da rol aldığı için bu filmdeki Maya rolünü reddetmiştir ancak Johar'ın uğurlu yıldızı olarak filmdeki Rock'N Roll Soniye şarkısında kısa bir dans gösterisi yaparak misafir oyuncu olmuştur.

Çekimlerin büyük çoğunluğunun New York'ta yapılan filmdeki kapalı alan çekimlerinin bir kısmı da Mumbai'daki stüdyolarda tamamlanmıştır. Daha önce de Dil Chahta Hai, Kal Ho Naa Ho veDon gibi önemli yapımların müziklerini yapan Shankar-Ehsaan-Loy üçlüsü tarafından bestelenen şarkıların sözlerini ise Javed Akhtar ve Bilal Shahwani yazmıştır. Yaklaşık 15.000.000 $'lık bir bütçeyle çekilen film, 2007 İstanbul Film Festivali de dahil olmak üzere, pek çok ülkede gösterime girmiş ve büyük ilgiyle karşılanmıştır. Ancak IMDb'de aldığı 5.6 puanı, diğer Johar filmlerinin puanlarıyla karşılaştırıldığında dikkat çekicidir.

Konusu

Dev, futbol kariyerinin zirvesindeyken geçirdiği bir kazayla sakatlanır ve tutkun olduğu mesleğine ancak okulda spor hocası olarak devam edebilir. Bakımlı ve güzel karısı Rhea (Preity Zinta) ise kariyer basamaklarını koşarak tırmanmış evin geçimini üstlenmiştir. Tek çocuklarıyla daha çok Dev ilgilenir. Rhea'nın vakti yoktur.

Maya (Rani Mukherjee) ise pek de istemediği görücü usulü bir evlilikle saygı duydugu Sam'in (Amithabh Bachchan) oğluyla evlidir (Abishek Bachchan). Her ikisi de evlilik içinde kendilerini yalnız hissetmekte, hayatın tamamen farklı yönlerde gittiği evliliklerine uyum sağlayamamaktadırlar. Bir gün Dev ve Maya'nın yolları kesişir... thq

Bu filmde tek sıkıntı 3.30 saat sürüyor.
Ama güzel bir film

Hint Film Ve Magazin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin