harshad arora

669 6 7
                                    

Ünlü Hint dizisi Beintehaa'nın Zain Osman Abdullah (Roket Fernandez) rolündeki oyuncusudur. Harshad Arora, 3 Eylül 1987 tarihinde Hindistan'ın Delhi şehrinde doğdu. Yakışıklı oyuncu, Ryan Internation School'da eğitim gördü. Oldukça çalışkan bir öğrenci olan Harshad Arora, Delhi Üniversitesi'nde Matematik alanında eğitimin aldı. Üniversite hayatından sonra Reklamcılık ve Pazarlama alanında da yüksek öğrenim gördü.

Çocukluğundan beri aktör olmak isteyen yakışıklı oyuncu, üniversite yıllarında modellik yaptı. Hatta bir modellik yarışmasını da kazanmıştır. Bunun üzerine üç yıl boyunca modellik anlaşmaları gelmeye devam etti. Eğitimini tamamladıktan sonra bir TV reklam-pazarlama şirketine katılıp orada 1,5 sene çalıştı Ama aklında aktör olma isteği vardı. Çocukluk hayallerini gerçekleştirmek için Hindistan'ın Mumbai şehrine taşındı. Burada katıldığı pek çok seçmelerden sonra Colors Tv'de yayınlanan Beintehaa adlı dizide başrol olma şansını yakaladı. İşte bu dizi onun çıkış dizisi olacaktı. Bu dizi sayesinde Dünya genelinde beğenilen bir oyuncu olacaktı. Harshad Arora için herşey Beintehaa dizisiyle başladı.

Harshad Arora Hakkında

Adı: Harshad Arora
Doğum tarihi: 3 Eylül 1987
Doğum yeri: Delhi, Hindistan
Yaşadığı yer: Mumbai, Hindistan
Medeni durumu: Bekar

Sevgilisi var mı?: Evet var
Sevgilisinin adı: Gunjan Vijaya

Mesleği: Manken, oyuncuBurcu: BaşakDini: HinduizmBoyu: 185 cmKilo: 75 kgSaç rengi: SiyahGöz rengi: Açık KahverengiSigara içiyor mu?: HayırVücudunda Dövmesi var mı?: HayırSevdiği aktörler: Shah Rukh Khan, Tom HanksSevdiği bayan oyuncular: Priyanka ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mesleği: Manken, oyuncu
Burcu: Başak
Dini: Hinduizm
Boyu: 185 cm
Kilo: 75 kg
Saç rengi: Siyah
Göz rengi: Açık Kahverengi
Sigara içiyor mu?: Hayır
Vücudunda Dövmesi var mı?: Hayır
Sevdiği aktörler: Shah Rukh Khan, Tom Hanks
Sevdiği bayan oyuncular: Priyanka Chopra
Sevdiği renk: Siyah

Harshad Arora Dizileri

2013 yılında Devon Ke Dev...Mahadevdizisinde Shatrughna rolünde yer aldı.
2013 yılında Arjun dizisinde Ankit rolünde yer aldı.
2013 yılında Tumhari Paakhi dizisindeMuhabir rolünde yer aldı.
2013-2014 yıllarında Beintehaa dizisindeZain Abdullah rolünde yer aldı.
2015 yılında Khatron Ke Khiladi 6 dizisindeContestant rolünde yer aldı.
2015 yılında Cinta Di Langit Taj Mahaldizisinde Zain rolünde yer aldı.
2015 yılında Pyaar Tune Kya Kiya dizisindeDev rolünde yer aldı.
2016 yılında Dahleez dizisinde Adarsh Sinharolünde yer aldı.

Hint Film Ve Magazin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin