Bajirao Mastani

185 7 4
                                    

nasıl bi fragmandır öyle diye başlanılası bi yazıdır bu efendiler. Uzun zamandır izlediğim en iyi fragmana ve dahi şarkılara sahip film oldu Bajirao Mastani. Hint sinemasının en güzel yanı da bu olsa gerek ki: filmden önce şarkıları ile bizleri mest ediyor ve filme ilgimiz hatta bekleyişimizin heyecan ölçüsü tavan yapıyor. Bütün bunlara oyuncu kadrosu da eklenince tadından yenmez bi hal alıyor: son olarak bir Romeo-Juliet uyarlaması olan Ram-Leela filminde izlediğimiz Ranveer Singh ve Deepika Padukone ve yine aynı filmde konuk oyuncu olan, sadece hint sinemasında değil artık Amerikan dizi sektöründe de hayranlık bırakmış olan Priyanka Chopra.

Yalnız baya bi övdük gibi oldu filmi ya şu yayınlanan şarkılarını dinleyip öyle devam edelim anlatmaya

Bu yukardaki şarkıya bayılıyorum


Bajirao ünlü bir komutan oluyor, e zaten o belli arkadaş diye kendi kendime kızmadan edemiyorum tabikiside Ömrü boyunca kırkbir savaş kazanıp sadece bir savaş kaybeden ünlü bir Hint komutanının hikayesi. Film hem savaş sahneleriyle hemde duygusal sahneleriyle oldukça dikkat çekici yani en azından fragmanları ve yayınlanan şarkıları böylesi bir hissiyat bırakıyor. Bajirao, hayatında bir yenilik ister: her ne kadar eski hanımından memnun olsa da Deepika'ya yani filmdeki adıyla Mastani'ye büyük bir aşk duymaya başlar. Mastani ve ilk eş rolünde olan Priyanka yani Kashibai arasında da oldukça yoğun ilişkiler filmde yer alacağa benziyor: artık aralarındaki kavga mı diyelim veya adı her ne olur; onu filmi izleyince daha iyi anlayacağımız kesin.

Şimdi filmden Resim ler

Şimdi filmden Resim ler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hint Film Ve Magazin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin