Oyuncular
Salman khan
Kareena kapoorKonusu
Balwant Singh ,Sartaj Rana'nın (Raj Babbar) üstün yetenekli bir korumasıdır.Bir gece Balwant ve hamile karısı trafik kazası geçirir. Meydana gelen bu kazada Balwant hemen ölür ama karısı Sartaj Rana tarafından kurtarılır ve daha sonra Lovely Singh (Salman Khan) adında bir çocuğu dünyaya gelir.Lovely Singh artık büyümüştür .
Rana'nın yaşadığı bölgede bir çete grubu bir çok kızı kaçırarak onları Tayvanda pazarlamak üzere bölgede tedirginlik oluşturmaktadır.Bu çete aynı zamanda polislede işbirliği içerisindedir. Rana'nın yaşadığı bölgeden , kızı kaçırılan bir komşusu polis de çete ile işbirliği yaptığından geçmişten beri sorunlarına çözüm bulan Ranadan yardım ister. Rana , Lovely Singh 'i bu operasyonda görevlendirir . Operasyonda çete liderlerine büyük zarar verilir fakat yeniden intikam almak üzere Sartaj Rana ve ailesi için tehdit oluşturmaktadır.
Lovely Singh kızı Divya'nın (Kareena Kapoor) koruması olmak üzere Sartaj Rana tarafından görevlendirilir.Lovely Singh , annesini trafik kazasında kurtaran ve kendisinin Dünyaya gelmesinde büyük katkısı olan Sartaj Rana'ya büyük saygı duymaktadır ve Lovely Singh Rana'nın bu verdiği görevi sorgulamasız bir şekilde kabul eder .Divya her an korumanın takibinde olmaktan çok bunalır , bu nedenle Divya ve arkadaşı Maya (Hazel Keech) Lovely'yi kendilerinden uzaklaştırmak için bir plan yaparlar. Onu ararlar ve şaka olarak bir aşk ilişkisi başlatırlar.
Bu aşk ilişkisi sonradan hiç ummadık sonuçlar doğrucaktır.
Lovely Singh aynı zamanda çeteden Divya'yı korumak içinde mücadele edecektir.Aksiyon sahnelerinin bilgisayar efektleri biraz abartıldığı , gerçek dışı sahneleri olan izleyecide biraz fantastik film etkisi bırakan , Komedi türünüde içeren , sonuna doğru Dram'ı ağır basan eğlenceli bir film
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hint Film Ve Magazin
Non-FictionÖzetten fazla daha ayrıntılı hint filmleri ... magazin haberleri hintce Ve Bilinmeyen ayrıntılar