içlik giyiyorsa piç değildir.

357 24 6
                                    

Uykulu bi sesle telefonu açtı. Camış'a bak hiç birşey olmamış gibi uyuyor.
+ha, noldo kızım ne bu saatte arıyosun.
"gevşeğe bak dünya yıkılsa umrunda olmaz."
-utanmaz arlanmaz pis, sapık şizofren herif. Ufacık kızları mıncıklamaya utanmıyor musun.
+ya kızım bi sakin ol, kim kimi mıncıklamış.
-hesabını karıştırıken gördüm. Hani sadece beni seviyodun lan. Kıza ilanı aşk etmeler. Onu geçtim ufacık kıza tehtitler yağdırmışsın. Pardon ama sen nasıl bi yavşaksın..!
+Ne diyosun sen mal mısın yaa, bana inanmayıp suçluyor musun bide beni? Hani seviyodun. İnsan sevdiğine inanmaz mı.
-gördüklerim ne öy...
+ya bi sus, allasen inanmadın bana. Açıklama bile yaptırmadın bana güvenmeyen insanla işim olmaz bayee.

Oha lan 1 dk şimdi ben mi suçlu oldum. Nasıl bi insansın sen suçsuzken suçlu durumuna düşürdün beni. Yaa tabi haklısın ben yazdım onları sıfatına sıçtığım.

Sinirden elim ayağım titriyor lan. domates gibi kızardım. Diğer kızlar taş da ben neyim? Neyine yetmiyorum yüzüne tükürdüğümün çocuğu. patetes kafayım diye aldatman mı lazım insafsız.

1 saat geçmeden whatsapp grubumdaki bütün kızlar olayı duydu.
+yaa kankeyto zaten o sono hok etmoyodo bosvor yooo.
+ya karşim zaten fazla sana göre yakışıklıydı belliydi böyle olacağı.
+olursa olur olmazsa rakı içeriz pampa.
Gibi bi yığın laf söylediler. Ya benim bildiğim kızlar teselli verir bunlar resmen gerçekleri tokat gibi yüzüme yüzüme vurdular.

Çok geçmeden bir çok mesaj geldi.

GÖNDEREN: Piç
seni bi şekilde affederim. İstediklerimi yapacaksın.!

oha lan bu kendini ne sanıyo. acaba ben mi suçluyum diye düşünmeye başladım tövbe est.

GÖNDERİLEN: Piç
Arza mısın olum sen ya. Bi git az ötede oyna istemiyorum o gördüklerimden sonra.

GÖNDEREN:Piç
lütfen beni bi dinle onları ben yazmadım. Arkadaşlar yazmış hesabıma girip. Zaten hepsiyle tartıştım.

Karşıdan çok aptala mı benziyorum acaba.

Neyse sadede gelelim. Sonuç olarak ona inanmış gibi yaptım. Bütün herşeyi ben yazmışım gibi. üstüne üstlük bok varmışçasına barıştım. yaşayacaklarımı düşünmeden, sonu varmışçasına savaşacaktım. Çükkü seviyordum. Çünkü içimde piçlik yoktu.
Oysa içlik giyseydi belki bu kadar piçlik yapmazdı..!

Yorumlarsanız sevinirim ☺

Çünkü.PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin