Konusuz Boktan Bi Bölüm

142 5 1
                                    

Bu sabah yine evdeydim. Dün'e göre çok sıradan birgün değil mi sizce?
"Ahh yalansın be dünya" diye triplere bağlamıştım gene. Hayır yani sanki dün onları ben yaşamamışım, sadece film çekmişiz gibi. Telefonu kaptığım gibi mesaj attım piç'e evet gene piç olmuştu. Yaptın gene yapacağını...

Gönderilen: piç

Bana bi açıklama yapmak zorundasın, ya sen nasıl gevşeksin bu kadar kolay kaçabiliyosun benden. Eğer bu defa geri dönmezsen kötü olur!!! Anladın mı ot kafalı.

Ot kafa?? Saçmalama kızım ya iyice düşürüyosun kendini. Bugün tatil çık dışarı gez toz eğlen.
PARDON!!! çok merak ettim ufacık yerde nereye gidecektim. İnternet cafeye gidecek halim yok ya.
Biraz makyaj yapayım diyip aynanın karşısına geçtim biraz kırmızı ruj, biraz göz kalemi ımm biraz fondoten vee bennnn.
Yok artık 😰 millet makyaj yapar laydi gaga gibi olur ben, ben ise niye kuşum aydın gibiyim? Hayır yani hani makyaj değiştirirdi. Valla biri görse "buyur bacım bizim ev boya badana yapılacak yüzünüzdeki ruj renginden istiyoruz" diye dalga geçerlerdi. Ama yılmak yok tekrar silip, tekrar yaptım. Oh şükür bu sefer demet akallının makyajız haline benzedim.

Evett kızlardan birini arayıp buluşma ayarladım. hep birlikte alışverişe çıktık. Ama öyle lc wakiki, colezyon felan yok burda yusuf bakkal var sonra a101, bim, şok. Şok pahalı be gardaş biz ordan yiyip içmiyoz. Tek eğlencemiz bimdeki yeni gelen ürünleri kurcalamak. Sabahtan akşama kadar it gibi gezdim. Akşam eve gidince annem; sürtük! Nerde sürttün geldin gene" tarzında laf soktu. Valla seni bile takamıycam şu an. Eve girince bi isyan edesim geliyo.

gidip yatağıma uzandım. bizim piç beni engellemiş gene şaşırmadım ya valla bak yalama yaptı bende engellenmek. Neyseki instagramına bakabiliyordum. Ne "Diogoribasdacunha❤❤" ne lan. Kime ilanı aşk ettin. Ayrıca bu dil çincemi, ispanyolcamı, italyancamı, ibo dili mi? Hangi dil bu... gittim çeviriden bütün dilleri çevirdim. yookk!!! Anlamı yok bi türlü. Google babamıza soralım bakalım ne diycek bu konu hakkında. Diogo, fener bahçede ki oyuncu. Oha lan ben bu yüzden mi mala bağladım. Başka kız var sandım. Bide fener hastası olduğu için, bende fenerliyim ama onun kadar olamam şizoya bağlamış adam ya. (şizofrenin kısaltması) bir rahatladım anlatamam, şükür başka kız yok ama dur başka erkek var!!! Diogo, yoksa erkeklerden mi hoşlaşıyosun lan. Düşüncesi bile kötü neyse bu gece rahat uyuyabilirim.

birden yataktan ağlayarak kalktım. Gecenin bi saati saat kaçtı hatırlamıyorum. Rüyaymış ama o kadar gerçekti ki, piç'i gördüm. hamileydim hemde piçten. Ama çocuk nasıl oldu bilmiyoruz. çocuk var diye benim yanıma geliyor doğurduktan sonra çocuğu alıp gidecekmiş. Nah var sana çocuk. Diyip göz yaşlarımı sildim. Kötüydü işte hemde çok kötüydü. Yanımda olsa geçti bitanem diyip sarılsa, alnımdan öpse.. geriye saralım bi kere o bana sarılıp geçti bitanem demez. Ya saçmalam kızım yat zıbar diyebilir. öküz sonuçta. Tekrar sıcak yatağıma uzandım zaten uyuyup kalmışım hemen.

Evett bugün pazar, ne kadar boktan bigün. Ve hala mesaj gelmedi. İt kim bilir kimlerle takılıyo. Fake bi hesabım vardı ordan baktım beyfendi ben sıkıntıdan geberirken gezip tozup fotoğraf çekilmiş. Aferin iyi halt yemişsin. Canım ya srnin üzüntüden yataklara düşüp ağlaman gerekiyodu. Sinirden küfür etmeye başladım. Sayfamda dolaşırken hacker, höcker, hekır işte ne derseniz ona rasladım dur bakim bi belki bizim piçin face bok'unu da çalar düşüncesiyle yazdım. Allahım inşallah çalıp bana verir bende bütün kızları engellerim kızlara sapıklık yaparım. Gerçi oda aynısını yapıyo pis gevşek herif. Midesiz midir nedir dişi sinek görse yazıyo allam ya. Kıtlıktan mı çıktın koçum sen?

+Merhaba hekır bey.
-Merhaba
+Nasılsınız? Belli belli iyisiniz. Ya benim bi sevgilim vardı aldattı beni namıssız. Boynuzlarım 18 cm ye ulaştı lütfen beni bu durumdan kurtar hekır beyyy.
-Pardon anlamadım.
+Sevgilim facesini çalıversene hayrına.
-O işlerle uğraşmıyorum artık.
+Ya bırak yan cebime koy diyon. % 20 komisyom vercem.
-Ya kardeşim uğraşmıyorum dedim.
+Hadi% 30 olsun valla daha fazla çıkmam.
-Ya off hadi ver adını bakarız sıraya aldım seni.
+Tamam yarına hallet koç bu işi.

*yo of hodo vor adono bakoroz soroyo aldom sono. Tipine tükürdüğümde ki havaya bak ya sıraya almışmış. Sen beni sıraya alamazsın efendim ben seni sıraya aldım.

Doynkk!!!

Mesaj geldi lan. Ali kişisi mesaj atmış. Vay be zamanında ne koşturdum peşinden ben bunun yüz vermiyordu hayırdır niye yazdı şimdi bu cünyır. Pilates topu diye dalga geçerdi. Çocukken ona aşıktım çünkü etrafım keko doluydu yokluktan gözüme hoş gelmiş demek ki.

Çünkü.PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin