Biyolojik olarak öpüşmüş olurduk.

266 18 2
                                    

En zor günlerimi geçiriyorum gerçekten çok zor. Babası olamayan bi kız olarak hep itildim. Kendini bi bok sanan, göt insanlar tarafından ezildim.
Piç'in doğum günü yaklaşıyordu. Ona güzel bi hediye alacaktım. Fakat param yoktu kahretsin ki yoktu işte..!
yüzüm yemedi yanına gitmeye sırf hediye alamadığım için yanında olamadım doğum gününde.
Bahaneler uydurdum, tabikii de yemedi. Yüzüme telefon kapatmalar. Lan it insan bi düşünür kız neden bahane uyduruyo diye. Tabi ona göre onu sevmiyorum.
Doğum günün kutlamadım. Lan yüzüm yok ki nereye kutlucam.
ibretlik bi kavga ettik. Üstüne üstlük kardeşim dediği o taş, fakat yaşından dolayı gözümde sümüklü olan kız gitmiş sevgilime pasta almış. Mideme öküz oturdu resmen. Kızım bi git sen kimsin pasta, alıyosun güzelsin taşsın diye gözüme soka soka pasta alman mı lazım.
O gece ağlamaktan uyuyamadım tabi o piç eğlensin coşsun biz yorganın altında sümük çekelim. Adaletsizsin be dünya! Şişmanlarında sevmeye hakkı var, bazı kızlar hamur gibidir yumuş yumuş işte bende onlardanım.
nolmuş yani balık etliysem?
hamsi olamam ama en azından bi fok olabilirim. Ayrıca çirkin kızlar hep şanslıdır. Ben kendimde o potansiyeli gördüm birgün bende çirkin şansımdan yararlanacağım.

Her neyse biz 1 hafta hiç konuşmadık. Ya tamam suçluyum ama sende çok anlayışsızsın be!

İşte bigün bu beni aradı nasılsın diye. Ama bi laf sokmalar, bi tavırlar. Tabi bende çaktırmadan, sana ellerimle pasta yapayım mı dedim. Yaa çık şıkırsın aşkım yap lütfın demesini bekliyordum. Yok canım ya bana pasta alan çok oldu pasta yiyecek halim yok demesin mi. Bok yiyesice, boğazında kalasıca tabi kim bilir kaç tane kız pasta aldı. Ama ben ellerimle yapacaktım hayatımda 1 kere yemek yapmış insanım. Ondada ailecek zehirlendik neyse o konuya girmeyelim. Ona rağmen pasta yapacaktım lan sevgimi katacaktım, içine az da tükürürdüm biyolojik olarak öpüşürdük.

Yemezsen yeme yani napim? Uğraşmam en azından. Bende kendime yapar iştahla yerim kök yiyesice.

Eninde sonunda barıştık. Nasıl derseniz; yok çift kazaklarından alacakmışız beraber giyecekmişiz yok hamına.! Oğlum sen kız mısın nesin, erkek kısmı böyle şeyler der mi? hele senin gibi bi malak. Bi cevizler kırıyor ama hayırlısı bunun altından da bi bok çıkmaz inşallah.

Ertesi gün okulu kırıp yanına gittim tabi.

arabadan iner inmez elimi tutup sürüklemeye başladı.
+Dursana olum nereye gidiyoruz söylesen sonra çekiştirsen..
-Çok konuşuyosun güzelim ya.

*pardon ne dedin canım ya? Güzelim lafı sana çok uzak bi kelime değil mi? Ayrıca sen değil misin git bıyıklarını aldır askerlik arkadaşım gibi gözüküyosun diyen? "şişman şişman konuşma" deyip malca bi espirik yapan? Nolduda gözünde "Güzelim" olduk?

Tam karşımda pizzacı vardı. Oha lan pizza yicez. Başbaşa romantik bir şekilde. onu geçtim çok acıktım ben ya. Asansörden korktuğumu bile bile asansöre bindirdi öküz herif. Çıktığımda kafam bi milyondu. Masaya oturduk, menü geldi.
+Ne yersin aşkım? Dedi.
Valla çok açım seni bile yerim diyemediğim için sustum.
iki koca dilim pizza sipariş etti. Tabi ben önünde o koca iki dilimi yiyemezdim zaten şişkoyum diye dalga geçiyo. Ya aşkım ben 1 dilim alsam yeter dedim.
Pizzalarımız geldi. Tabi ben yavaş yavaş yiyorum. çok yemeyen bengisu edaları var üstümde.
Domuz herif utanmadan sen bunla doyacak mısın dedi. Kezzap olsa yüzüne serpecektim.
+doyarım aşkım ama galiba senin zor doyacak gibi diyip laf soktum. İncecik çocuğa hangi özgüvenle dediysem bunu. hesabı o ödeyip çıktık ordan.
Mağzaları dolaşmaya başladık. Kazak alacaktık tabi parasını bana girecekti. O yüzden en ucuzunu almalıydım.
+Aşkım bak bunlar güzelmiş alalım şu ikisini, Dedi.
hani bakayım diyip çaktırmadan etikete baktım, oha 1 aylık aile doyar bunun parasıyla.
-yaa canım rengi çok kötü bunun ayrıca beğenmedim ne bu böyle deyip geçiştirdim.
Başka mağzalarda bulduk sonunda tanesi 50 tl den 2 çift kazak. Kazağına sıçayım. Ben o parayla 5 kez yemek yerdim.

Parkta oturup mubbet ettik sonra fotoğraf çekilmeler felan. Bolca sarıldım kokusunu içime çektim. Kendinden yaşıklı çillerine baktım. O kadar güzel gözüküyodu ki gözleri burnu, dudakları.. her neyse gitmeliyim artık diyip kalktım. Beni garaja kadar bıraktı. Son kez öpüp arabaya bindim. Belkide son görüşmemizdi içimde bi his vardı bu büyünün bozulacağına dair malum 1 haftadan sonra mutlaka ayrılıyorduk hayırlısı diyip evin yolunu tuttum.

Çünkü.PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin