Bu aşk için 10 kilo aldım

496 33 6
                                    

Zaten hep gitmiyor muydu. Onu anlamak gerçekten imkansız bi dediği bi dediği tutmayan hödüğün teki. Öyle yada böyle onu seviyordum. Defalarca beni terk edip geri gelmesine izin vermiştim. Sevgisine inanmayı çok istiyordum.

Yerimden kalkmak yerine çikolata yiyip, sürekli uyumak istiyordum. Hayır yani insan bi depresyona girer boğazdan kesilir dimi. Yokk nerde ben daha çok hayatımı yemeklere bağlamıştım. 100 kilo olmayı hedefledim. Beni mutlu eden tek şey annemin çikolatalı kekleriydi.
Tam 70 kilo olmuştum. Bu saatten sonra piç beni böyle görse "bu kız benim annemle babamı yer" diye eşyalarını toplayıp uzaya kaçırırdı ailesini.

1hafta 2 gün oldu. Okuldayken kızlara şu soruyu sormamdan bıktılar. "Ya kızlar mesaj atayım mı sizce, bence atmalıyım yada dur ya atmayayım tersler.
Ya kızım saçmalama Yazarsan egosu tavan yapar bi kere" dedi ayşin. En yakın arkadaşlarımdan biri olduğu için sabahtan akşama kadar başının etini yerdim.
"Ya kanka böyle içimde bi yanma var, kalbim sızlıyor gibi dedim ağlamaklı bi sesle.
Ya kanka gazın vardır ondandır diyip gülüştüler.
Haksızda sayılmazlar, sürekli gaz sıkışması yaşıyordum.
Mal bağlamıştım evet. Okulda ders dinlemiyordum, dışarı çıkmayıp kulaklıla arsız bela dinleyip ağlıyordum. Ee sonuçta hala ergenus grubunda yer alıyorum.

Okulda sıkılıp eve gitmek için hazırlandım.
Nereye gidiyosun diye sordular.
Eve gidicem ya sıkıldım. Acıktımda tam 2 saattir bişi yemiyorum yanii.

Eve geldim 500 gram verdim sanırım elim yüzümde süzülmüş. Yürüyüş bana iyi gelmiyor hemen yemek yemeliyim. Kendimi sıcak poğaçalara bıraktım. Mutfaktan çıktığımda gayet mutluydum. Açtım ordan bi halay oynaya oynaya içeri girdim.
Ayşe teyze edasıyla zuhal topal açıp izlemeye başladım. evde kalmışlar gibi hissediyorum. Ne bi arayan var ne bi soran. Öldün mü kaldın mı diyende yok. Şimdi burda biri kapıyı kırıp içeri girse beni öldürse leşim kokar evde. Görende olmaz. mesaj gelmiştir belki diyip telefonuma uzandım. 1 mesajınız var. Oha bana mesaj gelmiş. Yakışıklı ve sempatik biri mesaj attı kesin diye hayal kurarken sakin ol derin derin nefes al... ne saçmalıyorum ben ya. kesin vodafone faturamı kaktırmıştır.
Tuş kilidini açıp girdim. Oha benim piçten mesaj gelmiş
Heyecandan şifreyi iki kere yanlış girdim.
Hayatıma girip bütün bokları yedikten sonra siktirip giden adam!
Şimdi ne yapmalıyım bilmiyorum, tek bildiğim pilatonik bir aşk yaşıyoruz.

Çünkü.PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin