Yeni başlangıçlar öldürmez

79 6 0
                                    

Yeni bir başlangıç yapmak benim için iyi olacaktı. Sıkıldım boktan sevdalardan. Bende istiyorum yakışıklı, kaslı bi o kadar zengin zaten okuyacağımda yok. işim gücüm şizofren manyakların peşinden koşmak.

Çevremdekiler sürekli baskı yapıyor zaten." Ya kızım sen manyak mısın git taş gibi çocuklar var onlarla gez, dolaş." Ya canım dimi taş gibi çocuklarda sevde gelsede onunla konuşsak diyordu. Erkek varda biz bakmıyoruz dimi. Ne zaman facebook'dan bi taş bulsam iş buluşmaya gelince bi tedirgin oluyorum. Nedenine gelirsek çocukla konuşuyorum, gözlerim bozulana kadar mesajlaşıyorum sonra buluşuyoruz. yok sen çok şişkosun, yok senin yemek masrafın çok. Sanki fil besliyo embesil herif.

Bulucam dedim, gerçek aşkımı bulucam ve evlenicez. Valla şuan kriterlerime uyan bir erkek çıksın direk masaya oturtucam. Ama nerde bende o şans sen istersin burak özçivit sana gelir yılmaz morgül!! Sorun bu zaten çok seçiciyim. Baby face olsun ımm çok seksi olsun güzel olsun ama benim olsun. Vallahi artık tek istediğim dişlerini fırçalasın, banyo yapsın, at gibi kokmasın yeter artık bıktım şu at gibi terleyen gavatlardan. Neyse birgün yine dışardaym saçlarım türkan şoray gibi görünmeme sebep oluyor üstelik giyiğim yüksek bel tantolon sayesinde göbeğim abdulcabbar da yok. Öyle sıkmış ki içime çekmesem göbeğimi düğmem fırlayıp birinin gözünü çıkartabilir. Yürüyorum ama öyle böyle değil nereye gittiğimi bilmeden yürüyorum karşıdan gelen ne öyle minnak bişi. Aa bu bizim eski mahalledeki yakışıklı diyip üstüne atlamak istesemde durdurdum kendimi. Bana doğru geliyor vallahi. Selam versem mi acaba? Yok ya verme saçmalama öyle çok konuşmuşluğunuz yok ki. Yanımdan geçip gitti zaten. Ufak tefek olsada çok tatlı be!

2 dakikalık yolu sallana sallana 10 dakikada gidip geldim. Akşama düğün var evde kalmış kız kurusu kezban. O bile evlendi ya şaka maka taş gibide kocası var. Kızı bi görseniz ufak tefek çirkin birşey. Pes yani komşuda pişer bizede düşerdi hani??? Bize düşse düşse ergus grubundaki tripli erkekler düşer. Güzel olmama lazım bu gece o yüzden ilk duşa girdim yarım saat boyunca mal gbi küvette oturdum . "annem olsa o sabunu kafama vura vura morartırdı. Kaynar suyla banyo yaptırırdı hep. Neymiş çünkü su soğuk olursa kafan kirli kalırmış. E yani sen o kaynar suyla yıkayıncada beynim eriyo yanee."

Çok üşüngeç bi insan olduğum için sürekli yavaş hareket ederim. Hemen gidip saçlarımı lüle yaptım. Saçlarına aşık bi insandım ta ki piç hayatıma girip o güzel saçlarıma kıymama sebep olana kadar. Daha öncede aşık olmuştum evet ama asla saçlarıma kıymadım. Her neyse bu konu geçince içim sızlıyor. Siyah bi elbisem var geçekten çok şık, koca göbeğimi ve hiç bir yere sığmayan koca kalçamı saklıyor. Onu giydim ona uyan kırımızı rujumu sürdüm biraz rimel biraz göz kalemi. Bi merlin moro olamam fakat giderim vardı işte. Kızları arayıp geçerken beni almalarını söyledim. Bizim grupta yaklaşık 8-10 kişilik o yüzden çete gibi dolaşıyoruz. Beni almaya geldiler düğüne gittik etrafta 1 tane bile keko yok şükürler olsun. Bazen öyle bi bakıyorlar ki kızlara sanırsın 2 senedir karı yüzü görmemişler. Geçtik bi masaya gelinle damat çıktı ahanda bizim kezban. Nede güzel olmuş kıskançlığımdan tırnak etlerimi bir bir yedim. Başladılar göbek atmaya yaşlı teyzeler ortaya geçmiş çılgın fok balıkları gibi hopluyorlar. Ayy bi canım çekti ki iki göbekde ben atsam dedim ortay çıktık. En son ayaklarım şişmiş bi şekilde oturuyodum. Ve pasta kesildi oleyy en sevdiğim bölüm . garson dağıtmaya başladı pastayı karşıdan gelen garson bizim masaya yaklaşıyodu ve işte geliyor gönlümün efendisi diyip ağlamak istedim sevinç gözyaşları akıtabilirim şu an.

-"Buyrun hanımefendi" ay bide bi sırıtışı var ukalanın sanki altın kek sunuyor önüme.

+Teşekkürler garson bey amca. Amca dediğime bakmayın genç biri göbeklide. Göbek demişken ilk dansımı koca göbekli biriyle yaptım hayatımda bir kez bile dans etmeyen ben gidip o koca göbekle yaptım. Hadi benimki içime çekiliyo ayrıca bazen kayboluyo ama onun ki öylemiydi dans ederken göbeğiyle dışa doğru itti durdu. Allah'ım ne çekmiştim o göbekten.

O pastayı tek lokmada yuttum, bi baktım tekrar geliyor aynı garson. Buyur şeker kız demesin mi. Kafa göz dalmak istedim ama pasta vardı işin içinde o yüzden pastayı alıp geri yolladım hadi bi git bi daha gelme cinsinden. Kafamı kaldırıp sağıma baktım. Yok artık minnak sende mi burdasın. Bu ne tesadüf bana baktı gülümsedi. Tabi ben bi etkilendim aman nasıl olsa yeni bi ilişki istiyordum al sana gıcır gıcır çocuk yanımda az ufak kalsada şu an seçici olma zamanı değil. Hemen yanına gittim.

"Merhaba" dedim iğrenç bi gülümsemeyle. Acaba dişlerimi fırçalamış mıydım. Ağzımda hala macun tadı vardı demek ki fırçalamışım.

-mehaba, nasılsın sevde dedi oda gülümsemişti, hatta sarhoş gibiydi sürekli sırıtıyordu.

İyiyim,sen nasılsın bayadır konuşmuyoruz mehaba demek istedim. Bayadır konuşmuyoruz nedir kızım. Çocukla 7 senedir muhattap olmamışsın şimdi mi konuşacağın tuttu derse.

Bende iyiyim seni gördüğüme sevindim kocaman kız olmuşsun çok da güzelleşmişsin.

Allahım güzelleşmişsin dedi hemde bana. İçimde sevinç naraları atarken birden duraksadım kocaman kız mı olmuşum altı üstü 5 yaş büyüksün benden bu ne abartı görende bebekliğimi biliyor sanır.

Biraz konuştuk sonra numarasını verdi bende numaramı verdim bi kaynaşma durumu oldu malum sarhoş ayakta duramıyor ayık olsa zaten numarasını vermez o kadar aklını kaçırmış olamaz. Yanından ayrıldığımda saat 00.00 civarındaydı annem elinde lektirikli testereyle beni bekliyodur ilk bacaklarımı kesecek bidaha geç kalmayayım diye kökten çözüm üretmiştir. Kızlarla vedalaşıp eve geçtim annem uyuyordu şükür ki bende oyalanmadım gidip yattım yatağıma.

Ertesi sabah;

uyandığımda telefonuma baktığımda mesaj geldiğini gördüm.

Gönderen; minnak

Günaydın dün gece çok içmiştim seni hayal mayal hatırlıyorum. Numaranı kaydetmiştim :)

Vay be! Mesaj atmış şaşırtıcı.

Gün gece rüyamda seni gördüm bu akşam buluşabilir miyiz.

Oha lan buluşucaz sanki murat boz'la buluşucam o derece bi heyecan var içimde.

Akşam saat 20:00;

Beni arabayla alacağını söyledi. Yanımda durdu binip sessiz ama bi o kadar güzel bi yere gideceğimizi söyledi. Uzun bi yoldan sonra yüksek fakat manzarası acayip güzel bi yere getirdi beni. Birsürü yıldızın altındaydık sadece ikimizdik. Arabaya geçtik ilk başta bi utanmalar felan bana kalsa üstüne atlardım ayıp olmasın diye utanmış gibi yaptım. Yalan değil azda olsa heyecanlıydım. Rüyamda seni gördüm demeye başladı. Eee anlat felan dedim. başlattı anlatmaya hatta uyguladı diyebilirim. Rüyasında onu öpmüşüm hatta hissetmiş bile. Nasıl bi rüyaysa. Göstermek için burnumun dibine girdi ama nefesi o kadar güzeldi ki diğer erkekler gibi ağzı soğan, sarımsak da kokmuyodu. Rüyasında onu öpmüşüm aynı şekilde gösterdi rüyasında ona nasıl yaklaştığımı her yer karanlık olduğu için sadece beyaz dişlerinin görebiliyordum. Veee dıpppssssss içimde büyük patlama oldu. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı birden. Yok artık ben piçten sonra ilk kez biriyle öpüşmüştüm. Artık yeni biri var hayatımda.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çünkü.PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin