Pisikopat herif

165 12 4
                                    

Her yer karanlıktı ve ben çok korkuyordum. Başımda bir ağrı dudağımda kan tadı vardı. Güç bela ayağa kalkıp dışarıya doğru adım attım. Dışarısı zifiri karanlık. Ben şimdi nasıl gidicem diye düşünürken köpek sürüsü geliyordu ileriden onlar havladıkça korkudan kanım donuyordu. piskopat tacizciler beni bulup tecavüz etseler kimsenin haberi olmazdı. Nasıl bırakıp gittin beni pisikopat manyak herif.

İçeri girdim duvara yaslandım. O korku içimi kemiriyordu. Oturdum ağlamaya başladım. telefonumu açıp yardım istemek geldi aklıma elimi cebime attım telefonum yoktu.!!! yok artık bu kadar kötü ne yaptım ben sana. ne piç insansın sen ya. Oturdum sessizce ağlamaya devam ettim. Kalbimde bi ağrı. Hönküre hönküre ağladım. Canımı acıtan beni burda ölüme terk etmesiydi. Lütfen geri gel beni al burdan diye geçirdim içimden. Anlasana kızım sevmiyor seni sen onu şizofren manyak olmasına rağmen sevdin. Kokusu güzel adam diye sevdim onu. Çillerine aşık olduğum adam diyip boynuna atlardım oda beni sırtına alıp ordan oraya koşardı kahkahalarımız düşman çatlatırdı. Çünkü biz aşıktık birbirimize nasıl olurda bunları yaşardık. Saat geçtikçe daha da korkuyordum artık ağlamaktan helak olmuştum. Soğuktan donmuş haldeydim. Kıpırdayamıyordum. Buralarda donup öleceğim diye iç geçirdim. korkuyordum ama onu kaybetmekten şu durumda bile onu delirmişcesine seviyordum. İçim geçmiş uykuya dalmışım. Birden bi el Kavradı başımı göğsüne gömdü. Korkudan konuşamadım sustum ama korkuyordum. kafamı geriye çekecek gücüm yoktu titrek sesimle kekeleyerek konuştum.
+se... senn.. sen ki.. kimsi... n...

Yavaşça kafamı kaldırdım yüzüne doğru baktım güç bela konuşmaya başladım.
+Ama sen! Sen nasıl buldun beni???
-şşşşşş sus şimdi soru sormanın sırası değil. Al şu ceketi giy.
+Sen kimsin beni nasıl buldun burda?
-Sevde şimdi soru sırası değil diyip işaret parmağını dudaklarıma bastırdı.

*Adımıda biliyordu. Arabaya bindik fakat nereye gidiyoruz diye düşünüyordum. Hiç tanımadığım biri dağ başına beni kurtarmaya geliyor. Aklım almıyordu acaba piç mi gönderdi seni?? Gerçi bunca şeyden sonra beni kurtarması için birini gönderecek değil ya.

2 saatlik yoldan sonra beni bir eve getirmişti. Girişteki ayakkabılık yanlız yaşadığına işaretti. Işıkları yakıp içeri girmemi söyledi o sırada fark ettim. Yüzünün sağ tarafı komple yanıktı. Buna rağmen çok yakışıklıydı. yemyeşil gözleri ben burdayım diyordu. Daha ne olabilirdi ki sevdiğim erkek ölüme terk etti beni.
bir kaç odun attı sobaya etraf ısınmaya başladı. üşümem geçmişti fakat korkum geçmiş değildi.

+Hey sen! Kimsin anlatacak mısın yoksa tecavüzcünün teki misin nesin?

-.....

+konuş artık yada beni bırak gideyim. O aşşalık herif mi yolladı seni. Midemi bulandırıyorsunuz." Diyip etrafta bağırmaya başladım.

-Eğer tek kelime daha edersen... anlamışsındır umarım. Şimdi uslu bi kız ol otur yerine.

*Arsız piçler nolcak. sinirden tırnaklarımı yemeye başladım. Aylar sonunda bunuda yaşadık şükür gözüm açık ölmem artık.
Merak ettiğim birşey daha vardı bu çocuğu piç tutsa bile hiç tanımadığım biri gelip niye kafamdan tutup göğsüne yaslasın.

piç'e not: Hayatıma girdiğinden beri hep bi ekşın hep bi macera, beynini kullanmak yerine niye ince bağırsağını kullanırsın ki zaten. Hayatıma girip herşeyi bok ettiğin için Allah belanı versin.

Çünkü.PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin