Tam 5 haftadır ali denilen sümüklü bebeyle uğraşıyorum. İlla tutturmuş sevgilim olacaksın diye. Sen bired pit misin evladım niye seni seçeyim ben? Ayrıca şu tipinle annen nasıl seviyor seni. arkandaki kuyruk ne öyle bide sarıya boyatmış o kaşlar niye hiç ayrılmıyor birbirinden?
ben ona bunları anlatmaya çalıştıkça o hala sevgiden bahsediyor. bense baklava sevdiğimi söylüyordum evet gerçekten baklava sever bir insandım ama o fıstıklılardan...2 saat sonra;
Annem iş yapmadığımdan şikayetçiydi. O gün evde çocuk bakacakmışım. Pardonda ben evdeki kuşa dahi bakamayan pencereden kaçıran sonra arkasından bakakalan bi insanım ne çocuğu anne!!
Memleketine gidecekmiş annem, o yüzden ben bakacakmışım. Çocuk komşumuzunmuş yok kadın hastaymış yok bakacak kimse yokmuş.
hiç itiraz etme fırsatı vermeden memleketine gitti.
evde beklerken aklıma olmucak şeyler geldi. Ya çocuk balkondan atlarsa yada koltuktan düşüp boynunu kırarsa oyyhhfff anne ya bu çocuğa bişi olursa 150 sene hasip yerim.zil çaldı zırr zırr zırrrr. La olum bi durun geliyoruz. Söylene söylene kapıyı açtım.
Ayy sevde ablasıı kim geldi. efe talha ablayı öp hadi.
Çocuk öcü görmüş gibi bana baktı. Tam elimi uzattım seveyim dedim kolunu kesmişim gibi ağlamaya başladı.Gel ablası gel çok eğlenicez seninle..
kapıyı kapatıp kadınla vedalaştıktan sonra içeri girip çocuğa çizgi film açtım sen burda bunu izle ben sana yemek hazırlayayım tamam mı ablası. Yerinden kıpırdarsan seni arkadaki köpeklere atarım. Gözleri açıldı hiç korkmuşa benzemiyordu.
Geçtim mutfağa bu çocuk ne yer acaba. Sucuklu yumurta yapimde yiyelim yanına domates salatalık tamamdır.
sofrayı kurmak için içeriye girdim, girmez olaydım gerizekalı velet bütün kitaplarımı karalamış. Tabikide bu kadar değil bütün rujlarımı ağzına sokup yere tükürmüş, yüzünede makyaj yapmış boya küpü gibi bide o yediği sucukları geri çıkarttı. Evladım olsan cami avlusuna bırakırım.
Talha gel ablacım. Ses çıkmadı talha dedim nerdesin pis veled. Alla alla rujları yedikten sonra öldümü bu çocuk . Lan olum balkona sülük gibi yapışmış. Gel buraya düşceksin diyip çekiştirdim ama nerde sümük gibi yapışmış bırakmıyor balkon demirlerini. Nasıl bıraktırıcam diye düşünürken burnunu sıktım bırakmazsan burnunu keserim diye tehtit ettim anında bıraktı alnını kırıştırdı çenesi titriyor gözleri doldu olamaz ağlıycak.
"Siktimin kızı ağzına tüküreyim" diye bağırdı. O ufacık ağzından bu küfür çıkmıştı evet doğru duydum. O hışımla pipini kesicem diyip içeri götürdüm korksun diye makası alıp kesecek gibi yaptım. bir korktu anlatamam dudaklarımı birbirine bastırdım gülmemek için. Şaka maka çocuk sus pus olmuştu yerinden 1 cm oynamadı bile. Annesi gelip alıp gitti bide üstüne üstlük "aayy ablası ne kadar uslu bi çocuk olmuş talha haftayada sen bakar mısın demesin mi. Vallahi teyzecim bende ishal sorunu var malum işim oluyo kusura bakmayın artık çokda sevdim veledinizi ama napalım kısmet değilmiş. Hadi görüşürüz diyip kapıyı hızlıca kapattım. Ohh be bidaha çocuk felan bakmam ben.Akşam olmuş şu veledle uğraşırken. 1 haftadır banyo yapmadım pastırma gibi kokmaya başladım. Gidip bi duş aldım. Çıkınca mesaj geldiğini fark ettim
Piç:naber ☺
ya sen nasıl bi yapşaksın kurtulmaya çalıştıkça üstüme geliyorsun. Cevap vermedim tabikide. 5 dk sonra yazık ya o kadar mesaj atmış cevap vermezsem ayıp olur dedim ve iyi senden naber yazdım.
"İyi ya bakıyorumda facebookda özleddm felan yazmışsın. Bu kadar kimi özledin acaba ;)"
Lan gerizekalı sanane kime yazdıysa yazdım. Tabi öyle diyemedim."Yaa öylesine yazdım işte hobi olarak yazıyorum ben o atarlı giderli sözleri" hobi olarak nedir ya saçmaladın kuzum sen. Bide ilk yarım saat cevap vermedi telefonun başında askerde nöbet tutarcasına bekledim.
"Her neyse benim için yazmışsın çok belli, sevgilinde yoktur şimdi senin."
hah sevgilim yokmuş, valla canım ya peşimde ne hecker'ler ne facebook fanomrnleri ne yazarlar dolaşıyoda ben yüz vermiyorum. Demek isterdim ama dalga geçer şimdi bu malak.
"Olabilir. Seni ilgilendiriyor mu bu?"
sinir bozucu mahluk arsız beladan daha arsızsın."Takılıyorum güzelim ya. Ayrıca facebook'um çalındı benim gerginim biraz."
Ahanda facebook'unu çaldırmış mal. Kim bilir hangi düşmanın çaldı. Yada kim çalması için hecker tuttu. Doyynnkk ya kızım mal mısın çocuğun facesini çalması için hecker tutan sensin. Hassittir ya. Vazgeçtim desem yalvarsam geriverir mi acaba. piç bunu duyarsa benim derimi yüzüp etlerimi lime lime eder.
"Ayy canım ya çok üzüldüm. İnşallah geri alırsın book'unu."
Çok geçmedi 2 saat sonra bi kızla fotoğrafını koymuş instangram'a kusura bakma da sen nasıl bi yapşaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü.Piç
Teen FictionHerkesin bi yaşam tarzı var, mesela benimki; tamam kabul edilir bi yaşam tarzım yok. Yaptığım bir çok yanlışın acısını çıkartıyor hayat benden. Yediğim salçalı makarnanın bende göbek yaptığı gibi. yaşamayı seviyorum fakat sonuçları katlanılmaz oluyo...