"Aahh çok sıcak tut tut" diye bağırıp elimdeki kahveyi Elif'in eline tutuşturup ellerimi sallamaya başladım. Saçlarımı arkama atıp siyah montumu ellerime kadar çekip Elif'in elindeki kahveyi aldım. Artık ellerim yanmıyordu. Okulun bahçesine hızla çıktığımızda sert bişeye çarpıp elimdeki kahveyle yeri boylamam bir oldu. "Napıyorsun be salak? Önüne bakarak yürümeyi bu yaşa kadar öğrenemedin mi?" diye bağırırken karşımda ki çocuk elini uzatarak beni kaldırmaya çalıştı. Eline sertçe vurup yerden destek alarak ayağa kalktım. Cayır cayır yanıyordum. Elimde bile doğru düzgün tutamadığım kahve üzerime dökülmüştü. Karşımdaki çocuğa öldürücü bakışlarımı atıp hızla lavaboya yöneldim. Elif'in arkamda geldiğini farketmem uzun sürmemişti. Hızla yanıma gelip çantasından bi kazak çıkardı. Ne değişik kız ya ne ararsan var yanında. Elif'in elinden kazağı alıp teşekkür ettim. Hemen bi kabine girip kazağı değiştirdim. Kabinden çıkıp saçlarımı düzeltirken çarptığım çocuğun düşünüyordum. Yemyeşil gözleri uzun boyu sarı saçlarıyla çok dikkat çekiciydi. Düşüncelerimden ayıran "Hadi işin bittiyse gidelim" sözü olmuştu. "Tamam" diyip kendime gelmeye çalıştım. Yavaş adımlarla okuldan ayrılıp arabama bindim.
Hızla eve sürerken canım sıkılmıştı ve radyoyu açtım. O sırada sevdiğim şarkılardan biri çalıyordu. Şarkıya eşlik ederek eve gelmiştim. Arabayı kilitleyip eve doğru yürümeye başladım. Çantamda anahtarı ararken 'neden zile basmıyorum?!' diye homurdanarak zile uzunca bastım. Annem kapıyı açtığında yanağına kocaman bir öpücük koyup içeri geçip odama yönelirken anneme "annişim ben odamdayım duş alıp burger söyleyeceğim" diyerek odama girdim. Çantamı giyinme odama atıp duşa girdim. Sıcak su bedenimde kayarken bugün ki çocuk gözlerimin önünde belirdi. Duştan çıktığımda beyaz bornozumu üzerime geçirip giyinme odama girip en sevdiğim pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım. Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Olmuyordu. Bir sağa bir sola dönüp durdum. En sonunda sıkılıp telefonumu aldım. Bütün snapleri izleyip twitter da gezinmeye başladım. Mesaj sesi irkilmeme neden olmuştu. Mesaj Elif'tendi. "Yarın okul iptal bebeğim. Bizim hoca ani bir gösteri planlamış. Yarın sabah 10:00'da kültür merkezinde ol. Öpüyorum iyi geceler." "İyi geceler bebeğim bende öpüyorum" diye cevap attım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah gözlerimi açtığımda saat 09:04'e geliyordu. Kalkıp lavaboda işlerimi halledip giyinme odama girdim. Altıma siyah kot pantolonumu üzerime düz beyaz kazağımı giyinip onun üzerine ise pembe kabanımı giydim. Ayaklarımada bilekli New Balance'larımı giyinip anahtarlarımı ve cüzdanımı alıp evden çıkıp arabama bindim.
Yarım saate varmıştım. Hocadan yapacağımız tiyatronun kağıdını alıp okumaya başladım. Kağıdı okuduktan sonra hazırlanmak için giyinme kabinine girdim. Hazırlanıp sahneye çıktığımda şok oldum. "Şaka bu. Şaka olmalı. O burda. Beni nerden buldu?"
İlk bölüm olmasına rağmen bence gayet başarılı oldu. Tabii buna ben değil siz karar vereceksiniz. Eğer beğendiyseniz lütfen vote ve yorumlarınızı eksik olmasın. Keyifli okumalar..