Capitolul 11.

171 10 0
                                    

Simt cum si mie si lui ne bate inima si totusi simt ca a batut mai tare de atat... dar cand? La cine?... Ma delartez din sarut, iar apoi ne asezam unul langa altul pe canapea, Tomas ducandu.se in camera lui...

Perspectiva Tomas.

Radeam de Tris cum mananca cornul, iar apoi am facut.o si eu sa rade de nemancatul Tomas.... Totul parea bine, pana cand, ce sa vezi?... Drew, fara tricou si cu un buchet de trandafiri in mana in fata usii... Tris sta putin pe ganduri si se uita flamand la el... Aud cum el o intreaba daca vrea sa ii fie prietena si jur ca mai ca as sari la el cand ea a spus da si s.au sarutat scurt...
Am profitat de faptul ca s.a dus sa puna florile in apa si am sarit pe el:
- Nemernicule, stii foarte bine ca prima oara a fost a mea, iar acum profiti ca si.a pierdut memoria si nu ma mai iubeste pe mine, monstrule.
- Taci, idiotule, ca putea sa se indragosteasca si a doua oara, dar pur si simplu a vazut ca e bine langa mine...
- Ai uitat ca tot cu mine in casa sta... ( zambesc eu triumfator)
I.am tras un pumn in maxilar, iar el mi.a spart buza.... Tris a venit la noi doi si ne.a spus sa ne oprim apoi am vazut cum pampalaul ala o trage spre el si o lipeste de abdomenul lui neacoeprit... Ahhh.. Normal ca moare dupa el...Vreau sa.l rup in bataie... Vad cum cei doi se saruta flamand, dar nu mai pot sta sa vad scena asta si ma duc nervos in camera mea....
O vreau inapoi si nu stiu ce sa fac ca sa o am.... Ah, prost sunt... Mi.am uitat telefonul pe canapea. Cobor si chiar atunci il aud pe Drew vorbind:
- Tris, nu vreau sa te stiu asa aproape de Tomas, imi face rau...
- Poti sa stai si tu aici, mai sunt camere, asa imi poti fi mereu aproape. ( il taie ea, iar eu imi inclestez pumnii de nervi)...
- Ce?! In niciun caz. *tip eu*
- Nu cred ca asta e casa ta. * spune Tris*
Imi iau telefonul si o tai la mine in camera, dupa care incep sa dau cu pumnii de pereti... Ma simt captiv si vreau sa scap... Vreau sa pot si eu sa trec mai departe, sa pot sa aleg de cine sa ma indragostesc... Vreau sa fiu iar gay, dar nu mai pot.


Ma duc la liceu sa fac repetitii pentru piesa in care joc si incerc sa uit de toate macar azi...

Perspectiva Tris.

Toata ziua am ras cu Drew, dar parca ceva ma facea sa fiu trista inauntrul meu... Imi lipseste ceva , dar ce?...
Ne uitam la un film, iar pe la jumatate, apare si Tomas, care vine suparat...:
- Hei! *zic eu*
- Hei!*spune el cu juma' de gura*
La sfarsitul filmului adorm si Drew ma duce in brate pana sus... Ma trezesc cu soarele batandu.mi in ochi si cand cobor dupa micul dejun, surpriza imi e mare caci il vad pe Drew cu doua farfurii cu pancakes in mana si arata al naibii de bine... Clatitele, dar si el... Imi savurez masa, iar apoi ii dau un sarut lung si dulce lui Drew... Plecam toti la cafenea si facem glume, povestim...Imi era super dor de atmosfera asta... Si cat ma bucur ca e vacanta de primavara... Totusi nu imi aduc aminte sa fii trecut timpul asa repede... Ciudat...

Imi cer scuze, am ramas in pana de idei si stiu ca acest capitol este incredibil de scurt... In fine, oricum nici cartea nu e cine stie ce, dar macar incerc... Multumesc dragilor, va pup :*

Alte Preferinte.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum