Burcu'dan

26.4K 796 125
                                    

Öncelikle herkese merhaba,

Son bölümü yayımladığımdan beri bir yıla yakın zaman geçti ama siz bana desteği hiçbir zaman bırakmadınız. Bir sürü kişi mesaj attı, bölümlere onlarca yorum geldi devam etmem için. Ben elimden geldiğince herkese cevap vermeye çalıştım, cevap veremesem bile hepsini okudum çünkü bana düzenli olarak mail geliyor hesabımdan. 

Belki çok fazla okuyucum yok ama ben biliyorum ki bu kitabı okuyanlar gerçekten duygusal yönü gelişmiş, empati yeteneğine sahip insanlar. Vurgulamak istediğim noktaları, karakterlerin gerçekçiliğini içselleştirdiğinizin farkındayım ve bu beni ayrıca mutlu ediyor. 

Veda yazısını yazarken yazmayı bırakmamın sebebini aklımdaki kurguyu yazıya dökemeyip aceleci davranmış olmam şeklinde belirtmiştim.  Şimdi düşünüyorum da, daha iyi anlatamazmışım. İçime sinmeyen bir şey yazıp sizinle paylaşmaktansa yazmayı bırakmayı tercih ettim. 

Şimdi, gelelim asıl konuya. Kütüphanenizi açtığınızda Mum Işığı Berlin'in tüm bölümlerini sildiğimi göreceksiniz. Sıfırdan yazmaya başlayacağım çünkü. Bu sefer her şey planladığım gibi olsun istiyorum. Fakat ufak sorunlarım var. Şöyle ki önümüzdeki eylüle kadar aşırı yoğunum. Derslerimin çok zor olması yetmezmiş gibi bir işte çalışıyorum. O yüzden bölüm paylaşsam bile süreklilik sağlamam çok zor. Yine de elimden geleni yapacağım.

Okuyuculardan manyakyazarlar kullanıcı isimli Berna bu süreçte hem destek için hem de birbirimizi daha iyi tanıyalım diye bir whatsapp ve facebook grubu kurmayı önerdi. Katılmak isteyenler özelden Berna'ya mesaj atabilirler. Karakterler üzerine, kurgu üzerine uzun uzun konuşmak isteyenler olursa özellikle bekliyorum.

Söylemek istediğiniz bir şey ya da sorunuz varsa yorum olarak atabilirsiniz, cevaplamaya çalışırım.

Sevgiyle kalın.

Burcu


Mum Işığı 2 : BerlinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin