I am back! diye bağırasım var. Vallahi geri döndüm!
Hemen güzel haberi vereyim. Yeni bölümü yazmaya başladım, yakında paylaşırım. Bu süreçte mesaj atan, yorum yapan, kitabımı okuyan herkese çok çok teşekkür ederim. Tam bir mutluluk kaynağısınız!
Onun dışında Mum Işığı İstanbul'un okunma sayısı 1 milyon oldu, inanabiliyor musunuz? Şayet ben inanamıyorum. İlk bölüm yayımladığımda kimsecikler yoktu, şimdi bayağı bir kalabalık olduk. Hepiniz iyi ki geldiniz, hoş geldiniz.
Nisan ayının sonunda Wattpad Türkiye sorumlusundan bir mesaj aldım ve Mum Işığı İstanbul Türk okuyucular için hazırlanan önerilenler listesine dahil edildi. Böylece kitabım daha çok insana ulaştı tahmin edebileceğiniz gibi.
Sizler nasılsınız? Keyifler yerinde mi? Heyecanlı mıyız yeni bölüme?
Şimdi sizinle ilerleyen bölümlerden Pelin'in anlattığı bir kısım paylaşacağım, hafiften bir ısındırma turu olsun. Hepimiz çok özlemedik mi ya?
*
Gecenin karanlığına gözlerimi açtığımda vücudum terden sırılsıklam olmuştu. Bir süre boş gözlerle tavana baktıktan sonra tek elimle alnıma yapışan saçlarımı geri çektim. Bir rüya görmüştüm, bana huzursuzluk veren bir rüya hem de. Fakat en ufak bir detay dahi hatırlamıyordum.
Yerimde huzursuzca kıpırdanarak bakışlarımı tavandan ayırdım ve komodinin üzerinde duran su şişesine ulaşmak için güçsüz bir hamle yaptım. Çok geçmeden şişenin zeminde yarattığı tok ses kulaklarımı tırmaladı ve biraz olsun kendime gelir gibi oldum. Halı sayesinde kırılmamıştı ama odada bir yerlere yuvarlandığından emin olmuştum.
Derin bir nefes alarak iki elimden destek aldım ve doğruldum. Hava biraz olsun aydınlanıyor gibiydi ama hala odayı net bir şekilde göremiyordum. Bu kez daha dikkatli olmaya özen göstererek yavaşça başucu lambasına uzandım ve odanın hafifçe aydınlanmasıyla istemsizce gözlerimi kıstım. Şişeyi düştüğü yerden aldıktan sonra kapağını açtım ve beklemeden tepeme diktim. Bir türlü bunalmışlık hissinden kurtulamadığımı fark ettiğimdeyse sessiz adımlarla odamın minik balkonuna çıktım.
Dışarıya göz gezdirdiğimde içim titrer gibi oldu. Şaka değildi, Berlin'deydim. Babamın yanındaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mum Işığı 2 : Berlin
Teen FictionMum Işığı serisinin ikinci kitabıdır. Çağrı ile geçmişini öğrenen Pelin için gerçek kimliğiyle yüzleşme zamanı gelmiştir. Ve elbette bu yüzleşme bir seçimi de beraberinde getirmektedir: gitmek ya da kalmak. Çağrı'nın yokluğuyla Pelin eski savunmas...