Yeni bölüm 2 Şubatta

11.2K 412 111
                                    

Parçanın adı : Willst du

Herkese selamlar!

Ya ben nasıl teşekkür etsem herkese az.. Öyle tatlı mesajlar ve yorumlar aldım ki. Beni desteklemeyi hiç bırakmadınız. Mum Işığı'nı bu kadar değerli yapan aslında sizlersiniz.

Multimediadaki parça Almanca, olayların Berlin'de geçtiğini düşünürsek en başından gerekliydi. Bundan sonra multimediaya daha çok Almanca şarkılar ekleyeceğim :)

Gelelim güzel haberlere. Yeni bölümü 2 şubatta paylaşacağım. Önümüzdeki hafta da Türkiye'ye dönüyorum. Öyle bir kurgu ile geliyorum ki beklediğinize değeceğine emin olabilirsiniz. Öyle ki ben bile heyecanlanıyorum şimdiden yeni bölümleri paylaşmak için :)

Pelin şu an ailesinin yanında ve Berlin'de. Son bölümde hepimiz gördük Bulut'un ne kadar kararlı olduğunu da. Kitap sadece Berlin'de geçmeyecek, onun da hafiften bir tüyosunu vermiş olayım...

Vee en önemlisi, Mum Işığı İstanbul bulmaca gibi işlediğim bir kitaptı, sırlar yavaş yavaş ortaya çıktılar. Bu kitap da diğerinden geri kalmayacak. Detaylara çok dikkat edin!

Kısacası ortaya çıkmayı bekleyen öyle gerçekler var ki.. Kemerlerinizi bağlayın ve uçuşa hazır olun!

Yorumlarınızı bekliyor olacağım çünkü söylediğiniz her şey benim için çok özel ve tüm motivasyonumun kaynağı.

Burcu

Mum Işığı 2 : BerlinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin