⛄Kardan Adam⛄

116 23 4
                                    

Selamun Aleykum izleyicilerim. Bu gün uyandığımdan beri pencere önündeyim. Kar yağıyor evet hemde hiç durmaksızın yağıyor. Yeni hikaye için hava müthiş bence. Başlayalım :)

Uyandim, her zamanki gibi annemin hadii uyan artık demesiyle. Ama bu sefer farklı uyandırmışdı beni; kar yağıyor pencereye baksana, her kez dışarda dedi. Hemen pencereye koşdum. Evet kar yağıyordu yine, ama bu sefer de 'onu' hatırlatıcakdı bana...

∆Her kez kar görünce dışarı koşar; kartopu oynar kardan adam falan yapar aslinda. Benim kardan adamım beni terk edip gitmişdi. Onun kokusunu özlemişdim  o yüzden pencereyi açtım. Rüzgar iliklerime kadar işledi bir anda. Kendimi sanki onun kollarında hiss ettim bir anda. Gözlerimi kapadım hemen onu görürsem belkide uyanıcaktım hayelden ama yinede onu görmek icin kapadım. Aylar sonra yüzünü gördüm o an hayel bile olsa çok güzeldi...

∆Elime bir kalem ve kağıt aldım. Onun yüzünü unutmamak için çizmeye başladım. Dik duruşlu, hoş bakışlı, güzel gözlü, yakışıklı bir erkek çizdim...Resmine bakdım. Şimdi dilediyim kadar baka bilir, konuşa bilirim senle dedim. Gözlerine bakdım konuşamadım. Elime silgi aldım gözlerini sildim. Konuşmaya başladım...

∆Tüm kalbımı boşaltdım ona. Artık içimizdekiler bir, aynı hisleri yaşıyoruz. Resmini opdüm , sarıldım Seni Seviyor'um sözünü fısıldadım kulaklarına. Sora resimi silmeye başladım; ilk dudaklarını sildim sebebi bi tek ben öpmüş olayım o dudaklardan, sora kulaklarını sildim sebebi yalnız benim sesim olsun aklında bir tek benden duysun o sozu, daha sora burnunu sildim bi tek benim kokum olsun icinde diye. Kalbine kiyamadım silmeye. Onu kesip kendi kalbime yakınlaşdirdim. O kalb benim yalnız benimm....

∆Annem odama geldi: neden bağırıyorsun dedi bana. O zaman kendime geldim. Seni sevmeye kendimi oyle kaptırmışım ki sesimin tonunu duymamışım bile...Annemden özür diledim hemen.Oda bana kıyamaz hemen affetdi. Ve izin alıb dışarı çıktım.
Kardan Adam yapmak için, yada Kardan Adamı'mı görmek için...

Not: İnşAllah beğenirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum. Eleştirilere açık birisiyim. Şimdiden her keze teşekkürler :)
Tarih : 8 şubat 2016 tarihi unutmam hiç

Kavuşamadığım #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin