Hikayem

65 14 2
                                    

-Sôylesene neden hep seni düşündüyümde ellerimin ici terliyor?
-Sôylesene niçin hep seni ruyamda gorduğumde o gün daha cok acitiyor sensizlik?
-Sôylesene neden hep seni düşlediğimde kendimi hiç hiss etmiyorum?
Sana vericek milyonlarca sorum var ama cevabsız kalınca sormanın anlamida kalmiyor ki. Tek günahim seni sevmek gercekten. En kötüsüde bu hayatdaki en doğru olduğuna inandığım şeyde şu aslında.

-Sôylesene neden hep ben daha cok seni düşünüyorum?
-Sôylesene niçin hep ben seven sen sevilen taraf oluyorsun?
-Sôylesene neden bi kere sen bana bunları hiss ettirmedin? Cok mu zor ? Belkide zor olduğu için değilde, karşındaki kişi benim diğe bunlar oluyor. Tabii kimse kimseyi sevmek zorunda değil haklısın. Ama en güzel aşk acı verendir bunu unutma. Bu yüzden de hiç bitmiycek bu aşk. Biticeksede ben bitdiyim bu dunyadan gitdiyim gün bitecek !

Sen ben gökyüzümsün. Bu sozleri bir ağacın altında yazarken kafama düşen yagmur damlaları sanki senmişsin gibi suratima deyip deyip düşmesi seni hiss ettiriyor. Sen gerceksin benim en karanlikda bile sonmeyen, parlayan Güneşim. Ben senin galaksindeki gezegenlerden sadece birisiyim ama yörüngemden cıkalı uzun zaman oldu. Gün gecdikce sana dahada yakın oluyorum. Islandım. Sırılsıklamım. Hic seni böyle hiss etmemişdim ben. Yaz yağmurusun sanki. Hayat buluyor butun her yer senle, benim hayatı sende bulduğum gibi. Keşke hic durmaksızın yağsan, essen, her yeri dağitsan daha çok hiss etsem yanımda oluşunu. Beni duyuyor gibisin cünki gittikce dahada hiddetleniyorsun daha fazla dokunuyorsun bana...

Seni cok cok önemsiyorum, seviyorum, kıskanıyorum. Bunu sana senin tabirinle desek: Uzaydaki Cocuk söyluyor hemde sırılsıklamken söylüyor. Şimdi bana kızıcaksın hastalanıcaksın diyiceksin ama bende senin bu kadar cabuk geliceğini düşünmemişdim be gökyüzüm...

Hani derler ya bazi insanlar bulutlar gibidir kimseye ait değildirler. Öyle bişey olamaz arkadaş. Bulutsan bana ait olucan, bana yağıcaksın. Yağmursan beni ıslatıcaksın. Güneşsen bana doğucaksın. Aysan eğer bir tek benim gecemi aydınlatıcaksın. Ve yalniz benim kadınım olucaksın...

Bitirmeye kiyamadığım tek hikayemsin sen. Bitmesini hiç istemiyorum. Ama gitmem gerek. Kendine iyi bak ben beceremedim çunki. Allasmarladık biriciyim...

Kavuşamadığım #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin