Pekala gençler.Burda yeniyim daha :D Bu da ilk hikayem olacak.Yani heyecanlıyım anlayacağınız.Umarım beğenirsiniz çünkü ben çok eğlenerek yazıyorum.İlk iki bölüm biraz kısa kusuruma bakmayın :( Bu arada karakterleri bulmamda yardımcı olan biricik arkadaşım canımcım Sena'ma çokça teşekkürlerimi sunarım.Vote'larınızı ve yorumlarınızı eksit etmemenizi dilerim.İyi okumalar :D Bu arada resim çıkar mı tam olarak bilmyorum.Resimdeki çılgın Devrim'imiz.
Burnuma patates kokusu gelince gözlerimi açtım.Ah hadi ama,kim patatese hayır diyebilir ki? Yataktan kalktım ve şortumu düzelterek tuvaletime yürüdüm.Yüzümü yıkadım.Kardeşim cırlayarak odama girmişti bile.
-Ablaaa nerdesiiiin?
Küçük yaramaz benim her şeyimdi.Kısa kabarmış kıvırcık saçlarını karıştırarak yanağına sulu öpücük bıraktım.Onu kucaklayarak aşağı indim.Sofra kuruluydu ve tabii ki ailem ortalıkta yoktu.Evrim’i kucağıma yerleştirdim.Çatalıma bir tane patates taktım.
-Aç bakalım
Patatesi çiğnerken kendi ağzıma da biraz salam attım.Bu sırada kapı çaldı
-Evrim bu tabaktakiler biticek tamam mı?
-Tamam abla.
Çatalı tutmaya çalışarak tabağına döndü.Ben de kapıya doğru gittim.Ayşe Teyze mutfaktan çıkarken onu durdurdum.
-Ben açarım tontoşum.
Bana gülerek mutfağa döndü.Kapıyı açtığımda Murat bana sırıtıyodu
-Murat?
-Devrim?
-Hazırlanmayacak mısın?
-Ne için?
-Okul?
-Hasiktir.
Dün tatil bitmişti tabii.Hızla yukarı çıktım.Murat aşağıda gülerek Evrim’in yanına gitti.Bende formalarımı giyip kendime çekidüzen verdim.Aşağı indiğimde Evrim içeride televizyon izliyordu.
-Murat abi dışarıda seni bekliyormuş.
-Tamam bitanem.
Yanağına tekrar bir sulu öpücük bıraktım.Ayşe Teyze’ye de görüşürüz dedikten sonra Murat’ın spor arabasına atladım.
-Ah be Devrim ne yapıcaz seninle biz?
-Sevin beni.Zarar gelmez benden.
Murat bana bakıp önüne döndü.Ben de yolu izlemeye başladı.Okula geldiğimizde Murat arabayı afilli bir şekilde park etti.Tabii ki tüm gözler bize döndü.Buna alışıktım.Kolejde popüler biriyim.Tamam,en iyisinden.Arabadan indik.
-Devrim benim spor salonuna gitmem gerek.Koç gelmeden aramıştı.Sen sınıfa çık istiyorsan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜK
Teen FictionHep iyi kızları okudunuz,sevdiniz.Hep onlarla ağladınız güldünüz.İki erkek arasında kalmasıyla sövdünüz.Onların kötü kızlarla olan savaşlarında sinirlendiniz.Kızdınız asıl kızı üzen kötü kızlara.Hiç birimiz bilmezdik onların hikayelerini.Öğrenmeye v...