Hastane

10.1K 297 67
                                    

 Alın sıze ekşın :D Buuu bölüüüm Wattpad aşkım WaffleLovato için gençler :D  Tuhaf bir bölüm oldu.Heyecanla yazdım.Uuuu sizi tutmayayım ben :D Çok çok öptüüüm :D Resim'deeee Devrim var gençler :D 

   Gelen tahmin edebileceğiniz gibi Oğuz’du.Evimi nerden öğrenmişti ki? Hasiktir ya.Yine ne istiyordu?

-Oğuz?

-Devrim.Nasılsın canım?

-Seni ilgilendirir mi?

    Biranın verdiği etki yüzünden sallanmaya başladım.Tam zamanıydı yani.Kapını kenarına tutundum ve ona bakmaya devam ettim.

-İlgilendirmesini tercih ederdim.

-Haha.Çok komiksin.

     Sahte bir gülüş attım.Başımı dik tutarak ona yaklaştım.Derin bir nefes alarak yüzüne üfledim.Benim verdiğim nefesi içine çekti ve pis pis sırıttı.Sallanmamak için yakalarını tuttum.

-Bana bak şeker çocuk.Beni kolay lokma falan sanıyorsun galiba.Cesaretine hayranım.Ama benden korksan iyi edersin.Şimdi eve gitme zamanı.

     Ellerimi yakasından çektim ve yapmacık bir şekilde sırıttım.Arkamı dönüp gidecekken bileğimden tuttu ve zaten sahip olamadığım dengemin iyice ağzına sıçtı.Dengemi biraz daha sağlayabildiğimde elimle saçımı yüzümden çektim.

-Ah Devrim’cim.Sence ben bu kadar çabuk pes eder miyim? Senden korkmak mı? Ah saçmalama bebeyim.Senden asla korkmam.Ayrıca buradan sen benim olmadan gitmeyeceğim.

     Elimi çekiştirmeye başladım.Lanet olasıca piç bileğimi öyle bir sıkmıştı ki şimdiden kızarmıştı.Acıyla yüzümü buruşturarak inledim.Bundan zevk alır gibi bir hali vardı.Psikopat.

-Ne kadar savunmasız ve güzelsin.Bir de senden korkmamı söylüyorsun.

-Bırak beni seni lanet olasıca

    Bileğimi öyle bir sıktı ki moraracağından emindim.Gözlerimi kapattım ve derin derin nefes almaya başladım.Boştaki eliyle yüzümdeki saçları çekti.Lanet olasıca arkadaşlarım içeride ne yapıyordu?

-Ufuk’a hak veriyorum.Böyle bir güzelliğe bir kere sahip olunca insan bırakamaz.Uyuşturucu gibisin Devrim.O clupte seni gördüğümde anladım daha.Benim olmalıydın ve olacaksın.

    Elini yüzümde dolaştırdı.Bense hala çırpınıyordum.Öküz gibi bir şeydi.Serbest olan elimle göğsünden itmeye çalıştım ama nafile.

-Bırak beni Oğuz.Bundan pişman olmadan önce bırak.

-Seninle yaptığım hiçbir şeyden pişman olmam fıstık.

    Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Lanet olsun.Lanet olsun.Lanet olsun.

-UFUK!!!!

      Ağzımı açtığım gibi dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı.İğrenç bir şeydi.Ona tekme atıyor vuruyordum ama o ise hiçbir şey olmamış gibi öpüyordu.Lanet olsun birazdan kusacağım.

SÜRTÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin