Şey,belki özlemişsinizdr dedim.Sonra özel bölüm yazayım dedim.Çok saçma geldi bana ama umarım beğenirsiniz.Öpt.
Derin bir nefes alarak saati alıp duvara fırlattım.Kırılmış mıydı acaba? Kimin umrunda ki? Gözlerimi ovuşturarak yatakta ayaklandım ve ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttım.Gerinerek banyoya girdim.
Yazın ne alarmı diyeceksiniz biliyorum.Bugün bizimkilerle tatile çıkacağız.Onun alarmı bu.Eğer uyanmasaydım Betül beni öldürürdü.Ciddi anlamda.HUH.
Yüzümü yıkadım ve aynadan kendime baktım.Göz altlarım uykusuzluktan çökmüştü.Sabaha kadar Ufuk’la konuşmuştuk.Sonra o uyuyakalmıştı.Odun.
Gülerek odama geçtim.Evrim yatağımın üstünde zıplıyordu.Beni görünce durdu ve gözleri dolarak bana baktı.
-Gitmesene abla.
Ah kıyamam ki…
-Tatile çıkıyorum ki canım.Hemen geleceğiz.Hem bak annemler seni denize götürecekmiş.
-Ciddi misin?
-Benden duymuş olma.
Ona gözümü kırptım.Ellerini çırptı ve sekerek odadan çıktı.Aşağıda anneme bağırıyordu.Gözlerimi devirerek dolabımın karşısına geçtim ve şortla bol bir penye çıkarıp giydim.Saçımı da bileğimdeki tokayla topuz yaptım.Bavullarımı aşağı koymuştum zaten.Çalan telefonumu yataktan alıp aşağı inmeye başladım.
-Devrim biz aşağıdayız.
-Tamamdır geliyorum.
Merdivenleri ikişerli inerek kahvaltı yapan ailemin yanına gittim.Evrim neşe saçıyordu.
-Ailem.Ben gidiyorum.Bensiz çok eğlenmeyin.
-Dikkatli ol Devrim ne olur.
-Tamam anne.
Gözlerimi devirdim.Bu sırada kapı çaldı.Patlamayın ya geliyorum.Bavullarımı çeke çeke kapıya vardım ve açtım.Ufuk sırıtarak bana bakıyordu.Sarıldım ve gözlerimle bavulları işaret ettim.
-Ne yapıyorsun Devrim?
-Bavullar Ufuk?
-Eeee?
Odun.Katıksız odun.Gözlerimi kısarak ona baktım.Sonunda çaktı ve mırıldanarak bavulları arabaya götürdü ve bagaja yerleştirdi.Karavan gibi bir arabaydı.Hani şu küçük minibüsler gibi ama aslında araba.Amaan anlayın işte.
Yerime yani Ufuk’un yanına yerleştim.Arabayı Murat sürüyordu.Yan koltuğunda Sinem oturuyordu.Bana öpücük atarak müzik dinlemeye devam etti.Hemen yanımızda da Görkem ve Betül vardı.Betül Görkem’in omzunda uyuyordu.Görkem’de kollarını ona dolamış uyuyordu.Bana diyene bir bakın!
-İstersen sen de uyu?
-Sen?
-Seni izlerim.
Ona döndüm ve öpmeye başladım.Ben bu çocuğa aşık olmuştum.Ciddi olarak.Ellerini yanaklarıma koydu.Beni kendine daha çok çekmeye başladı.Gözlerimi kapadım ve kendimi ona bıraktım.Alt dudağımı çekince kendimi tutamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRTÜK
Teen FictionHep iyi kızları okudunuz,sevdiniz.Hep onlarla ağladınız güldünüz.İki erkek arasında kalmasıyla sövdünüz.Onların kötü kızlarla olan savaşlarında sinirlendiniz.Kızdınız asıl kızı üzen kötü kızlara.Hiç birimiz bilmezdik onların hikayelerini.Öğrenmeye v...