Sahipler

10.9K 332 21
                                    

 Pekala gemçleer :D Eski Devrim'i uyandırmaya çalışıyorum :D Dün akşam bir hırsla yazdığım bölümdü.Yakında Oğuz'umuz gelecek.Az kaldı yani. :D Neyse ben çok uzatmayayııım :D Resimde Devrim var :D Şarkıyı dinleyebilirsiniz gençler :D Şu sıralar kafayı bozdum da :D 

 Alarmın sesi durmak bilmeyince yatakta ayaklandım ve alarmı susturdum.Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım.Odama geçip şu Lady Gaga’nın yeni şarkısını açtım.Applause.Saçlarımı tokadan kurtardım ve deli gibi sallamaya başladım.Şarkıyı söyleyerek dolabımın önünde geçtim.Eteğimi ve gömleği aldım.Eteğin içine girince aynadan kendime baktım.Uzun sarı saçlar,beyaz gömlek,kısa yeşil ağırlıklı bir etek.TANRIM.

    Toka kutumdan kurdale çıkarıp kravat yerine onu bağladım.Bu sırada annem bana seslendi.

-Devrim.Murat geldi kızım.

-5 dakikaya geliyorum anne.

    Aynaya tekrar döndüm.Bir an likitimle bakıştım.Canın cehenneme okul kuralları.Çantamı sırtlayıp merdivenlerden sekerek indim.Bu sırada telefonumda hala aynı şarkı çalıyordu.

-Ben çıkıyorum anne.

-Kahvaltı?

    Kahvaltı? Murat dışarıdayken mi? Şaka mı yapıyorsun anne? Gülerek başımı salladım ve kapıdan dans ede ede çıktım.Murat’ın arabaya binince çantamı arkaya attım.

-Pekala Murat.Okulu çok boş bıraktık.Yok partiydi yok Ufuk’tu derken okul kendini aştı.Bir çeki düzen vermeliyiz.

-Haklısın fıstık.Bana çıkma teklifi eden kızlar oluyor.

-Kaşarlar.

     Murat gülerek önünde döndü ve okula doğru sürdü.Ben de bu sırada Betül’e mesaj attım.

“Okuldaysan bütün kızları okul arkasında topla.Biraz konuşacağız da  :D”

“Zamanı gelmişti hallediyorum hemen”

     Memnun bir şekilde sırtımı koltuğa yasladım.Bu sırada Murat okula girmişti bile.

-Sen erkekleri hallet.Biz de kızları.Bu okul bizim unutma.

-Şeytan geri dönüş yaptı.

   Ona öpücük atarak sınıfa girdim ve çantamı sıraya bıraktım.Ufuk ve Görkem daha yoktu.Seri adımlarla sınıftan çıktım.Betül tüm sınıfları toplamıştı her halde.Helal be.

   Okulun arkasından yoğun bir gürültü geliyordu.Çenemi havaya kaldırarak Betül’ün yanına gittim.Bu sırada bizim sınıfın kızları yanımıza geldi.Memnuniyetle sırıttım.

-Evet kızlar.Neden burada toplandınız bir fikriniz var mı?

    Ses çıkmayınca gözlerimi devirdim.Bu kadar da korkmayın.Yemeyiz herelde.Sanırım.

SÜRTÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin