İçkiler Okuldan

14.3K 434 12
                                    

Benim bile hayratler içerisinde yazdığım bir bölüm.Hemen okuyun gençler.Şaşıracaksınız :D Resimdeeeeeee bilin bakalım kim var.Tabii ki Devrim.Görkem yok daha.Öpt :*

Betül’e olanları teker teker anlattım.Ağzı şaşkınlıkla açılmış bana gözlerini pörtletmişti.

-Oha Devrim.Her şeyi anlatmışsın.Ben de kendimi özel hissederdim.Aşk olsun.

-Saçmalama Betül.Ne biçim içtiysem artık zaten.Hep o Oğuz piçi yüzünden.

-Kim o Oğuz zaten?

-Yeni mi ne gelmişler biraz.

   Gözlerimi sıkıntıyla nefesimi dışarıya üfledim.Betül de kafasında bir şeyleri ölçer gibi gözlerini uzağa dikmişti.Bir şeyler vardı ve bunu bilmeyen kişiydim.

    Yanımıza bir çocuk geldi.İlk sınıf olmalıydı çünkü boyu bir hayli kısaydı.Ona bakarak güldüm.Çocuk seslice yutkundu.

-Şey,Devrim Abla.

-Abla? İstiyorsan teyze de.

-Pa-pardon.

-Neyse.Ne var?

-Müdür çağırıyor.

    Sıranın üstünden kalktım ve eteğimi düzelttim.Elimle Betül’e işaret verdim.O da kalkınca çocuğun saçlarını karıştırdım.Tatlıydı.Ama sübyancı değilim.hem Ufuk’um var benim.

-Saol ufaklık.Bir şey olursa beni bul.Devrim arkanda artık senin.

    Çocuk aptalca sırıtarak sınıftan çıktı.Bizde peşinden.Arkadaşlarının yanında heyecanla bir şey anlatıyordu.Bize doğru döndüklerinde ona göz kırptım.Arkadaşları şaşkınlıktan öleceklerdi.

-Ne istiyor acaba bunak?

-Bilmiyorum.Umarım saçma değildir.

    Kapıyı tıklatarak içeri girdik.Müdür başını evrak olduğunu düşündüğüm şeylerden kaldırıp bize baktı.Dişlerini göstererek güldü.O iğrenç sarı dişlerini.Yıllardır sigara içmenin bedeli.

-Betül,Devrim.Otursanıza

      Şu her müdürün odasında olan siyah yapma deri koltuklara karşılıklı oturduk.Betül bana ne oldu bakışı atıyordu.Omuzlarımı silkerek müdüre döndüm.Hala sırıtıyordu.

-Siz neden çağırdığımı merak ediyor olmalısınız.

-Evet efendim.

-Bir parti düzenlemek istiyorum.

     Betül’le tekrar bakıştık.Parti mi? Bizim bunak parti mi düzenlemek istiyor.Rüya mı bu?

-Ve ben bu işi sizin organize etmenizi istiyorum.Bilirsiniz.Benim tarzım daha eski.

     Yok artık.Hadi ama.Biz parti düzenleyecektik.Hem de okul partisi.Gülerek Betül’e baktım.

SÜRTÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin