Kahvaltı

12K 355 26
                                    

 Duygusal bir bölümün ardından yine karşınızdayım.Arkadaşımın teki (Evet bu sensin Arda) hangi kafayla yazdığımı nasıl bir psikopat olduğumu sordu. :D Ben Ufuk'un bu durumunu daha yazmadan önce karar vermiştim.Son zamanda olan bir şey değildi yani :D :D  Çok çok öpüldünüz.Resim de Görkem var gençleeer :D 

  Gözlerimi açtığımda Ufuk’un resmen üstünde yatıyordum.Bana kollarını dolamıştı.Aklıma dün olanlar geldi.Kafamı sallayarak oturur pozisyona geçtim.Eğilerek Ufuk’un dudaklarını öptüm.Gözlerini yavaşça açtı ve gülümsedi.

-Böyle uyanmaya alışabilirim.

-Ben de.

     O da oturdu.Kolunu omzuma atarak ben yakınına çekti.Sonra saçlarımı öptü mutlulukla derin bir nefes aldım.Gerçekliğe dönmek istemiyordum.Buna hazır değildim ama titreyip duran telefonum buna engel oluyordu.

-Alo?

-Devrim.Kızım bugün okul yok.Dün bizim bunak bildiğin sarhoş oldu ve yarın okul yok diye bağrındı.

-Abi ben en son bıraktığımda çiftetellideydi.Siz ne ara geri döndünüz.

-Hilmi aradı.Hoca manyadı diye.Neyse siz de hazırlanın kahvaltı edelim birlikte.

-Tamamdır.

    Telefonu kapayıp Ufuk’un kucağına oturdum.Yani olanları konuşmamız gerekiyordu ve kumlar bacaklarıma bakmaya başlamıştı.Dün sarhoşken hissetmemişim.

-Pekala Ufuk’çum.O zaman dokunmak yok?

-Hayır.Tabii ki var.

    Bunu öyle bir telaşla söylemişti ki kahkaha attım.Sonra tekrar ona döndüm ve cevap beklemeye başladım.

-Yani biraz deneme yaparsak bunu atlatabilirim.Ağırdan alabiliriz.

-Pekala.

    Yavaşça üstünden kalkmaya çalıştım.Bir de düşmemeye.Ama o belimden tutarak beni tekrar oturttu ve yarım ağız güldü.

-Denemeye ne dersin?

    Arabadan inerek bizim eve girdik.Annem yoktu ve Evrim de daha uyuyordu.Elinden tutup onu odama çıkardım ve dolabımın önünde durdurdum.

-Sen ne giyeceğimi seç ben hemen saçlarımı yıkayıp geliyorum.

    Onu odada bırakarak banyoya girdim ve kapıyı kilitledim.Sahilde boynunu öpmeme izin vermişti ama çok gergindi.Kıyamam ki ben ona.

     Saçlarıma harika kokulu şampuanımı dökerek şarkı mırıldanmaya başladım.Bu sırada Ufuk’un bağırmasını duydum.

-Bu lanet olası dolapta uzun bir şey var mı?

-Hayır canım.Daha kotlarımı çıkarmadım.

-Aferin benim kızıma

     Kıkırdayarak şampuanı köpürttüm ve hemen duruladım.Spreyden kazık gibi olan saçlarım şimdi kendine gelmişti.Havluyla nemini aldırarak banyodan çıktım.Bu sırada o da yatağıma uzanmış yastığımı kokluyordu.

SÜRTÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin