Je tu další dílek lidičky! Nech sa páči :3 U písně jsem tentokrát přidala i video. Je to melodie Z Diabolik a já k ní vymyslela slova, které jsou napsané pod videem. Určitě si jí puste, protože je opravdu nádherná :3
Na obrázku je Lilith. (Obrázek vybírala moje Nee-san takže je trochu švihlý xD )
*****
Další týden proběhl docela 'nudně'. Kromě toho, že se do vily přestěhovala Yuuki a kvůli nedostatku pokojů se musela ubytovat u Shuua, který měl náhodou 'volnou postel' a velmi rád se o ní podělil. Avšak tenhle týden byl nejtěžší pro Subarua. Lilith se rozhodla otestovat jeho schopnosti a zdali je dost 'dobrý'. A být testován Lilith je velmi obtížné. Vyhlásila, že dokud nesplní první úkol, nebude se mě moct ani dotknout a na každou noc mě zamykala a hlídala. Víc než Subaru jsem trpěla já. Fialový Postiženec alias Kanato měl s tím spojením 'Aisha' pravdu. Být od něj oddělená bylo peklo. Proto, když Lilith oznámila, že první úkol bude další den oddechla jsem si já i Subaru. Bylo na něm vidět, že mu to taky hodně vadí.
„První úkol bude následující: Připravila jsem pro tebe překážkovou dráhu. Je dlouhá dvacet kilometrů. Na její splnění budeš mít přesně hodinu. Je tam celkem dvacet překážek. Na každém kilometru jedna. Připraven?" oznámila a Subaru přikývl.
„Zvládneš to. Bude to lehké." usmála jsem se.
Subaru se připravil a Lilith začala měřit čas. Když uplynula půlhodina začala jsem být nervózní.
„Už ho vidím." řekla Yuuki a za pět minut už tu byl. Nadšeně jsem se usmála.
„Slušný výkon, musím říct." Lilith se usmála, „Další úkol bude zítra."
Okamžitě jsem se k němu přitulila. Po celém těle se mi rozlil uklidňující pocit.
„Tuhle noc spím u tebe a nic mi v tom nezabrání." zamumlal mi do ucha a já se zasmála.
„Opovaž se něco zkusit." zavrčela Lilith a já se trochu zatřásla.
*Vzorná straší sestřička.*
Tu noc jsem usnula mnohem rychleji než ty předešlé. Byl to nádherný pocit vědět, že je někdo u vás.
*****
Další den ho Lilith zavedla do kuchyně. Všichni kromě mě a Subarua, Yuuki a Shuua(kteří prý měli něco na práci), Lilith a Ayata, se rozhodli využít prázdniny a zajet si do kina. Zrovna dávali nový film o upírech, který si ti skuteční nemohli nechat ujít. Yui donutili jet taky, takže jsme počítali, že se vrátí o litřík krve lehčí a někdo jí zřejmě bude nést.
„Protože Jane-chan neumí moc vařit, budeš muset prokázat, že vaříš líp než ona. Jo a uvaříš mé oblíbené jídlo. Máš tři možnosti: Špagety s kečupem, Losos s bramborami nebo Smažený sýr s hranolkama a kečupem. Tipneš si jedno a uvidíme zda to bude správné. Máš dvě hodiny."
Pak opustila místnost. On pokrčil rameny a podíval se do lednice. Všechno jsem pozorovala a oknem.
*Mám zasáhnout? Nemám?*
Nakonec jsem se rozhodla mu aspoň napovědět.
Lilith nenávidí ryby a smažená jídla. Poslala jsem mu do mozku příkaz a Subaru se usmál. I když ho nemůžu ovládnout, ovlivňovat jeho myšlenky můžu. Pak jsem odešla do pokoje a začala pracovat na nové písničce, jinak bych se z toho čekání zbláznila. Když jsem měla hotová slova a noty, vydala jsem se hledat Lilith abych jí to ukázala. Našla jsem jí v kuchyni jak kritizuje Subarua.
„Máš je moc tvrdé. Kečup nemá být převařený!"
„Lilith-nee? Složila jsem píseň. Nechceš si zahrát?" zeptala jsem se.
„Dobře." řekla a opustila kuchyň. Mrkla jsem na Subarua a zavedla jí ke klavíru.
„Tady máš noty. Chceš zpívat?" zeptala jsem se a ona zavrtěla hlavou, „Takže to je na mě."
Usmála jsem se a sedla si k ní. Lilith se na mě podívala.
„Začínám?"
(0:16 ZAČÁTEK SLOV)
Pověz....
Pověz mi....
Proč jen mě to.... tolik bolí? Řekni mi....
Tak bolestný odchod s jinou dívkou...
Déšť... začal padat na mou smutnou tvář
Srdce, bolí mě a já chci jít
pak budu žít... v klidu
a ty, můj milý... budeš šťastný
Tak mě... nech už konečně jít!
Řekni...
Řekni mi...
Proč stojím zde?
Proč smrt?„Krásná píseň Jane-chan." usmála se Lilith a pohladila mě po hlavě.
„Hotovo." řekl Subaru, který se náhle objevil.
„Dobře. Přichystej to na stůl v obývacím pokoji." poručila Lilith a zvedla se.
„Uvidíme jestli je tě hoden." dodala potom. Šla jsem za ní a v duchu se modlila, že se Subaru držel mojí rady.
„To je výborné!!" zaslechla jsem Lilith.
*Bohudík....*
„Subaru prošel jsi." řekla sestřička a podala mu ruku.
„Teď jsem na řadě já." řekla jsem, zašla za sloup a dokopala Pana Perverzáka k pohovce.
„Nech mě!" zavrčel a chtěl mě vzít za ruku, ale Subaru ho se zavrčením odstrčil.
„Ty jsi testovala mého, já otestuji tvého 'miláčka' taky." ďábelsky jsem se usmála a Pan Perverzák Ayato si přitáhl Lilith k sobě. Najednou ztuhla na místě. Ozval se totiž hlas, při jehož zaznění mě zamrazilo.
„To si nemyslím, Jane Amellová."
Lilith zbledla.
„Matko?!"
*****
Tááááááák~ Zase jsem to utla xD Jsem marná mno. Snad se vám dnešní dílek líbil a zanecháte mi hvězdičku a komentář :) Také se omlouvám za chubičky.
Mějte se hezky~Vaše Ruunacchi
ČTEŠ
Ach, ti upíři... (Diabolik Lovers Fanfic)
FanfictionBylo nebylo... Ale spíše bylo. Jedna malá holčička vstala z postýlky a našla dole své rodiče. Mrtvé. 'To' co je zabilo se pokusilo zbavit života i ji, ale ona utekla. Narazila na jinou dívku a ta jí pomohla a proměnila jí. Tak se z ní stal poloviční...