Epilog

1.2K 119 32
                                    

Včera jsem složila přijímačky a jak jsem slíbila, tady je epilog tomuto příběhu. Doufám, že bude líbit a omlouvám se za chybky. :3

Na videu je můj nejoblíbenější Crack na Diabolik Lovers~ Pokud budete chtít, mrkněte se ^^

*********

Lilith těžce dýchala a oči jí žhnuly.

„On se opovážil sáhnout na mojí malou Jane..."

Pak jako blesk se vyřítila z pokoje.

*Tohle skončí blbě...*

Běžela jsem za ní. Po cestě jsem potkala Ayata ležícího na zemi s obtiskem boty na obličeji. Zpomalila jsem, když jsem se vyšla před dům. Subaru seděl na parapetu a Lilith se snažila nahoru vyskočit. Tvářil se naprosto klidně

Úplně jsem zapomněla, že dneska je 22.2., v tomto jediném datu má Lili-chan na hodinu omezené schopnosti.

Pousmála jsem se.

„Co provedl?" zeptala se Chihiro, která se i Laitem přišla podívat na důvod toho povyku.

„Jsem těhotná, víš..." špitla jsem a podívala se na zem.

Chihiro mi věnovala zářivý úsměv.

„TY KRETÉNE!! MOJE JANE-CHAN!" křičela Lilith, „ANI JÁ JSEM JEŠTĚ NIC S TÍM MÝM PITOMCEM NEMĚLA!"

Všichni dotyční vyprskli smíchy.

„To bych do tebe neřekl, má budoucí švagrová." ušklíbl se Suabru a Lilith zrudla. Asi si uvědomila, že řekla něco, co neměla.

„Já nejsem tvoje švagrová!!!"

„Uklidni se. Tvoje neteř či synovec by přece nemohl mít zmrzačeného taťku." křikl Laito, čímž si vysloužil velmi nepěkný pohled a kopanec do obličeje. Klobouček mu někam odletěl.

„Ahááááá! Konečně slezl!!! Teď tě zaškrtím!"

Lilith, která vypadala jako smyslů zbavená, vytáhla kuličkovou pistoli a začala střílet. Subaru se začal vyhýbat.

*Štěstí, že nemá normální...* Pomyslela jsem si.

Náhle jsem ucítila něčí ruce na mém pasu.

„Postarám se o vás oba." pošeptal mi Subaru do ucha.

„Já vím." odpověděla jsem a stiskla mu ruku. Byla to bohužel jen chvilka. Potom jsme se vrhli na uklidnění naší dračice.

Než jsme jí uklidnili, chytli, sebrali jí pistoli, přitlačili k zemi a vyhnuli se pár kousancům, uplynula asi půl hodina.

„Tohle celé bych shrnula jednou větou." řekla jsem a získala si pohledy všech dotyčných.

"Ach, ti upíři..."


*****************************************************************************

Mnohokrát Vám děkuji za přečtení celého příběhu! Za chvilku bych měla vydat novou Diabolik Lovers povídku, takže žádné smutnění! :D Až ji vydám, tak asi dám vědět sem :)

Jste opravdu úžasní čtenáři! Užijte si zbytek dne! Ještě jednou Vám moc děkuji :3

Vaše Ruunacchi

Ach, ti upíři... (Diabolik Lovers Fanfic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat