26 Dalis Losing Myself

61 6 0
                                    

*Nina*

Atsibudau Ian glėbyje. Seniai nebuvau taip gerai išsimiegojusi. Jis jau buvo plačiai atmerkęs akis ir pasukęs galvą stebėjo mane. Pro langą veržėsi vienas smulkus aušros spindulėlis.

-Labas rytas,-nusišypsojo Ian.

-Ar seniai atsibudai?-pasimuisčiau.

-Ne...gal prieš valand...

-Valandą?-susiraukiau.-Kodėl manęs nežadinai?

-Atrodai labai gražiai kai miegi,-neklausė Ian. Susiraukiau ir šyptelėjau. Maniau jog miegodama tikrai neatrodau gražiai... Pažvelgiau į laikrodį ant sienos. Pusė septynių.

-Turėtume eiti,-sumurmėjau nepatenkinta. Nenorėjau eiti.

-Taip....-atsiduso Ian. Ranka perbraukė mano nugarą ir pabučiavęs į kaktą atsistojo. Suniurnėjusi pasekiau jo pavyzdžiu. Ian pasisuko prie mano durų.

-Palauk, apačioje gali būti mano tėvai....Jie tikrai neapsidžiaugtų vaikinų kuris ryte išsliūkina iš jų dukros kambario,-pasakiau. Ian pagalvojo o tada nusišypsojo.

-Turbūt teks išlipti pro langą,-žaismingai tarė jis.

-Moki lipti pro langą?-prunkštelėjau ir nuėjau atidaryti balkono durų. Prieš išeidamas Ian mane pabučiavo.

-Atvažiuosiu po valandos tavęs paimti,-sumurmėjo jis. Linktelėjau. Stebėjau kaip jis leidžiasi rankomis įsikibęs į balkono turėklus, kol kojomis pasiekė atbrailą virš pirmo aukšto lango. Tada nušoko. Dar kartą į mane pažvelgęs nusišypsojo ir išėjo.

-Tu tikrai nori eiti į tą vakarėlį?-paklausė Ian. Žinojau, kad jis norėjo, kad ateičiau. Tik nenorėjo manęs spausti tam, kad neįvyktų vakarykštė situacija.

-Tu ten būsi?-į klausimą atsakiau klausimu. Ian suglumo.

-Na, žinoma...juk vakarėlis bus mano namuose bet kam tau.....

-Tada labai noriu į tą vakarėlį,-patikinau ir nusišypsojau. Pamokos jau buvo baigtos ir mes su Ian palėta ėjome link jo motociklo nes jis norėjo mane parvežti namo.

-Tu tikra? Nes jeigu nenori galime...

-Ian,-sustojau,-aš noriu.

-Gerai...-Ian atsiduso ir nusišypsojo. Jo akyse mačiau entuziazmą.-Šaunu!-nusijuokė jis. Šypsojausi, nes atrodė, kad Ian iš laimės ruošiasi daryti salto. Gal tas vakarėlis bus visai gera mintis? Juk jis nieko nepakeis? Juk nieko baisaus nenutiks jeigu ateisiu ten, ar ne? Ar ne?



 

Bad Boy (Ltu)(Sustabdyta)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora