Dziękuję za nominację MeLadyJulia
1. Jakie jest Twoje hobby?
Cóż... myślę, że pisanie, rysowanie, śpiewanie, czytanie. Kiedyś jeździłam konno, niewątpliwie BYŁO to moje hobby, ale z wiekiem przestałam uczęszczać na zajęcia. Gdy wróciłam, musiałam zaczynać wszystko na nowo. Powinnam zawalczyć, ale ja się najzwyczajniej w świecie się poddałam, co okazało się błędem.
2.
Jestem osobą zamkniętą w sobie, rzadko kiedy zwierzam się ze swoich tajemnic. Wiele razy sparzyłam się na ludziach, więc teraz został mi pewien uraz. Wątpię, aby kiedykolwiek się to zmieniło, ale cóż. Nie jestem stała w uczuciach. Raz lubię, raz nie, raz kocham, raz nie. Są takie przeplatane, jak wianek. Moją jedyną, stałą miłością jest pisanie i czytanie. Gdy ktoś mnie obraża, puszczam to bokiem, ale gdy ktoś obraża bliskie mi osoby, nie pozostają dłużna. Uwielbiam wdawać się w dyskusje na lekcjach, dezorganizując lekcje. Jestem ambitną osobą. Jasno stawiam sobie określony cel i dążę do niego nie zważając na to, ile osób polegnie w tej krwawej bitwie <--- rodem z krzyżaków. XD Choć tego zbyt często nie okazuję, jestem wrażliwa na krzywdę innych, zwłaszcza zwierząt, które kocham. W przyszłości chciałabym zostać adwokatem.
3.
Pierogi ruskie, ryba i rybne burgery z topionym serem.
4.
Nie mam przyjaciół. Mam ich tylko wtedy, gdy czegoś ode mnie chcą.
5.
J.K Rowling
6.
Znaleźć osobę, której będę mogła bezgranicznie ufać, a ona nigdy mnie nie zawiedzie.
7.
Robić w przyszłości? Podróżować. Chciałabym zwiedzić Japonię, cudowny kraj. Zobaczyć drzewa kwitnącej wiśni, poznać ich kulturę, nauczyć się czegoś nowego i ubrać jeden z tradycyjnych u nich stroi :)
8.
Język polski
9.
10.
Coś śmiesznego? Niestety, nie znam się na żartach :(
Nominuję:
1. Coca-cola czy Pepsi? ;D
2. Świat dzieli się na masochistów i sadystów. Którym jesteś? :v
3. Co o mnie myślisz? :3
4. Twoja ulubiona książka? :P
5. Opisz siebie w trzech słowach. :)
6. Jesteś lubiany w szkole? :o
7. Pochwal się oceną z ostatniego sprawdzianu. c;
8. Ukryta prawda czy Trudne sprawy? XD
9. Mhm, która jest godzina? :/
10. Jesteś z siebie dumny, że dotarłeś do końca? :s
YOU ARE READING
Pokochać Raz W Życiu
FantasyPokochać Raz W Życiu Nieśmiertelność i choroba to jedyne, co ich pokonało. Opowiadania o miłości, spełnionej.. przepełnione w aspekcie nadmierną słodyczą. Chcesz oderwać się od zwykłych historyjek miłosnych? Zatem dobrze trafiłeś. Sarkastyczny, brut...