Trei

267 24 1
                                    

   Recitesc cu atenție anunțul și cu fiecare cuvânt parcurs, simt cum îmi crește tensiunea, pulsul și nervii. Deci asta a făcut ieri, în locul unei zile petrecute cu logodnica, el își petrece timpul cu o altă fată și cel mai exagerat lucru este că și tatăl lui Zayn era prezent.. 

Or fi doar niște discuții de afaceri sau ceva de genu.. îmi spun în gând și stau câteva minute să procesez. Ar fi o variantă, dar dacă ar fi fost o întâlnire de afaceri, de ce a fost așa stresat și nici nu a vorbit cu mine? 

Citesc în continuare presa și observ că în apropape toate articolele cu el și această Perrie, ea este numită la rândul ei " fosta iubită ". Cum ar putea fii fosta când după ce am avut acele discuții pe Facebook și ne-am întâlnit, a fost doar cu mine și dacă ar fi o fostă-fostă iubită, de ce ar știi presa de ea?

Mă uit la pozele cu ei și cercetez fiecare detaliu. Sunt absorbită de știri și de poze și uit să mai verific programul de la muncă. Îmi las totuși în bară toate articolele și îmi cercetez agenda. Am o singură ședință, de la ora 14:00, deci pot spune că sunt liberă! Intru și îmi verific rețelele de socializare, toate fiind bombardate cu această știre. 

Popularitatea acestei știri vine datorită mie, dar și a lui Zayn, care cu ajutorul tatălui meu, acesta a devenit un mare artist internațional. În aceea seară, când ne-am întălnit official și am avut o adevărată întâlnire, am vorbit despre pasiuni și hobby-uri, printre ale lui fiind și cântatul. Știu că am vorbit cu tata și în aproximativ 5 zile Zayn deja era la studio. 

Gândurile mele au fost sfășiate de zgomotele oamenilor de afară. M-am uitat pe geam și am văzut o mulțime de reporteri, o sumedenie de aparete cu blițuri și o singură persoană în vizor, Zayn. A venit aici și vine aici, sus, să vorbească cu mine! Nu știu de ce, dar inima începe brusc să bată cu putere și cauza ar fi ori norvozitatea ori emoția. Aud cum ușa se deschide brusc și atunci când mă întorc, il văd pe Zayn stând într-un loc în fața mea privindu-mă trist și simțindu-se vinovat. 

Brusc pe obraji simt lacrimi, lacrimi adevărate, venit din suflet pe neștiință. Lăs capul în jos și din doi pași Zayn e lângă mine și încearcă să mă îmbrățișeze. 

 " Nu! Nu mă atingi până nu-mi explici tot circul ăsta! " țip nervoasă, dar vocea dură și autoritară fiind șterasă, simțindu-se lacrimile care curg pe nesimțite. 

 " Sasha, liniștește-te iubito! " Zayn spune calm încercând să vină cât mai apropape de mine. 

 " Iubită?! Poate fostă iubită! " țip și mă încrunt în fața lui, facand referire la anunt. "  Zayn, explica-mi toata povestea asta! " Îmi șterg lacrimile și-mi poziționez mâinile încrucișate, având o poziție cât mai dură. 

Respira adanc si-si inchide ochii pentru cateva secunde. Isi lasa capul in jos,dar si-l ridica intr-o fractiune de secunda pozitionandu-si privirea fix in ochii mei. Regret. Asta simteam din partea lui. Voiam sa-l strang in brate in momentele asta, sa-l sarut, sa radem, dar cum am spus si o voi spune, minciuna e lucrul pe care nu-l pot ierta prea usor! 

 " E greu.. " spune.

 " Ce e greu, Zayn? " intreb calm, putin nedumerita de afirmatia sa. 

 " E foarte greu.. " 

 " Nu te inteleg! " spun si zambesc, razand infundat pe fundal.

 " E extrem de greu.. "continua in acelasi mod, deja devenind enervata.

 " Ce e greu?! Spune odata! " tip si gesticulez din maini.

 " Ne despartim! " tipa. 

Isi ridica privirea de jos si se uita la mine. Il privesc uimita. E o gluma?! 

Se uita intens, pentru cateva secunde, in ochii mei, dar isi lasa privirea inapoi in jos. 

Dupa nu mai putin 15 secunde se intoarce si pleaca lasandu-ma muta. 

Aud de afara reporterii si fanii urland. 

Ma uit pe geam in asa fel incat nimeni sa nu ma vada, nici macar el. 

Il privesc cum deschide portiera masinii, isi indreapta pentru ultma data privirea spre mine.

Ma ascund dupa perete si stau pentru cateva secunde. 

Revenind cu privirea catre el, nu mai era. 

A plecat.. 

Secrets Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum