O claie blondă, arămie, îndreptată perfect. Ruj roșu, mat, ce reușește să creeze niște buze cărnoase și mari. O ținută elegantă, aleasă cu gust și stil. E chiar frumoasă, dar ce caută singură în casa mea?!
" Ce cauți tu aici?! " țip iritată către tipa din fața mea.
" Bună și ție! " spune și amândouă ne dăm ochii peste cap. " Am primit mesaj de la Zayn cum că ne întâlnim aici.. " zâmbește triumfaș și îmi arată telefonul cu mesajul important.
Așteaptă-mă în camera mea, ajung în 10 minute! xx Zayn
Mă uit mută la mesaj. Și el mi-a spus că mă iubește.. Eram sigură că minte, doar el a rupt logodna! Nu ar fi rupt-o dacă m-ar mai fi iubit.. Revin la chipul perfect al fetei ce ținea telefonul și mă înfurii necontrolat. Cum o poate invita în casa aceasta știind că e și a mea?! Trebuie să discut cu el cât mai rapid!
" Atunci se pare că-l vom așteptam împreună.. " spun și mă fac comodă pe fotoliu.
" Poftim?! Nu! " se răstește aceasta, eu pufnind în râs.
" Doar n-o să mă dai afară din casa mea! " râd de nervi. " Oricum, cred că trebuie să ajungă în 5 minute. "
" Pff. ok. Eu mă duc până la toaletă. Revin imediat. " spune și se îndreaptă către ieșirea înconjurată de vaza spartă.
Mă uit împrejur. Totul era pregătit. Muzică, trandafiri, gustări, eleganță. Peste câteva secunde, tocuri și pași se aud rapid. Sunt ei?
" Sasha! " glasul Larei se aude printre sunetul tocurilor. " Oh Sasha, m-ai speriat! "
Lara țipă și vine rapid către mine să mă îmbrățișeze. Se uită terifiată la mine și încearcă să spună ceva, dar un glas masculin o oprește pe ea, dar și inima mea. Pentru o secundă mi-am pierdut răsuflarea. E.. el.
" Sasha?! " întreabă mirat de apariția mea aici. " Ce faci aici?! " întreabă parcă citindu-mi gândurile.
" Am.. " încerc să spun, dar blonda mă oprește atunci când îl trage de jachetă oprindu-i drumul către mine.
" Perrie?! " întreabă acesta și mai mirat de prezența ei în aceeași clădire.
" Da, iubitule? " întreabă ea lejer, fără vreo problemă, trecând în fața lui.
" Ce faci aici? " acesta întreabă enervat și șocat.
" Cum adică ce faci aici? Nu tu i-ai spus să vină aici în 10 minute? "pufnesc enervată și-mi întrucișez mâinile.
Mă privește dezorientat, parcă nevenindu-i să creadă ce vorbesc. Își coboară privirea în jos, spre ea privind-o insistent timp de 2 minute întregi. Faceau schimb de priviri codate, dar după lungi minute își ridică capul, iar ea se întoarce cu privirea către mine.
" Da, dar n-am crezut că va ajunge așa rapid.. " spune, parcă citindu-i regretul din voce și privire știind că acest cuvinte mă vor răni enorm.
" Înțeleg.. Vrei să spui că tu chiar ai avut tupeul să o aduci în casa noastră?! " mă dezlănțui secată de puteri.
" Eu.. " se oprește și șoptește ceva ce nu pot desluși și mă uit insistent la el sperând să repete tare și clar, dar tot ce face este să-și lase capul pe spate trecându-și mâinile pe fața, nervos.
" Nu te înțeleg! " spun și ies nervoasă și încăpere.
Mă duc în camera mea unde scot o geantă în care îmi arunc căteva haine din dressing, cosmetice și alte lucruri după care ies nervoasă din încăpere . Mă descalț de pantofii cu toc și mă încalț cu o altă pereche de pantofi fără toc, comozi, dar care încontinuare asortează ținuta.
" Lara, mergem! " ordon întorcându-mă în camera buclucașă. Vreau să apăs pe clanță și să intru, dar cearta de pe partea cealaltă a zidului mă intrigă și mă face să ascult.
" Ce ți-a trecut prin cap?! Prietena ei m-a văzut! " o voce de femeie răsună atat de tare încât o aud probabil și vecinii.
" Mie? Dar ție? Cum ai putut veni aici? " refuză să răspundă printr-o altă întrebare. Poftim.. nu știa?
" Am auzit de întâlnirea voastră spontană. Tu vrei să dai totul de râpă?! Controlează-te! Nici mie nu mi-e ușor, crede-mă! " aceasta explică situația, liniștindu-se.
" Sasha! " îmi aud numele și tresar.
Fug pe scări și pe hol îi văd pe Louis și Lara așteptându-mă. Nu spun nimic, doar ies din casă îndreptându-mă către taxiul ce ne aștepta. Drumul e liniștit și scurt, de aceea dupa căteva minute plătesc șoferului și ies mută din mașină îndreptându-mă către casa Larei. Aceasta deschide ușa casei învitându-ne înăuntru. îmi arunc geanta pe una din măsuțele de pe hol și înaintez către living.
" Ok, noi trebuie să discutăm! " spun referindu-mă momentan doar la mine și Louis. " Trebuie să mă ajuți! " spun și mă așez pe canapeatrecându-mi mâna prin păr nervoasă.
" Cu ce anume? " întreabă timid. Trag aer în piept pregătindu-mă de fraza pe care o voi spune.
" Trebuie să te dai a fi iubitul meu! "
CITEȘTI
Secrets
FanfictionPoate că pentru unii nu e posibil, dar pentru noi da! După conversațiile lungi, întâlnirile spontane și îmbrățișările calde am ajuns în acest punct, relația. Am ajuns să ne iubim, să ne îndrăgostim unul de celălalt și să ne dorim să fim veșnic împr...