Patru

227 21 2
                                    

Mă întorc și mă ascund după perete. Închid ochii și văd negru.. totul e negru.. negru fără el.

Mă lăs în jos, alunecând pe lângă perete și începând să plâng. " De ce? " E o întrebare pe care mi-o pun  încontinuu, poate cam prea tare deoarece în câteva minute, secretara și tot odată cea mai bună prietenă a mea, întră în birou. Expresia șocată mă duce cu ideea că într-adevăr arăt îngrozitor.

" Sasha! Ce Doamne s-a întâmplat aici?! " întreabă Lara și în câteva secunde apare în fața mea mângâidu-mi spatele pentru a mă liniști.

" Ahm.. " mă opresc din plâns și-mi sterg lacrimile, poate n-ar trebui să fac acest tam-tam și să plâng așa tare, dar când mă gândesc profund la situație, n-am cum să nu plâng. Pur și simplu e din reflex, e ceva ce vine din inimă, căci mă doare, foarte tare! " Zayn.. "

" Ce a făcut?! Am văzut că a venit și atunci când a plecat era nervos și puteam să jur că avea ochii umezi! " spune Lara și fruntea i se încrețește fiind supărată și nervoasă.

" A plâns?.. " întreb șocată, cu vocea scăzută. Ea dă din cap în semn de 'da ' și îmi dau seama că ceva nu se leagă. De ce ar plânge daca el ar fi vrut să ne despărțim? Sau.. poate plângea că se gândea la ce suferință pe care o voi avea după sau poate.. nu știu..

" Îmi spui ce s-a petrecut? " întreabă parcă trezindu-mă din visat.

" S-a despărțit de mine, Lara! Asta s-a întâmplat! A rupt logodna! " țip și durerea din suflet îmi provoacă din nou lacrimi.

Gura ei se deschide și și râmăne stană de piatră. Într-un moment mă ia în brațe și încearcă să mă liniștească. Îmi șterg într-un final lacrimile și mă ridic de jos. Se pare ca este ora 13:55, iar în 5 minute am o ședință. Încerc să-mi strâng din lucrurile de care am nevoie și mă poziționez în fața oglinzii pentru a-mi reface machiajul.

" Sigur ești în stare să mergi la ședință, Sasha? O pot anula dacă vrei.. " întreabă și se uite la mine prin reflexia oglinzii.

" Nu, ma descurc, doar nu am să stau aici și am să plâng zile în șir.. " fac o pauză ce văd că o înveselește pe Lara, dar apoi continui " Asta am să fac acasă la mama! " râd de expresia ei, în final dându-mi ochii peste cap și continuând machiajul.

Mă dau cu pudră și îmi termin retușul. Nici nu se cunoaște că am plâns, sunt foarte recunoscătoare cursurilor de machiaj pe care le-am făcut acum ceva timp, chiar mă ajută. Îmi iau actele, telefonul și pixul norocos și înainte de a pleca o îmbrățișez pe Lara.

" Am impresia totuși că altceva e la mijloc, Sasha.. " îmi șoptește la ureche în timpul îmbrățișări. " Avea lacrimi în ochi, băieții nu plâng pur și simplu dacă se despart de o fată.. " continuă și încep să mă gândesc la ce s-ar fi putut întâmpla.

" Poate are legătură cu Perrie.. " spun și-mi dau ochii pete cap.

" Perrie? Cine e Perrie? " întreabă șocată.

" Tipa cu care și-a petrecut duminica. Tipa cu care a stat o zi întreagă în loc să stea cu logodnica lui. " spun răspicat, enervându-mă atât de tare încât am reușit să rup unul din creioanele pe care le-am apucat de pe masă.

Lara mă privește uimită uitându-se ba la mine, ba la creionul rupt în două.

" Oh, scuze! " spun încet și-mi las capul în jos rușinată.

" Nu-i nicio problemă, draga mea! Știu prin ce treci.. " spune și zâmbește forțat, cred ca amintindu-și de situația groaznica cu Max. Îi zâmbesc și o strâng în brațe strâns.

" Oricum, eu trebuie să plec.. Mai am 2 minute. Vorbim după, draga mea! "

" Dar Sasha, trebuie să vorbim! "

" Paa! "

" Sasha! " țipă, dar eu intru deja în lift.

Cobor la al doilea etaj și merg pe hol liniștită încercând să scap de gândurile mele pe care în timpul serviciului trebuie sa mi le las deoparte! Deschid ușa încăperii așteptând să dau deja de unii din angajații mei de nădejdeși de noii parteneri alături de care vreau să închei o afacere, dar din păcate tot ce reușesc să văd este ceașca de cafea răsturnată chiar pe una din bluzele mele preferate. Oftez. 

" Ziua poate fi mai rea de atât?.. " șoptesc închizând ochii gândindu-mă.

Secrets Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum