Unsprezece

174 15 3
                                    

   " Ești nebună?! " glasul pițigăiat amestecat cu tonul ridicat îmi afectează auzul meu și al băiatului ce acum 3 ani speram din tot sufletul să nu-l mai întâlnesc, dar de care acum depind. 

 " Ce ai pățit?! " întreb nedumerită și nervoasă. 

 " Nu faci așa ceva! Îți dai seama că el e Louis?! Te-ai lovit sau ceva? " îmi interzice și-mi amintește în mod indirect prin ce am trecut din cauza lui. 

 " Nu am altă soluție.. " lăs capul în jos, extenuată. 

 " Ba da.. " îmi spune și mă îmbrățișează atunci când ne așezâm amândouă pe canapea. " Trebuie să-ți ceva important ce cred că-ți va schimba părerea. " îmi șoptește veselă.

Pufnesc și râd atunci când îi văd zâmbetul larg. Mă întorc căre Louis care doar se uită derutat în jur. Mă uit la el și îi fac semn să lăsăm totul baltă și se ridică în picioare îndreptându-ne către ușă după ce o salută pe Lara, ea doar uitându-se urât.

 " Dacă ai nevoie de ceva, orice, te poți baza pe mine! Îmi cer mii de scuze, Sasha.. " spune uitându-se în ochii mei și o părticică din mine spune că are dreptate, poate chiar și el a suferit, doar m-a iubit. 

 " Mulțumesc.. " spun încet, fără puteri reușind doar să-l îmbrățișez și peste 2 minute, taxiul comandat este în fața casei Larei. Îi fac semn din mână, el procedând la fel. 

Mă întorc în casă unde Lara mă așteptă cu două cești de cafea deoarece cu toate cele întâmplate, ceasul arăta deja ora 10 fix. 

 " Ce era așa important? " întreb curioasă luând ceașca și sorbând lacom o gură de cafea. 

 " Deci.. Știi că tu ai plecat atunci când el nu ți-a oferit niciun râspuns concret în legătură cu prezența lui Perrie în casă. " 

 " Da.. " spun nesigur.

 " Zayn a vrut să vină după tine! " spune zâmbind. 

 " Ce?! " țip uimită. 

 " Da, doar că Perrie l-a oprit și i-a făcut semn către mine și Louis, iar el s-a oprit și a întors capul încleștându-și maxilarul. Era foarte nervos! " spune, iar ura față de Perrie mă ia pe nepregătite, dar îmi aduc aminte de conversația dintre cei 2, singuri.  

 " Am auzit despre faptul că i-ai văzut, dar nu știam la ce se referă.. " 

 " Poftim? Ce-ai auzit? " 

 " Pai partea în care i-ai văzut și despre faptul că el nu știa de prezenta ei atunci și că ea a venit doar pentru ca a aflat de întâlnirea mea neașteptată cu Zayn și că trebuie să facă în acest fel încât să nu distrugă totul și că nici ei nu îi e ușor. " spun repede, pe neresuflate. Trag aer în piept și mă uit la Lara. Ea doar se uită la mine încrutându-se, probabil gândindu-se și procesând la tot ce i-am spus. 

 " Ceva nu-mi miroase de bine, Sasha.. Și noi trebuie să cercetăm! " spune zâmbind viclean la final. 

 " Ești ridicolă.. " îmi dau ochii peste cap și mă ridic de pe canapea. 

 " Tu nu vezi că ceva nu se leagă?! El nu știa de venirea ei acolo și mai voia să vină și după tine.. " 

 " Și mi-a spus și Te iubesc.. " șoptesc întrerupând-o.

 " Poftim?! " întreabă surprinsă, ridicându-se în fugă de pe canapea. " Vezi?! El te iubește! " spune și începe să țopăie de bucurie, exact ca un copil. 

 " Eh.. Atunci de ce a mințit când a spus că el știa de venirea ei acolo? " întreb oprind-o. 

 " Nu știu, dar vezi, din acest motiv trebuie să ne interesăm de aproape! Oricum, ai auzit ce a spus Perrie, nici ei nu e ușor.. Trebuie să fie ceva la mijloc! " îmi zâmbește și-și încrucișează mâinile. 

 " Oh, bine.. Dar tot nu cred că vom afla altceva înafară de faptul că ei sunt un nou cuplu și poate.. s-au certat puțin! " îndrept degetul arătător către ea, gesticulând. 

 " Vom vedea! " zâmbește și mă îmbrățișează strâns.





Hei guys! 

Vreau să vă mulțumesc din suflet pentru 1k de lecturi și de cele 109 voturi pentru această carte. 

Vă aștept comentariile cu privință la aceast capitol!

Love you! ♥


Secrets Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum