• Slová na začiatok •

174 18 3
                                    

Nemyslite si, že som nejako psychicky narušené dieťa, ktoré tu začína písať príbeh o epilepsii a samo nevie, čo to epilepsia je. Mýlite sa. I keď je názov epilepsia, nebude to priamo o epilepsii. Je to o dievčati, ktoré mávalo často problémy s dýchaním, rôzne ochorenia a časté tiky. Ale potom sa zistilo, že to neboli žiadne tiky, ale príznaky k epilepsii.

Príbeh sa začína v nemocnici, kde mladú Rose púšťajú po týždni von. Jej myšlienky sú zložité. Popravde, celý tento príbeh je založený na myšlienkach. Mojich myšlienkach. Ktoré majú iste i druhí, ale prosím vás, nehovorte mi, že opakujem po niekom alebo tak. A ešte jedna vec, nesnažte sa opakovať vy po mne. Nemám to rada.

Upozornenie!

Neručím za seba ani za trvalé, či zdravotné ujmy na vašom zdraví.

Môže sa tu nachádzať pár depresívnych chvíľ (trochu viac), či nezmyslov. Preto radím, nič neskúšajte ani si to neberte k srdcu.

Je to len príbeh, nie realita.

Ak sa bojíš pokračovať, zastav a nepretáčaj stranu na ďalšiu kapitolu.

Tu je môj koniec rozprávania sa s vami. Vopred sa ospravedlňujem za chyby akéhokoľvek typu a dúfam, že sa Vám tento príbeh zapáči a budete čítať ďalej, alebo zanecháte vote, či komentár.

S láskou,
Mirka C.

EpilepsiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora