Part 1

188 7 1
                                    


Sziasztok! A nevem Gloria Elizabeth Dush. 17 éves vagyok. Az amerikai Californiában élek szüleimmel, bátyámmal és öcsémmel. Nem mondanám magamat különlegesnek, de normálisnak se. Mondhatnám, hogy én egy nyitott lány vagyok ugyanis a barátaimmal/barátnőimmel sokat hülyülünk és nem érdekel más véleménye, kimutatom amit érzek. De nem szeretem ha túl sok az idegen a közelemben, főleg ha mindenki ismeretlen. Olyankor kissé visszahúzódóvá,csendessé és szégyenlőssé válok, ezért van az, hogy sokan furcsának néznek..... A lány aki egyszer játssza az agyát, máskor meg a sarokban, némán csücsül és rá sem mer nézni a közelében lévő emberekre. Igen ez egy kicsit túlzás, de már mondtak rám ilyet. Egyébként hajam piros, ami lefelé haladva egyre világosabb, majd a végén már egészen fehér. Tengerkék szemem és számomra pont tökéletes alakom van. Olyan 170 cm körül lehetek, de nem szoktam mérni. Ma van az utolsó nap a suliból és holnap után nyári szünet!!! Jajj, de vártam már ezt.

Reggel a telefonomon beállított ébresztőre ébredtem. Szokásosan benyomtam a "szundi"
 gombot, hogy majd 5 perc múlva ismét jelezzen. Mikor újra megszólalt, lelöktem magamról a takarót, elbotorkáltam a fürdőszobáig, lezuhanyoztam, fogat mostam, megfésülködtem, átmentem a szobámba, felöltöztem, vissza mentem a fürdőszobámba sminkelni (alapozó, korrektor, szempillaspirál, tus, pink rúzs), hajamat kivasaltam, majd lementem reggelizni. A szüleim és az öcsém már a konyhában ettek. PALACSINTA!!!!! Gyorsan leültem enni, betömtem vagy 5 palacsintát. Felkaptam a táskámat, majd elordítottam egy "csá majd jövök"-öt, amit nem tudom miért csináltam hiszen ott álltak mellettem, majd kiszaladtam a házból és a suliig sétáltam. Kb. 15 perc múlva már ott is voltam. Utolsó nap.... valahogy csak túlélem. Nagyon sóhajtottam majd mentem is volna be, ha barátnőm nem ugrik visítozva a nyakamba.

-GLO!! HOLNAP ITT A NYÁRI SZÜNET! -kezdett lelkesen kiabálni, mire én mutattam neki, hogy kicsit vegye lentebb a hangerőt.  - Annyira várom a közös nyaralást! -vigyorgott még mindig.

-Igen Ally, én is. -mondtam halál nyugodtan, majd mikor meghallottam a csengő hangját, rohanni kezdtem a terembe.

Mikor beértem........ gőzöm sincs milyen órára, rögtön helyemre siettem, előkaptam a telefont és az instagramot kezdtem nézegetni. Közben barátnőm is helyet foglalt mellettem, és pont abban a pillanatban lépett be a tanár az ajtón. Mr. Croch volt, a fizika tanárunk. Remek, szóval fizika órán
vagyok.

A nap iszonyat lassan telt. Szerencsére az utolsó óra elmaradt, így egy kicsit hamarabb értem haza. Levágtam a táskám a földre, majd a szobámba menten átöltözni. Csak Tv-t néztem, a telefont és a számítógépet bújtam, amikor anyum és apum hazaértek öcsémmel.

-Sziasztok! -köszöntem jókedvűen és megöleltem őket.

-Szia drágám! Milyen volt a napod? -kérdezte anya.

-Ja, hát... unalmas. Nem történt semmi sem.

-Rendben és gondoltam szólok, hogy jövőhéten indulunk nyaralni, szóval szólj Ally-éknek, hogy lassan kezdhetnek pakolni. -mondta apa, felvette öcsémet az ölébe és az emeletre ment. Anya rögtön a konyhába indult, én meg a barátnőmhöz, hogy szóljak neki és a családjának, hogy jövőhéten megyünk a közös nyaralásunkra. Kb. 2 és fél hétig leszünk valahol egy spanyolországi tengerparton.


6 nap múlva

-GLO!! Holnap megyünk nyaralni! -ugrált az ágyon Ally izgatottan. Én csak nevettem, felmásztam mellé az ágyra és én is ugrálni kezdtem. Mikor kifáradtunk elmentünk zuhanyozni, felkaptuk a pizsinket és bealudtunk.

Kinyitottam a szemem és láttam, hogy reggel van. Barátnőm még aludt, így gondoltam kicsit megszívatom.

-ALLY!! KELJ FEL!! -visítottam a lány fülébe aki szintén sikított egyet, majd ijedtében legurult az ágyról. Én meg csak röhögtem rajta miközben próbált durcis fejet vágni, de végül ő is elnevette magát.

Gyorsan elkészültünk. Elvégeztük a reggeli rutinunkat, majd lementünk reggelizni. Lent már egész családom ott ült az asztalnál, vagy a Tv-nél. Mi is ettünk, majd csomagjainkat felkapkodva kiléptünk a házból. Hívtunk egy taxit, betettük a csomagjainkat, majd elindultunk a repülőtér felé. Út közben sokat beszélgettünk és nevettünk. Szerencsére jó fej volt a  sofőr. Mikor megérkeztünk, kivettük a csomagokat, majd bementünk.

Néhány órával később már a repülőn ültünk és nagyban beszélgettünk, zenét hallgattunk, poénkodtunk. Én még be is aludtam,mivel keveset aludtunk az éjjel.

Mikor megérkeztünk, kiszálltunk a repülőből, megkerestük a cuccainkat és rögtön a szálloda felé vettük az irányt...

The best holiday (L.H.)Where stories live. Discover now