Még taxiból nézve is csodálatos volt a város. Mindenhol pálmafák, tűz a nap, sok-sok ember és mindannyian színes ruhákban járkálnak, ezzel jelezve életvidám személyiségüket (én meg jövök itt a fekete cuccaimmal... na nem mintha én nem lennék életvidám), mindenkinek jó kedve van, a gyerekek az utcán szaladgálnak,nevetnek,játszanak, utca zenészek minden 2. utcában és téren, kisebb-nagyobb fesztiválok és utcai vásárok... komolyan, életemben nem láttam ennél királyabb helyet! Mivel a szálloda a turista negyedben van, a szabad tengerparton-mármint ahol lehet fürdeni, mert vannak olyan helyek ahol veszélyes, meg ilyesmik-és a turista negyed meg a repülőtér a város két különböző pontján vannak, így az út elég hosszú volt. De én nem bántam, addig is nézelődtem. Mikor megérkeztünk, kikapkodtuk a csomagjainkat és elindultunk befelé. A portánál elkértük a szobák kulcsait majd felsiettünk az emeletre. Én Ally-vel leszek egy szobában, ami nagyon szuper, a bátyám meg az öcsém szintén együtt, a szüleim úgy szintén, és Ally szülei is egy szobába kerültek.. röviden kettes csoportokra lettünk osztva. A szálloda is csoda szép volt. Kész luxus szálloda. Mármint nem az, de nagyon olyan volt a hangulata, a stílusa. Nagyon tetszett. Amint berontottunk a szobába, Ally elkezdett kipakolni, majd én is rávettem magam. Mindössze háromnegyed óra alatt végeztünk, és kiültünk az erkélyre. Az erkély a gyönyörű kék vízre nyílt, amiről a nap sugarai visszaverődtek. Az erkélyről lelehetett látni a hátsó udvarra is ahol grillező, tábortűzrakóhely (ez a neve?), teniszpálya, kosárlabdapálya is volt, és mind a fiatalok, mind az idősebbek jól szórakoztak. Ma nem nagyon mentünk ki a szobánkból, csak a szállodában lévő étterembe mentünk le enni. Este egy kicsit felpörögtünk és ismét az erkélyen kötöttünk ki, most viszont zenét kapcsoltunk és elkezdtünk ugrálni, táncolni, énekelni. Egy kis idő múlva valakik elkezdtek kiabálni a tábortűz felől.
-Húú! Buli van! -Kiabáltak nekünk, miközben mi az erkélyen táncoltunk, ám ekkor leálltunk egy pillanatra, elnevettük magunkat, és folytattuk. Ők csak tovább "húú"-ztak, és mi egyre többet nevettünk. A végén amikor meguntuk lekapcsoltuk a zenét és bementünk. Bent lezuhanyoztunk, megmostuk a fogunkat, felvettük a pizsit és bealudtunk.
Másnap azzal kezdtük-persze a reggeli rutinunk elvégzése és kajálás után- hogy felkaptuk a fürdőruhát, rá egy rövidnadrágot és egy pólót, és már szaladtunk is lefele a partra. A parton lekaptuk magunkról ruhákat-persze a fürdőruha maradt-és belegázoltunk a vízbe. Hangosan nevettünk, visítottunk, ordibáltunk, szitkozódtunk... hát igen. Mindenki minket nézett, de ez egyikünket sem zavarta különösebben. Mikor már kifáradtunk, kimentünk a vízből, lefeküdtünk a törölközőre és napoztunk egy kicsit. Majd késő délután indultunk vissza mivel már éhesek voltunk. Egyenesen a szálloda éttermébe mentünk. Gyorsan ettünk valamit, majd a szobánk felé vettük az irányt. Beszálltunk a liftbe, majd mikor ki akartam lépni az ajtón, hirtelen neki ütköztem valakinek, aki rám borította az innivalóját.
-Úristen, bocsánat! Kérlek ne haragudj! -mondta a fiú idegesen miközben egy zsebkendőt vett elő zsebéből és leakarta törölni rólam a koktélt, de miután rájött, hogy akkor rendesen megfogdosná a melleimet inkább átadta nekem. Én csak gyorsan törölgetni kezdtem pólómat.
-Ugye nincs harag? -kérdezte a fiú.
-Nem! Hiszen igazából én mentem neked. -kuncogtam.
-Jéé! Ti vagytok az erkélyes csajok! -csodálkozott a fiú, mire mi elnevettük magunkat.
-Te meg az egyik kiabálós srác. -mondta barátnőm. Majd újra elnevettük magunkat.
-Igen. Én vagyok az egyik kiabálós srác. Most pedig megkérdezhetem az erkélyes csajokat, hogy mi a nevük? -ez a fiú rohadt helyes, cuki... ahh!
-Igen. Én Ally vagyok. -szólt barátnőm. -Ő pedig Gloria, akiből úgy tűnik megint előjött Miss Néma. -viccelődött a barátnőm, amin én normális esetben nevetnék de most valahogy nem megy. Eszembe jutott, hogy én ő "idegen", hogy én nem is ismerem őt. Mégis hogyan viselkedjek? Csak kínosan elvigyorodtam, majd vettem egy nagy mély levegőt és felemeltem az eddig lehajtott fejem. Így elvesztem gyönyörű kék szemeiben. Láttam, hogy ő is az enyémben. Csak néztük egymást, mire nekem végre egy normális kérdés hagyta el a számat. Csoda! Emberek tapsot kérek! Normálisan hozzászóltam egy vadidegenhez.
-És téged hogy hívnak? -na jó.. ez azért annyira nem volt nagy szám, de én büszke voltam magamra.
-Luke. Amúgy hány évesek vagytok?
-17. -mondtuk egyszerre Allyvel, mire mindketten elnevettük magunkat.
-Te? -kérdeztem.
-19. -jelentette ki büszkén, és felemelte magasra a fejét majd ilyen "na ki a menő?" nézéssel nézett ránk. -Egyébként én a 245-ös szobában vagyok néhány haverommal ha gondoljátok, majd átjöhettek néha, meg lemehetünk együtt a partra meg ilyesmik.
-Az király lenne, viszont most menjünk Ally, még át kell cserélni a pólóm. -vigyorogtam rá Lukera aki csak kuncogott majd egy "sziasztok" után elment.
Én rögtön a szobámba szaladtam, lekaptam a pólóm és az ágyra ugrottam, majd elkezdtem fetrengeni az ágyon mint valami partra vetett hal. Csak lezuhanyoztunk, fogat mostunk és elmentünk aludni. Elalvás előtt még ő járt a fejemben. A cuki hangja, a cuki mosolya, az irtó szexi haja és felső teste, az elbűvölő szemei, az érintése. Valami nagyon megfogott ebben a srácban. Azt hiszem tetszik nekem...
YOU ARE READING
The best holiday (L.H.)
FanfictionSziasztok! A nevem Gloria Elizabeth Dush. 17 éves vagyok. Az amerikai Californiában élek szüleimmel, bátyámmal és öcsémmel. Nem mondanám magamat különlegesnek, de normálisnak se. Mondhatnám, hogy én egy nyitott lány vagyok ugyanis a barátaimmal/bará...