Sabahın köründe matematik dersimi olur arkadaş? Cadaloz karı yine harıl harıl test çözdürüyor. Tamam anladım üniversiteye hazırlanıyoruz ama bu kadarı da fazla. Allah'ım beynim kulaklarımdan akacak. Eğer okulda karizmam olmasaydı şuan kendimi yere atıp tepinirdim. İşe mutluluğun sesi! zil çaldı. Günün diğer saatlerini de yine bunalımla geçirdim. Ama hala o açık kahvrenği gözler gözümün önünden gitmiyor. Acaba yarın sabah yine orada olacak mı? Bu umutla yarını bekliyorum.Okuldan çıktığım gibi eve doğru yol aldım. Neyse ki evim fazla uzak değil.Çok yorgunum. eve gittiğim gibi yemek yeyip,uyumak istiyorum. Şu insanların bana çarpıp,özür dilememesinden nefret ediyorum. Ve sonunda kalabalıktan kurtulup huzura vardım. Kapıyı açıp içeri girdiğimde birden şok oldum. Tüm hayallerim adeta yıkıldı. Evde büyük bir temizlik var. Annemin sesiyle bu şoktan çıktım.
- Elif geldin mi kızım?
- Evet, anne. Buranın hali ne böyle?
- Temizlik seni bekliyor. Bugün çok halsizim. Hasta olmasam asla seni yormazdım.
' Of ya hiç keyfim yok' diye içimden geçirsem de anneme olur anneciğim dedim. Bu yorğunluğumun üstüne bide temizliğe yardım ettim.
Temizliğin bitmesiyle kendimin de bittiğimin farkına vardım. Hemen kendimi banyoya attım. Duş sonrası annemin hazırladığı enfes yemekleri yedim ve sofrayı topladım. Odama geçtim. Birden telefonuma mesaj geldi. Yinemi bu sarı pipi çamaşır ipi. Birde MERHABA diye mesaj atıyor. Bu çocuk bayadır benden hoşlanıyor. Allah var uzun boylu sarışın çimen yeşili gibi gözleri var ama babamın annemi terketmesinden sonra tüm erkeklerden tiksiniyorum. Mesaja karşılık vermeyerek direk instagrama girdim. Bildirimlere baktıktan sonra belki bir umut olur diye aramalara " Açık kahverengi gözlü çocuk" yazdım. Sonuç ise fiyasko. İnstagram'da biraz dolaştıktan sonra annemin yanına gidip iyi geceler öpücüğü verip, yatağıma geçtim. İşte yine aklıma takıldı! Hayatımda beni seven okadar insan oldu ki hiçbirine ufacık bir duygu dahi beslemezken, acaba neden bu gözler aklıma takıldı. Bedenimin ve ruhumun yorgunluğuyla açık kahverengi gözlü çocuğu düşüne düşüne uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVERENGİ ÖKÜZÜM
RandomÜniversite 2 öğrencisi Murat ile Lise son sınıf öğrencisi Elif'in hikayesi. Bu iki insan başlarına neler geleceğinden habersiz karşılaştılar.Aşık ve bir okadar da inatçı bu iki insanın başlarına neler gelecek acaba...