Multi=Berke
***Büyük bir korkuyla gözlerimin içine bakarak anlatmaya başladı.
-"Geçenlerde Duru'yla çarşıya gittik.Kızın biriyle duru çarpıştı.Kızın ayağı takılıp yere düştü.O sırada da kız ayağa kalkınca dengesini kaybetti. Karşıdan da araba geliyordu. Son anda Duru kızı kolundan tuttu ve çekti. İkisi birden yere kapaklandı. Kızda birden sinirlenip Durunun üzerine yürümeye başladı.Duru da durur mu? O an sözlü kavgaya girdiler. Neymiş efendim " Kimse ona karışamazmış,araba çarpsa bile ona neymiş" Böyle saçmalık olurmu Elif?"
" Konumuz bumu? Benim derdim bana yeter. Geçmiş karşıma ne söylüyorsun"
dedim adımı bilen ama benim adını bilmedigim kıza. "Peki duruya nasıl araba çarptı anlatsana" dedim büyük bir sinirle.
"Aslında o kızda Duru'dan intikam almak için Duru'yu arabanın altına itti ve son anda da sen geldin"dedi.Duyduklarımla şoka ugradım! Duru şimdi bi hiç ugrunamı içerde canıyla çekişiyor.Sinerden adeta kuduruyorum şuan. " O oruspu yüzündenmi Duru bu halde. Allah şahidimdir o kızı bu yogum bakıma mahkum edecem" dedim büyük bir sinirle karşımdaki kıza. O kızı bulmayı istiyorum. O kızı dogduğuna pişman etmek için can atıyorum. En nefret ettigim şey küfür edenlerdir. Ama bende sinirlenince agzıma geleni söylüyorum
....
Oturdugum sandalyelerde birden gözüme Murat belirdi. Bna bakıyor. Suratatında pişmanlık ve acıma duygusu iç içe. ACIMAKMI diye geçirdim içimden. Konuştugum kız Murat'ın yanındaki kıza saldırınca "ne oluyor ya" diyerek birden ayaga fırladım. Kızları ayırırken Duru'nun arkadaşı " Duru'yu bu hale getiren kız bu" deyince kafamdan aşagıya kaynar sular döküldü.İçimdeki hırsla attıgım tokatla kız yere düştü. Üzerine çıkıp kızı yumruklamaya başladım. Kızın suratı hem tırnak izi hem de attıgım yumruklar sayesinde kanlar var. Kimsede bizi ayırmıyor. Ayırmasınlar zaten. Hırsımı tam çıkaramadan kulagıma " yeter" diye fısıldayan Murat'la şok oldum.Ellerini belime sardıgı gibi dövgüm kızın üzerinden kaldırdı. Beni ayaga kaldırdığında kışın sokakta kalmış gibi önce ürperdim sonrada kaskatı kesildim. Ne yapacagımı bilemedim. Ayaga kalkmamıza ragmen hala elleri belime sarılı. Benden ayrılıp kolumdan nazikçe tutup dışarıya çıkardı. Sesli bir nefes aldı." Ne yaptıgını sanıyorsun sen dedim" hele şükür kendime geldigimde." Ya sen kimsin beni sarıp, durdurmaya çalışıyorsun"dedim. İstemsizce bir gülümseme belirdive " işe yaradı da" dedi. O sırıtmayla tokadı yemesi bir oldu." Tokat atmaya alıştın bakıyorum " dedi tıslıyarak. " Haketmeyene yapmam zaten" dedim. Bana o kızı nie dövdügümü sodu. Ya benle dalga geçiyor, yada dalda geçiyor. Açtım agzımı yumdum gözümü. "Sana ne be herif, sanamı soracagım kimi dövecegimi? Gelmiş sürtügün biri benim canımın içi kardeşim dedigim kişiyi arabanın altına itiyor. Sonrada buraya geliyor.Hadsiz pislik. Şimdide utanmadan özür de diler geçmişine soktugum" dememle eliyle agzımı kapatıp "sus" diye sitem etti.Ne oldugunu anlamamıştım? Acaba ileriye mi gittim? Bence az bile oldu.Bide bana o kızımı savunacaktı?Elini tutup aşagıya indirdim. "O kızımı savunacaksın" dedim. "O kız dedi" devam etmesine izin vermeden" O kızın ne bok oldugunu biliyorum. Sevgilinse sevgilin ama onun yaptıgı şerefsizligi bu kapatmaz" deim. O kız sev-" cümlesini tamamlamasına izin vermeden hemen susturdum."Bana onu savunma" dedim tıslayarak." Azranın yaptıgı yanlış, hemde çok yanlış. O bir insanın canına maal oluyordu.Onu savunmam yersiz. Haklısınız"dedi. "Şaşırttın beni nasıl oluyorda savunmadın sevgilini" dedim."Okız benim sevgilim degil" dediginde " aaa pardon nişanlınmıydı" dedim. " Pisliksiniz. Birde karşıma gelmiş rahatçana konuşuyorsun " deyip tam tokat atacakken elimi tutup yaklaştı.Nefeslerimiz birbirine karıştı.Gözlerimin içine dalmış yüzüyor resmen. Ellerinden kurtulmam zor! Kaslar o biçim ve benden 1/2 yaş büyük bu belli oluyor. Ohhh maşallah die geçirdim içimden o kasları ne ara yaptı acaba. Bir anda ellerinden kurtulupiçeri girdim.Duru'yu odaya almışlardı.Durumunu sordum. Durunun annesi Nazlı teyze çok hasar görmüş" dedi." Sayesinde çok iyi dedim" haala orda kazık gibi dikilen adının Azra oldugunu ögrendigim kıza dönerek. Arkamdan Murat geldi ve Nazlı teyzeye " Duru nasıl" dedi.Kıza dönerek " sagol canım. Canımızdan can aldın. Hayatımıza soktun bıraktın. Mahfettin bizi teşekkür ederz" dedim. " İntikam ateşin söndümü" diye bagırdım kıza.Kız hıçkırarak aglamaya başladı.Bir gram bile acımadım. Vurdukça vurasım geliyordu bu kıza. Allah onada böyle acılar yaşatsın.Kız aglamaklı olan ince sesiyle " özür dilerim" dedi. "Biraz daha konuşursan senide şimdi yogum bakıma alacaklar. Kes sesini öldürürüm seni" dememle kız abi diye Murata sarıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVERENGİ ÖKÜZÜM
RandomÜniversite 2 öğrencisi Murat ile Lise son sınıf öğrencisi Elif'in hikayesi. Bu iki insan başlarına neler geleceğinden habersiz karşılaştılar.Aşık ve bir okadar da inatçı bu iki insanın başlarına neler gelecek acaba...