OKUL

40 7 1
                                    

Ders kimya vovv ne kadar güzel degilmi. Berk  yine telefonuyla ugraşıyor. Şaşırdıkmı HAYIR!. Asıl beni şaşırtan sol ayakkabısını ve çorabını cıkarması. Aman Allahım bu çocuk normal degil gerçekten. Ayak baş parmagını çekip instagrama attı altına da "#vezir parmagı:) Yemek istyen var mı?" yazmış. Yavaşça kulagına egilip "mal" dedim. Gülümseyerek bana bakıp " sagol bebek" dedi gözlerini şaş yaparak. " Sen bidaha kimya dersine girme yaramio sana" dedigimde havalı havalı "Aslında otomotikmen zeki oldugum için girmemem lazım. Ama seni tek bırakmak istemiom. Sonuçta 4 senedir arkadaşız" Evlerimiz yakın olmasına ragmen lisede tanıştık saçmalıga bak yaa. Aynı şekilde İrem ve Zeyneplede evimiz yakın. Onlar bizim 2 ön sokagımizda oturuyor. Berkin evi ise biraz daha ilerde. Hafta sonları kızlarla (bunun içinde Duru da var)ve Berkle buluşuruz birimizin evinde. Düşüncelerden arınıp önümüzde oturan Eda ve Zeynepi dürttüm. "Neanlatio bu" dedim hocayı kastederek.
Eda:"Nebilim ben kendi anlatio kendi dinlio abaküs " dediginde gözlerini devirdi. İşte huzurun sesi ZİL ÇALDI. Otomatikmen bende başımı huzurlasıraya rastaladım.

Kolumun dürtülmesiyle(ki bu kesinlikle Berk!) başımı sıradan kaldırdım. "Birazdaha uyanmasaydın kış uykusuna yattıgı düşünecektim" dedi sırıtarak. " Off dalmışım yaa kaçıncı dersteyiz"dedim gözlerimi ovarak. "Ögle arasındayız"dediginde şok oldum. Ohaa kaç saattir yatiom öle yaa. "Nie beni uyandırmadın"dedim sinirle. "Dürttüm uyanmadın napim"dedi omuzunu silkeleyerek.
"Kızlar nerde?"
" Bahçedeler"
"Gidelimmi yanlarına"dedigimde elini boşver anlamında salladı."Hem Dışarısı çok soguk"die de ekledi. Kalkıp masanın üzerine oturdup ayaklarımıda oturduğum yere kattım. Sınıfta 3\4 kişi vardı. İçerisi resmen huzur kokuyor. Napim sessizligi seviyorum:))
"Hadi fotograf çekilelim"die bi fikir attım ortaya. "Hadi"deyip oda masanın üzerine çıktı. Sarı saçlarını düzeltti. Bende hemen dagınık at kuyrugu olan saçımı actim ve tekrar düzgün bi şekilde topladım.
"Benim telefonla çekilek" kendi telefonunu masadan alıp kamerayı açtı. Biz uygulamalarla falan uğraşmıyoruz. Ego tavan falan demeyin çirkin çiksak bile önemsemiyoruz. Zaten o baya yakışıklı oldugu için çirkin çıkma ihtimali bile yok. Berk burnunu yukarı kaldırdı. Onun o halini görünce bende sırıtarak poz verdim. Çocuk okadar yakışıklıki o pozda bile çok cix göründü.
"Hemen bunu Instagram'a atmalıyım"
"O vezir parmagından sonra yapma böle şeyler Berk. Yoksa takipçilerin azalacak"
"O fotoyu 200 kişi begendi haberin varmı senin dostum." Allahım yaa çocugun 1000e yakın takipçisi var 200 kişi begendi die artistlenio. "Onlarda kızlardır zaten. Hepsi sana yaranmak için begenmiştir. Bazısıda senden ümidi kesmiştir ondan begenmemiştir"dedim kahkaha atarak.
"Ha ha haaaa çok komik Elif gerçekten" yalandan gülerek. "Tm tm şaka yapiom ver bari altına bi açıklama yazim" Elinden telefonu alıp açıklama bölümüne "#canım#en KIYMETLİM#" yazdım. Telefonu Berk'e verdigimde bana yandan bi bakış attı. "Bizi sevgili sanacaklar""Olsun"dedim bende omzumu silkeleyerk.
"Tabi bende kız olsam benimde böle yakışıklı bi kankam olsa bende böle davranirdım" deyip elini olmzuma 2 defa hafif vurdu.
"Kendini okadarda yakışıklı görmen tuhaf"
"Görünen köy klavuz istemez"dedi sırıtarak"
"Tamam tamam yakışıklısın" pes ettim hemen. "Allah var sende çokn güzelsin knk. Hadi su alak ders başlıcak"

Hoca içeri girdiginde herkes yerine oturdu. Ders dil anlatımdı ve bu hocayı çok seviom. Minyum tipli, kıvırcık saçlı bise. Sınıfa dönüp "iyi günler" dediginde herkes ayrı cevap verdi" sagol,sanada,aynen,eyvallah"gibisinden. Masasına oturup yoklamayıaldıktan sonra hemen derse başladı.
-"Evet arkadaşlarlar bugün öyküleyici anlatımından örnekler yazacaksınız zaten geçen hafta konuyu anlatmış ve 1 tanede size örnek okudum. Hadi bakalım bugün sırasizde. Hepiniz okicaksınız.
Yan tarafıma baktıgımda Berk kafasını sıraya katmış gözlerini kapatmıştı. İkimizde uykucuyuz yaw:)
Zeynep hemen arkasını dönüp"ablanız şimdi ustalıgı konuşturacak"deyip hemen önüne döndü. "İyiki bir dil anlatımı yüksek" Berk kendi kendine söylenirken bende düşünmeye başladım. Kalemimi elime alıp parmaklarımda çevirmeye başladım. Aklıma sabahki olaydan başka bişe gelmiyor. Aklımdan çıkaramiyorumki yazı yazmak için düşüneyim. Bugünki yaklaşımı,benimle konuşması tuhaftı biraz. Acaba benimle dalgamı geçiyor die düşünmüo degilim. Herneyse şuanlık bunu unutmaliyim. Yazımı yazmaya başladım.
Yazımı btirdigimde pekde fena degildi sanırım. Bu derste başaılım ama yazı yazamiyorum. Deneme,öykü falan.
Hocayavaş yavaş toparlanın okutacam dediginde Berk'i dürttüm. "Şiitt Berk uyansana hadi" kafasınıkaldırıp bana baktıktan sonra kafasını tekrar maaya kattı ve uyukamaya devam etti. Hoca listedenkarışık seçecegini söyleyince ilk Berk'i kaldırdı.
Hoca:"Berkkk"diye seslendi uyanmadı.
Bu sefer ben dürttüm. Bidaha "Berkkkkkalk bakim yatakhanemi burasııı" diye bagırınca Berkde sıçrayarak uyandı. Tabi sinif Berkin tepkisinekahkaha atarak karşılık verdi. Berk sınıfa kötü bakışlar attı Ama kimse ciddiye almadı. "Oku bakalım Berk bey yazdıgın örnegi" Hocanın bu sözüyle berk bana baktı. "Ne örnegi" dedi anlamiyarak. Tam cevap verecektimki hoca tekrar bagıdı "kime diyorum bençocugum.
Berk:"Hocam bizde elektrikler kesikti o yüzden yazamadım"deyince bende olmak üzere hep beraber anırarak gülmeye başladım. Ben gülerken birden sıradan düşünce bu sefer daha çok gülmeye başladılar. Gülmekten artık karnıma agrılar girdi. Berkbenimelimden tuttu ve beni yerden kaldırdı. Kalktıgımda Hocanında güldüğünü gördüm.
Hoca: "Otur yerine Berk" dedi. Berk yerine oturdugunda "Elif kalk sen oku"dedi bu sefer. Kalktım ve okumaya başladım.

-"Gece vaktiydi. Genç kız içindeki mutlulukla işten eve dönüyordu. Üzerindeki kırmızı monta sıkı sıkı sarıldı. Ocak ayıydı. Kar yağıyordu. Yürürken arkasına bakıyordu. Karda beliren ayak izlerine. Bir anda mjtluluk verdi bu küçücük olay. Zaten hep öyleydi. Küçücük birşete kocaman mutluluklar duyuyordu. Ona asıl mutluluk veren ailesiydi. Onlara birşey olması hayatının mahvolmasına sebep olurdu. Buz gibi havada içindeki mutlulukla yürürken birden yanında bir gölge belirdi. Korkmuştu. Hemen uzun ol çantasına sıkıca sarıldı. Bilegindeki narin saatine baktı. Adım sesleri yanından geliyordu. Dönüp bâkamıyordu korkudan. Derin bir nefes alsı ve yere bakan gözlerini yanındaki adım seslerinin ve gölgenin sahibine çevirdi. Uzun boylu, yakışıklı bir bey vardı yanında. Gecenin karanlıındsa parıldıyordu âdeta. Aşk mı? İnanmazdı oysaki Ama o genci gördükten sonra degişti hisleri. Aşık oldu o gece,o hiç tanımadıgı genç adama."
Kafamı deftrden kaldırıp sınıfa baktıgımda herkes şaşırmış bi şekilde bana bakıyordu. Ee tabi ilk kez yaziodum böle yazı. "Afferin Elif hiç fena degil. Şaşırttın dogrusu" hocanın bu sözüne bende şaşırdım. Ve yerime oturdum. Berk "afferim benim kankama"hemen yanagımdan makas aldı. Zeynep arkasına dönüp beni tebrik ettiginde Berk, Zeynepin kafasina yavaşca vurdu.
Bu günüde gırgır şamatayla bitirdik ço sükür. Çantamı aldım sıftakilere elnsalladım ve bizimkilerin peşine takıldım. Ben Berkin koluna girdim. Berkin diger kolunda Eda,Edanin diger kolunda ise Zeynep hepberaber çıktık okuldan. Yolda Bime ugrayıp öle yolumuza deva ettik. Ben herkesi öptüm ve bizim sokaga girdim. Duru gile ugramak istiyordum. Oda okuldan dönmüştür herhal. Ama çok yorgunum. Belki akşam ugrarım. Tam bizim bahçe kapısını açtım içeri giriyordumki kapıda kalakaldım. Hiç tahmin edemicem kişi şuan evimin kapısına yaslanmış ve bana bakıyor.

Merhaba arkadaşlar.Umarım begenirsiniz. Çok zor yazdım ama degdi. Sizi seviyorum iyi tatiller:))))

KAHVERENGİ ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin