SIRIK

35 8 0
                                    


 
2 gün sonra

 2 gün boyunca Duru'nun aramalarına cevap vermezken bende onunla konuşmamaya dayanamadım. Duruya bu olanlardan sonra biraz rahatlamak için sabah erkenden kalkıp yola koyuldum. Havayı cigerime doldurup hiçbir şeyi düşünmemek için kendime söz verdim. Fakat nafile.Her zamanli yerime geldim.Sporumu yapıp biraz dinlenmek amaçlı banklardan birine oturdum. Aklıma Murat geldi.Onunla burada oturup konuşmuştuk.Sırık.Sırık oglu sırık.Biraz dinlendikten sonra saate bakmak çok şükür aklıma geldi. (aklımı tebrik ediyorum) Vee keşke bakmaz olaydım.Geç kalıyorumokula yaa. Hafif tempoyla ,koşar adımlarla evin yolunu tuttum.Ilık bi duş alıp hızlıca formamı giyindim.Okula gitmek üzere yola koyuldum. allahtan evle okul arası mesafe fazla degil.bu mesafeye bazen şükrediyor bazende lanetliyorum.Garibim , garipsin , garibiz :)))

......

Okula girdigimde herkes derstteydi.Koşarak merdivenleri çıkıp sınıfa girdim.

-Geç kaldıgım için özür dilerim hocam 

-Hayret Elif normalde geç kalmazdın sen 

-Nazar boncugumuz olsun hocam 

-Peki geç hadi yerine

      Yerime geçtigimde yanım boştu.Berkcik yoktu. Kafam bi türlü dagılmıyor ya . Kitaplarımı çıkartıpderse yöneldim. Daha dogrusu derse odaklanmaya çalışıyorum. Murat,Duru,Azra, kaza, hiçe sayılmak,amaçsızca öpücük.Ahaa öpücük. Aklıma daha önce lanet etmiş miydim? Etmediysem de şimdi ediyorum LANET OLSUN AKLIMA. Neden durup dururken aklıma hiç olmayacak şeyler geliyor ki.Neden yani. Tamam normal biri degilim ama bu kadarda degil.Unutuyorum arkadaş.Unutuyorumda niye geri hatırlıyorum? Omuzumdaki bir elle kendime geldim. Ali hocayı görünce bir an arhatladım

-"Hala Duru'ya mı üzülüyorsun? En son aldıgım habere göre eve çıkmış. Durumu da gayet iyi"

-"Hayır üzgün degilim" dedigimde bana 'emin misin' bakışlarını attı.

-"4 senedir seni ben okutuyorum. 4 seneyi bırak daha önceden de tanıyorum seni. Sevdigim ögrencilerimin başında yer alıyorsun. Şimdiye kadar seni böyle görmedim"dediginde daha da çok somurttum.

   Her derdimi Ali hocama rahatça anlatabilirdim. Ali hoca bizim eski komşumuzdu ve çocukları benim arkadaşımdı. Babamın olmayışındn mı , ya da gerçekten beni sevdiginden mibilmiyorum ama hep bir abilik yeri geldiginde amcalarımın yapmadıgı amcalıgı yapardı bana. Eski komşumuz ve her daim aile dostumuzdu. Olan biteni anlattıgımda Ali hoca benim kadar tepkisiz kalmıştı.

-"İllaki bir nedeni vardır"dedi "bence aramalarını cevaplamalısın ".

-"Okul çıkışı yanına gitmeyi planlıyorum hocam " dedigimde başını sallayarak onay verdi. Zil çalınca göz kırpıp dışarı çıktı. İlk defa  okul bu kadar sıkıcı geçti. Tüm gün boyunca uyudum ve okul zili çalsın istemiyorum. Ohaa !!! az önce ben ne dedim . Okul bitsin istemiyorum mu ? dedim. Ben bile inanmıyorum siz düşünün. Normalde bu son 5 dakikalar 10 dakikaymış gibi geçip gider fakat şimdi zaman hemen akıp gidiyor. İsteksizce okuldan çıkıp annemi aradım.

-"Alo"

-"Annecik ben Duru'nun yanına gidiyorum"

-"Bu kararı almana sevindim"

-"Fazla kalmayacagım görüşürüz "deyip telefonu kapattım. Ardından bugün okula gelmeyen Berkcigimi aradım fakat açmadı. Ölsem kimsenin haberi olmicak.  Kimseyle görüşmezsem böyle olur işte mankafa ben . Evimin önünden geçip evime göz kırpıp 2 ev sonraki eve gittim. Kapı ziline basılı tuttugumda  içerden "geldim Elif " diye bagırn Nazlı teyze kapıyı açtı. " nerden bildin benim oldugumu " deyince gülümsemesi daha da çok genişledi. "güldürme beni  alışkınım senin kapı çalmalarına hadi geç "deyince içeri geçip ayakkabılarımı çıkardım.

-"Nazlı teyze bir bardak su verir msn?" dedim. Nazlı teyze mutfaga gittiginde bende salona geçtim. OH MY GOOD !!!!! geçmez olaydım. Murat kapının karşısındaki çiftli koltukta karşısında da Duru ve Azra yan yana oturmuşlar. Şuan nefes alıyor muyum acaba ? Bitkisel hayata geçmiş gibiyim. Nasıl olur da bu denli samimi olurlar. Aklım almıyor.

-"Oooo hayırsız sen buralara ugrar mıydın? ya "Duru'nun sözüyle gözlerimi Murat'ın bana dik dik bakan gözlerinden alıp Duru' ya çevirdim.

-"Yoklugumu zaten birileri tamamlıyor" dedim.Ters ters bakarak.

-"Saçmalama da otur hadi "dedi gözleriyle tehditkar bi tavırla ."Yok canım ben almayım. Neyse sonra görüşürüz ." dedim. O sırada Nazlı teyze elinde bardakla mutfaktan çıktı.Bu kadında kaç dakika da bi suyu dolduramadı.

-"Nereye kızım" dedi "İşim var Nazlı teyze" deyiphemen ayakkabılarımı giyinip  evden çıktım. Ben asla tükürdügümü yalamam. İgrenç benzetme oldu ama napim. Ben ne sözümden dönerim ne de o kadar laf ettikten sonra bu insanlarla yan yana dururum.

    Duru'ya da helal olsun valla. Demek gelmesem hemen bunlara adicak kendini. Gerçi Duru öyle biri degil. Yani huyumu bildiginden yapıyor hepsini. Eime geldigmde kapıyı açtıgım gibi kendimi cici koltuguma attım. Biraz dinlenip yemek yedim. Odama geçip üstümü degiştirdim. Kafama gelirken birşey düşmüş olacakki birden odamı toplamak, temizlemek ve dolabımı düzeltmek geçti içimden. 2 saatin ardından bir çift şaşkın gözlere denk geldim. Merak etmeyin tabiki de annem .

-"Ne yapıyorsun sen burada?" dedi anlamayan ifadeyle

-"temizlik anniş" dedim 

-"Duruyu görmek yaramış anlaşılan kafamıza birşey düşecek"

-"Saçmalama anne içmden geldi" deyip somurttum

-"Peki peki tamam hadi gelde yemek yiyelim"

-"Ben yedim acıkırsam yerim" dedim . Annem "tamam " deyip anlamayan şaşkın inanamayan bakışlar atıp odamın kapısını kapatıp gitti. İşimi bitirip duş aldım. 

   Üzerimi giyinip yatagıma uzandım ve telefonumu elime aldım. İnterneti açtım. Whtsapptan mesaj vardı.Berkten di.

   Gönderen 'Bir numaralı top'

  "lan kızım nerdesin merak ettim seni haftasonu insan bi arar haber verir behh yuhh bugünde aramışsın duymadım işlerim var geride dönemedim bugün fakirligim tuttu da "

   Gönderilen 'Bir numaralı top'

  "tamam lan gel sn yarın okula sana ihtiyacım var "

  .........

    Saat 22.00'du. Tam neti kapatacaktım ki instagram dan bildirim var. Birde baktım ne görim şokk, bombee,olayy Murattan mesaj var.

  "Bize kızmakta haklısın. Bugün bizim yüzümüzden içeride girmedin fakat saçmaydı. Ama bu kadar da surat yeterli hatta fazla . Kızgınsın kırgınsın , belki konuşmak istemiyor olabilirsin ama bari bunu Duru'ya yapma. Bugün rahatsız etmemek için yanına gelmedim. Bankta oturuyordun. Kalkıp gidecegini biliyordum. Bu kırgınlık , nefret boşa artık. Surat yapmaktan vazgeç."

   "yüzsüz , pislik , nefretlik . ukala , züppe , sırık , öküz attıgı mesaja bak ya " diye cırladıgımı fark edince birden agzımı kapattım. Çok coolum görüldü yaptım.Nihahaha

ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım :))

KAHVERENGİ ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin