Yine bir okul dönüşü Seloyla eve yürüyoruz. Mal fizikçinin verdiği notlar yüzünden ikimizinde moreli bozuktu. Okulun ilk günü quiz yapmış 2. Günü açıklamıştı. Bu hoca varya beni dersten bırakır. Gerçi 1. dönem zar zorda olsa onun dersinden geçmiştim . Saçmalamayın tabiki de kopya falan çekmedim!
-Yaww 49 nedir lan neden 50 değil 50 verse geçicem kadın bana gıcık lan. Hayır abi 1 puan yani verse mağışından mı kesecekler? Diye söylendim
-off hiç sorma kanka . Eve gidince annem beni terlikle değil oklavaylar kovalıycak.
-oO değilde bugün dedikodu karılar bizim evde toplanmış gidesim yok. Dedim. Cidden yiter ya yiter nedir bu çektiğim? Hayır yani sankı kendileri mükenmelmiş gibi başkalının kusurlarını konuşuyorlar. Selen konuşunca tekrar ona döndüm.
-Boşver bizde biraz futbol oynarız onlar gidene kadar tabi bizimkiler dışarda ise. Dedi . Bizimkiler dediği mahalleden birkaç erkekdi. Hepsi bizi bacısı olarak görüyordu abim ve kıskançlığı sağ olsun. Evin önüne geldiğimizde bizim mahallenin erkeklerin binanın önünde top oynuyordu. Ben ve Selen'de çantaları bırakıp eteklere rağmen oyuna katılmaya gittik.
-Gençler bizde oynuyoz hadi takımlar yeni baştan. Dedim ve en iyileri kendi takımıma aldım. Aslında çokta kötü oynamazdık hatta çoğu kıza göre iyi sayılırdık .Oyuna başladığımızda 3/0 önde gidiyorduk. Her şey hoştu tabi abim camdan anırına kadar.
-Şevval çabuk eve gel hemen. dedi bağırarak
-Ama neden abi yaa fark atıyoz şuarda.
-Başlatma lan farkına kısa okul eteği ile erkeklerler futbol oynamak nedir?
-Napim abi gelip 5 saat kızım sen ne zaman evlencen, sevgilin var mı, okul nasıl gidiyor gibi şeyler mi dinliyim?
-Şevval gel eve deli etme beni. Dedi ve içeri geçti. Diğerlerine üzgünce veda edip, koca karılara görünmemeden içeri geçmeye başarmak için dualar etmeye başladım. Kapıyı çaldığımda annem açtı. Anladım ki hayırlı kul değilim.
-hoşgeldin kızım içeride misafirler var onlara merhaba de öyle içeri geç. Dedi annemi dinlemesem olmaz . Çantamı koyup salona geldim herkese hoşgeldiniz dedikten sonra tam odama gidicektim ki
-kız geç otur şöyle iki laflıyalım. Sesini duymamla kalmak zorunda kaldım. Geçip oturduğumda Aydan teyze başladı konuşmaya.
-bizde seni konuşuyorduk kızım yok mu sevgili falan? Diye o iğrenç soruyu sordu.
-Hayır yok Aydan teyze. Dediğime bu sefer lafa Nebahat teyze başladı konuşmaya
-Bu gidişle evde kalıcan . Dedi sanane yaw ben daha cevap vermeden Nuriye abla atladı lafa
-kızım seni torunuma alıcam. Dediğinde nerden çıktığını bilmediğim abim cevap verdi. Ayrıca bu alt komşumuz Nuriye teyzenin kaç torunu var? Herhalde o küçük Atakan'ı demiyor dimi? Yani inş. Onu demiyordur.
-Ne torunu benim kardeşimi kimseye alamazsınız hem daha sırada ben varım . Diyip çıktığında Mukadder teyze başladı dırdıra
-Ahah bu gidişle Zuhal Topal'ın kapısına kamp kuracan.dedi off sıktı artık patlama zamanı.
-Siz sabahtandır toplanmış benim evde kalmamı konuşucağınıza kendi kızlarınızdan konuşun . Mesela Nebahat teyze kızın okulda erkeklerle fingirdeşiyor, Nuriye teyze kız torunun hergün okula giderken eteğini bir yerini kapamayacak dereceye kadar katlıyor ben giderken görüyom hep ve Mukadder teyze kızın okula kaç gündür gelip kaçıyor. Son olarak Özlem teyzeciğim kızın fizik quizinden bir not aldı abooo kafadan salasan daha çok alınır. En iyisi o kemdi notunu desin. Dedim ve odadan javalı bir şekilde cıkmak için ayağa kalktım ama bu havalı cıkış hayalimi Mukadder teyzenin sesi bozdu .
-Kızım benim çocuğum kız değil ki. dedi harbi lan? Arkamı dönüp şirin sandığım bir gülümseme ile .
-Mukkader teyzecim ben zaten erkek kızın dedim sen yanlış anladın galiba . dedim. Sonradan ise havalı çıkışım ile odayi terk ettim.
Arada selomuda yaktım ama olsun. Zaten bende anamdan bol bol fırça yiyicem. Misafirler gittikten sonra annem terlikle odayla daldı bir ayağında terliği çıkarıp attı.
-bu misafirlere saygısızlık yaptığın içindi . Şimdi fizik notunu söyle. Aha sıçtın Şevvalcim
-Anne valla sınıfın hepsi kaldı hatta quiz o kadar zorduki hoca bile kaldı yani.
-Uzatma söyle.
-49, Dedim terliği yedim
-hani Nebahat teyzenin erkeklerle fingirdeşen kızı varya o nasıl 80 almış? Diye sordu. Bi bitmedi bu çalışkan komşu çocukları ayrıca annem bu notu ne ara öğrendi amk?
-Anne nuriye teyzenin torunuda 30 almış. Şevval vurdu ve gol olduuuuu.
-Elalemin çocuğu bizi ilgilendirmez sen kendine bak . Diyip gitti tabi işine gelince elalem oluyor.
Ertesi sabah uyandığımda yine annemin başımda ötmesi ile uyamdım. Hemde tam dylan o'brien ile evlenmiştik ve işte şeye şey edecektik. Anne ama sende puffff. Yatağımdan sızlanarak. Odamda banyo olmadığı için evde ortak kullandığımız banyoya geldim. Kapıyı 50 kez çalmama rağmen abim açmıyınca ışığı kapadım tekrar açmıyınca bu sefer wi-fi kanblosunu çektim. Abim çıktığında direk girip sıçıp hazırlamdım be kahvaltıya geldim.
-Günaydın babacım anacağım ve abi. Herkes günaydın dedikten sonra babama yağ çekmeye başladım.
-baba sen bugün ne kadar yakışıklısın
-niye normalde yakışıklı değilmiyim?
-bugün ayrı bi yakışlısın babacığım.
-dökül fındık ne istiyon?
- ille bişey mi istemem lazım baba?
-evet
-haklısın çok iyi tanıyon beni baba ben şey diyicektim para verir misin seloyla alışverişe gidicez?
-tamam al .dedi Ve para verdi. Uyuşuk uyuşuk kahvaltımı yaptıktan sonra Seleni aradım ama babası ile işi olduğu için erken çıkmış . Bugün yanlızsın şevval yapacak bişi yok. Aşağı inmek için asansörü çağırdım . Binip 0. Kata bastım . İndiğimde yağmur yağdığını fark ettim. Niden yağmur yağıyor la? Saate baktığımda otobüsüde kaçırdığımı fark ettim. Hayat resmen bana götü ile gülüyüor aga. Okula doğru ilerlemeye başladığımda yanımdan geçen spor araba o hızlı geçtiği için tüm çamurlu su üstüme sıçramıştı arabanın arkasından bağırıp taş attığımda araba durdu. İçinden inen kişiyi görmemle ağızım açıllmıştı. Lan bildiğimiz meteor üstüme sıçmış. Benim yaşlarımda gözüken çocuk bana doğru geldi çok az bi mesafe kala konuşmaya başladı.
-Sen benim yeni son model sevgilime taş mı attın? Dedi. Yanlız arabanın adı diom çok mu boktan? Bence onun yerine Necmiye'de olabilirdi adı.
-Evet attım . Dediğimde sinirlenmişti o bir şey demeden ben tekrar konuştum
-Sende benim formamı ıslattın hemde çamurlu suyla. Farkındaysan hem yağmur yağıyor hem üstüm ıslak, yüzüm , gözümde de çamur oldu ve tüm sorumlusu sensin. Dediğimde o da konuşmaya başladı.
-Dert etme çamur ile daha seksi oluyon. Dediğinde ağzım açılmıştı sapık lan bu çantamla kafasına bir tane grçirdim.
-Sapık.
-Bunu bir iltifat olarak kabul ediyorum. Dediğinde bir tane daha vurdum.
-Şansıma sıçayım lan.
-Aslında çok şanslısın senin yerinde olmak isteyen çok kız var.
-Hangi mal üstüne sıçılsın ister.
-Hangi mal kız bu kaslı, 6 baklavası olan, zeki, yakışıklı, zengin, karizmatik, popüler, alçak gönüllü, zentik çocuğun BMW'si ile kendine ıslatmasını istemez ki? Lan olum 6 baklavası var çüş boru değil bu diye geçirdim içimdenama dışımdan
- Egolu demeye unuttun sanırım. Dedim
-Neyse uzatmayalım nereye?
-Sanane lan.
-iyi sen bilirsin ben sadece bırakıcaktım. Dedi dediği an telefonu çaldı
-efendim
-blq bla
-tamam bi aksilik oldu geliyırum
-bla bla
-tamam hadi by. Dedi ve telefonu kapadı . Bende şansımı denemeye karar verdim. Sonuçta BMW voru değil 1 günde olsa okula havalı bir şekilde girmekten zarar gelmez.
-Bırakma teklifin geçerli mi hala? Dediğimde ön kapıyı gösterdi. Arabaya bindiğimde koltuğun çok rahat olduğunu fark ettim.
-Öncelikle sevgilimi kirletme ve ayrıca sen fazla mı rahatsın? Diye sordu hemde çokk
-koltuk kadar olmasa da rahatım. Dedim çantamdan çıkardığım peçeteler ile yüzümü ve elbisemi biraz sildim. Okulun önüne geldiğinde indim ve dirrek okulda Selen'in yedek elbiselerinin bulunduğu okul dolanını açtım. Bir tane seçtim ve elime aldım. Siz şimdi neden kendikilerden kullamıyorsunuz diye merak ediyorsunuzdur dolabımda elbise hariçi her bok var. Üstümü değiştirdikten sonra sınıfa çıktım kapıdan giriçektim sert bir cisime çarpmam ile durmak zorunda kaldım. Umarım tüm wattpad kitaplarindaki gibi ultura yakışıklı ve kaslı bir erkeğe çarpmışımdır.
İlk bölüm böle ekşın yok ama yeni bölümler güzel olucak en azından güzel yazmaya çalışacağım hepinis öpüldünüz bu arada oy verip yorum yapmayı unutmayın pls medya deniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ
LosoweKıskanç abisi yüzünden kimseyi sevemeyen , erkeklerle konuşmayan Şevval abisinin kurallarını çiğner ve hayatında ilk kez bir çocuğa aşık olur. Fakat ortada bir sorun vardır. Edis başka bir kızı uzun süredir sevmektedir. Peki Şevval Edis'i o kızdan v...