Yok artık çöşşş deveeeee bunlar gitmemişmiydi? Selen daha o tarafa bakmadan onu taksi durağına doğru sürüklemeye başladım. Kız üzülmesin diye biraz fazla para vercez yapcak bişi yok . Ne kadar da fedakar bir kankayım yaw. Selen görmeden ikimizde eve gelmiştik. Binanın önünde kapıyı çaldığımda abim açtı. Moreli bozuk gibiydi. Hatta o kadar bozuktu ki elimdeki poşetlerde ne olduğuna bile bakmadı. Ay salak mısınız? Tabiside bundan şikayetçi olacak kadar mal değilim sonuçta poşette aşırı mini kırmızı bir elbise vardı. Elbiseyi odama bırakıp abimin yanına gittim. Odasında yatağına uzanmış tavanla aşk yaşıyordu. Odaya girdiğimi bile fark etmemişti biraz yaklaşıp konuşmaya başladım.
-Abi ne oldu Dora ile yaşayamadığın aşkı beyaz düz tavanla yaşamaya falan mı karar verdin? Dedim şakaya vurarak. O ise gülmedi bile.
-Git başımdan küçük cadı. Dedi
-Ne olduğunu anlat önce.
-anlatsam siktiricen mi? Dedi biz abimle böyleydik hatta abim bana küfür öğretmişti küçükken.
-Bakarız. Dedim o da anlatmaya başladı,
-Dora bugün okuldan bir erkekle el ele çıktı . Dedi. Bu muydu sıkıntı cidden. Hiç tesseli verme gereyi bile duymadan odadan çıktım. Duygusal bağlarım falan içinden çıkamayız. Odama geçip telefonumu elime aldım. Facebooka girip birkaç yavşağın mesajını görüldü yapıp bıraktıktan sonra ana sayfamda boş boş dolaşmaya başladığımda gördüğüm resim ve yazıyla çığlığı bastım. Çığlığı basmamla annem odamı bastı.
-Ne oldu kız?
-Anneğğ evde kaldımm.
-Bunu biliyoz zaten bana bilmediğim bir şey söyle kızım.
-Anne ne diyon ya Murat Boz ve Aslı Enver sevgiliymiş. Dedim yarı ağlamaklı sesimle. Annem bu kız benim kızım olamaz bakışlarını atıp odadan çıktı. Ya az kalmıştı okul bitsin Murat Boz'u kaçırıp evlenmeme. Millet boşuna Aslı Enver şansı istemiyor aga. Evet Şevval'ciğim bir hayalin daha suya düşerrrrr. Uzun bir off çekip mahaleden kızların açtığı ben ve Selen'in de bulunduğu whatsapp grubuna mesaj attım. Zaten grup 4 kişi falanda. Diğer 2 kişide bizim mahalledendi
Gönderilen:Üzürlüler :))
Ben:kızlar Sevdiceğim kapıldı .ağlayan emoji
Selen:kim kaptı kanka hemen dalak.
Nisa: lan sen abine rağmen kimi sevion kız?
Ben: diyiyorum ama sakin kalın
Selen:taam de hadi çatlatma
Berfin: aynen
Ben: Murat Boz ve Aslı Enver sevgiliii öldürün benii lan evde kaldım
Nisa: lan ne demek Aslı Enver ve Murat Boz sevgili doğru konuş bak ağızını burnunu kırarım bak.
Berfin: bilidim böle olucağını
Ben: kızlar aklımda çok güzel işkenceler ve öldürme planları var. Silah emojisi
Selen:sakin ol ve o emojiyi yere bırak evlat.
Berfin: kızlar onu bunu bırakında sevgililer gününe az kaldı canlarumm planlarınızı alıyım.
Ben: Yıldız Tilbe demeli aşkıda yanlızlığıda birgüne sığdıramam.
Selen: ben sefgilimle olacağım.
Nisa: bende el ele tutuşan sevgililerin yanına gidip beni bu sümüklü kızla mı aldatıyorsun aşkım diyip onları ayıracağım.
Ben: tüm gün evdeyim .O değilde Allah acaba bana abimden korkmıyan, yakuşuklu, zengin, sadece benle ilgilenen, başka kızlara bakmayan, romantik bir erkek yollar mı? Ayrıca sevgililer gününde dükkanlarının camlarına kalp resimleri ve sevgililer günü indirimi afişi asılan camlara molotof atarlar inş .
Berfin:eve kaldın sen
Nisa: onlardan varsa bir tane ben istirem çok plsss
Selen:kızlar bizim sınıfa 2 tane daş gelmiş. Aras ve Cenk birde çok coollar len
Nisa:Selo senin başın bağlı göz koyma onlara.
Berfin: ben ve Nisa'nın sınıflarında ise mahale kekoları var . Yazuk bizee ühühühü
Bir süre daha konuştuktan sonra kulklığımı kulağıma takıp Pera'nın bir şarkısını açtım sonra ise kafamı yastığa koyup hayaller kurmaya başladım. Hayallerimin tamamı Dylan ile evlenmekten ibaretti. Bir de şey var Matematik sınavından yüz almak. Tabi bunlar sadece hayalden ibaret. Sabah annemin saat 07:30 ve sen hala yataktasın demesi ile uyanmıştım. Tuvaleti abim gelmeden hemen kapıp işimi halledip çıkmıştım. Dolabımı açtığımda Dylan posterlerimle uzun uzun bir bakışma yaşadık. Onları duvarlara ya da tavana asmayı çok isterdim en çokta tavana asmayı isterdim sabah kalktığımda onu görüp güzel bir güne başlardım ama en sonr öyle yaptığımda yığınla poster abim yüzünden çöpe gitmişti göt. Dolabımda en değerli eşyam Dylan'ın resminin baskısı olan tişörtü tabi onu da çok az giyinmiştim. Okul formalarımı giyinip çantama bir kaç defter sıkıştırdıktan sonra kahvaltıya gittim. Kahvaltımı yapıp Selen'e çıkması için mesaj attım whatsapptan. Aşağı indikten sonra Seloların binasının önünde onu beklemeye başladım. Geldiğinde çok heycanlı görünüyordu.
-Günaydın kanka ne bu heycan? Diye sordum
-Sanada günaydın kanka bu akşam Deniz beni akşam yemeğine çağırdı acaba ne diyicek. Dediğinde ona gerçeği anlatıp anlatmamak arasında kaldım. Eğer bildiğimi öğrenirse kötü olurdu ama onun hevesinide kırmak istemiyordum sonuçta iyi bir şeylerde söyliyebilirdi. Ona gülümsemekle yetinmiştim. Okula vardığımızda bir bankta oturan Edis Aras ve Cenk'i gördüm. Çok mu coollar ne? Birazda bakarsam nazar deyebilir. Sınıfa geldikten bir kaç dakika sonra hoca gelmişti. Ders matematikti ilk derse kim matematik koydu bu mübarek cuma günü sinirimi bozuldu lan zaten hocaya uyuzum her hocaya uyuzum ama buna ayrı bi uyuzum. Dersin sonlarına doğru Edis kapıyı çalmadan dirrek içeri girdi ve hiç bir şey demeden yanıma oturdu. Ne oluyoz lan. Hoca herkese grup ödevi vereceğini söyledi. Listeden başladı herkes altındaki kişi ile grup oluyodu. Ben geçen dönem listenin en altındaydım inşAllah benim altıma yeni gelenlerden bir inek vardır. Eğer inek gelirse tüm ödevi ona yükler bende keyf yapardım. Sıra bana geldiğinde hoca altımdaki isimi okuduğunda birkez daha anladım ki hayat bana dönmüş arkasını götü ile gülümsüyor. Hoca herkesin 1 konu anlatacağını söyledi. Süre olarak 2 haftamız vardı. Edis'e dönüp onun görevini verecektim ki . Edis hiç umursamadan sınıftan çıktı. Ay götüm triplere gel . Diğer ders hoca bizi boş bıraktığında ? İnekler test çözüyordu, dedikoducu kızlar aralarında beni çekiştiriyordu, Edis rahat bir şekilde iphonesi ile oynuyodu. Bende hiç eskimeyen yöntemi uygulamaya karar verdim. Çantamı sıranın üstüne koyup içinde bir şey arıyormuş gibi yaparak Selen'e mesaj attım.
Gönderilen:selocan
Kanka sıkıldım yaww.
Gönderen:selocan
Benim keyfim yerinde sınıfa meteor düşmüş onu kesiom. Dediğinde gülümsemiştim.
Gönderilen:selocan
Okula meteor düşmüş çoktandır haberin yok.
Gönderen:selocan
Oha kim lan hani?
Gönderilen:selocan
Konuştuğun kişi. Dediğimde göz devirme işareti yollamıştı. Sözde selonun sevgilisi var ha. Kafamı çantadan kaldırıp Edis'e baktığımda dışarıda yağan yağmuru izliyordu. Bende onu . Bana dönüp
-Yakaladım işte beni kesiyodun yoksa benden hoşlanıyor musun? Dedi hoşlanmıyodum hiçte bile.
-Ben mi sana bakıyordum? Ne ara bi kere ben sadece yağmuru izlerken dalmışım. Dediğimde gülmeye başlamıştı. Telaşlanınca komik oluyorum. O değilde bu Allah'ın cezası ne kadar güzel gülüyor lan. Bok mu var böyle güzel gülüyon dedim içimden ama dışımdan
-Ne anırıyon mal sınıftayız . Dedim öyle bi gülüyor ki kara sevda izlemekten bıkarım ama gülüşünü izlemekten bıkmam gibime geliyordu. Off ne diyom ben ya . Zil çaldığında Edis bana yaklaşıp kulağıma
-Benden sana bir tavsiye benden hoşlanma . Her halde kendini diri diri ateşe atmak istemezsin benim için. Dediğinde bende ona
-Emin ol ki bende senin için diri diri yanmak istemem ,Dedim. Ayrıca Edis Kaya gibi birini sevmek mi ASLA.Selam arkadaşlar medya bağımlılık yapan o gülüşşş. Nese hepinisi seviom oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DELİ
De TodoKıskanç abisi yüzünden kimseyi sevemeyen , erkeklerle konuşmayan Şevval abisinin kurallarını çiğner ve hayatında ilk kez bir çocuğa aşık olur. Fakat ortada bir sorun vardır. Edis başka bir kızı uzun süredir sevmektedir. Peki Şevval Edis'i o kızdan v...