Kırmızı Sana Daha Çok Yakışıyor.

1.9K 141 11
                                    

Hayaller yakışıklı bir erkeğe çarpak hayatlar ise kapıyı açtığımda bir ibnenin kapaması üzerine kapıya çarpmamsı . Kapıyı açıp hızla ve sinirle içeri girdiğimde tekrar bir şeye çarpmam ile durdum. Geri çekilip baktığımda bu kişinin o ukala , sapık, zengin , yakışıklı olan kişinin yani kısaca beni ıslatan kişinin olduğunu fark ettiğimde şaşırdım.
-Lan sen beni bırakıp gittmedin mi? Diye sordum
-Seni kapının girişinde bırakıp otoparka gittim. Ayrıca kısa etek çok güzelmiş beğendim hep giyin tavisye ederim. Dediğinde delirecek gibi olmuştum. Çantamı sırama koyduğumda o da çantasını yanıma koydu ne oluyoz derecesinde baktığımda umursamadan oturdu yanıma. Etrafa bakındığımda boş yerlere.olduğunu gördüm ama yerimden kalmaya üşendim yoksa kesinlikle Yanımda bulunan ve hala adını bilmediğim için değil. Önce ıslattıı sonra aynı okulda çıktık yetmedi aynı sınıftayız o da yetmedi sınıfın kapısında çarpıştık oda yetmedi aynı sırada oturuyoz . Aslında herkesin yanınada birinin olması benim olmamasının sebebi abim. Erkekler yaklaşmıyor ama abimde kıskançlığının bokunu çıkardı yaoww. Tabi yanımdaki şahıs abimi tanısa asla.oturmazdı yanıma . .Derse fizikçi girdiğinde herkes ayağa kalktı o hariç . Ona kalksana mal diye fısıldadığımda beni bi tarafıylan bile takmadı . İlginç olani ise en disiplinli hoca ona bişi demedi. Aslında sadece kendini tanıt dedi . O da ayağa bile kalmkadan konuştu.
-Adım Edis soyadım Kaya .Dedi tüm kızlar ona hayranlıkla, bana ise kıskançlık ve nefretle bakıyordular.
- Bu kadar mı? Diye sordu hoca
-Ne bekliyorsunuz? Medeni durumumu falan söyliyim mi hocam? Diye alay etti hocayla ukala.
Adının Edis olduğunu öğrendiğim çocuk derste olduğumuzu takmadan telefonunu çıkardı. Lan telefonu iphone6 plus , spor arabası var galiba zengin. Edis canım evlenelim mi? Diyesim geldi biran da zenginse neden devlet okulunda okuyor biri bana bunu açıklasın. Edis hocanın anlattıkların hiç takmadan telefonu ile ilgileniyordu hemde en kızgın ve disiplinli hocanın dersinde helal olsun gocummm.
Hoca soru sorduğunda sadece yeni gelmiş bir kaç inek parmak kaldırmıştı. Öndeki siyah uzun saçlı kız aklıma kazıdım sınavlarda işime falan yararlar. Hoca parmaklara bakıpo iğrenç cümleyi dedi.
-hep aynı parmaklar başka kimse yokmu? Lan bi kere 2. dönem açılalı 2-3 gün oldu şimdi sana orta parmak kaldırırım farklılık olsun diye ama göt yemiyor. Zil çaldığında sınıfımdan çıkıp Selen'in sınıfına ilerlemeye başladım. Aldığım disiplin cezası ile sınıf değişmek zorunda kalmıştım. Sınıfa girip Selen'in sırasına gittim ve yanına oturdum. Moreli bozuk gibiydi bir şeyler düşünüyordu.
-Ne oldu la sana kekem. Diye sorduğumda geldiğimi yeni fark etmişti.
-Ya kanka Deniz bu aralar bana biraz soğuk davranıyor birde bir kaç kız onu bizim okuldan bir kızla sarılırken yakalamış. Dedi sıçarım lan ben onun ağzınaya kimse benim aşkumu üzemezzz. Taam ne diom be kız şurada morelsizlilten geberio .
- kanka inşAllah o çocuk sen harici başka bir kızı yemeğe çıkarırsa ücreti ödeyemez ve bulaşık yıkamak zorunda kalır, inşAllah o çok sevdiği telefonu ile tuvalete girer ve iphonesini klozete düşürür üstünede yanlışıkla sifonu çeker, inşAllah babası onun tüm kredi kartlarını kırar, inşAllah o güzelim spor arabasının lastiklerini patlatıp bıçakla arabayı çizerler, inşAllah sınavlarda fizikten kaydırma yaparda kaydırdıkları ona girer. Diye yığınla beddua ettim.
- kanka şu hayattaan tek bişi istiyom o da Denizin hayatındaki tek kız ben olayım, başka kıza bakmasın, benden başkasını görmesin ama olmuyor lan. Çocuğun gözü hep başka kızlarda.
-Bende şu hayattan 2 şey istiyom 1. Şans 2. Fizik ve geometri sorularını çözebilmek Allah'ım duy bizi çok plss. Zil çaldığında Selenin sınıfından çıkıp kendi sınıfıma geldim. Sınıfta benim sıramda Edis ve yanında 2 tene yakışıklı çocuk çok ciddi bir şeyler konuşuyordu. Onları bölmemek için öndeki yeni gelmiş ineğin yanına oturdum kaynattım biraz o mafya görünümlü çocuk ve diğer tatlişko çocuk gittiğinde bende sırama geçtim. Dersler bittmişti ve Selen'le okuldan çıkıyorduk . Edis öğle arasında okuldan gitmişti zaten o yüzden her şey normaldi. Yolda bir taksi durdurduk ve alışveriş merkezine geldik. Girer girmez Selen başladı tavsiye istemeye.
-Kanka Denize 14 Şubat hediyesi sence ne almalıyım?wtf az kalmıştı dimi yine o iğrenç güne . Her yerde kalpler ve el ele tutuşmuş mutlu çiftler , elinde güller ve ayıcık olan romantik erkekler olucak onun dışında birde benim gibi suratı asık saplar. Bugüne kadar sevgililer gününü hiç mutlu girmedim o mal abim yüzünden. Biride bizim gibileri düşünüp saplar günü yapmalı artık.
-Yaw kanka bi siktir git pıfff. O değilde birgün benimde karşıma abimden korkmıyıcak beni çok sevecek bir erkek çıkar mı? Selen erkek elbiselerinin satıldığı bir mağazaya girdiğinde bende samsung s4mü çıkarıp fotoğraf çektim. Tam içeri giricektimki aşağı kata inen yürüyen merdivenlerde Deniz ve yanında bir kız gördüm. Deniz elini kızın beline atmıştı. Noluyoz lan? Selen mağazadan çıktığına onu hemen başka bir tarafa doğru sürüklemeye başladım.
-Ya şevo nereye sürüklüyon orada erkek mağazaları yok sadece lavabo var.
-taam işte acilll sıçmam lazım benim. Dedim be onu lavaboya soktum. Birine girip beklemeye başladım. Biraz geçtikten sonra yalandan sifonu çekip çıktım. Selenle tekrar mağazaların bulunduğu kısıma geldik.
Selen yine bir erkek mağazasına girdiğinde bende kendime bir şeyler bakınmak için güzel elbiselerin bulunduğu bir mağazaya girdim. Kısa siyah bir elbise çarptı gözüme o tarafa doğru ilerledim. Elbisenin bedenini ararken bir ses duymamla yan tarafıma döndüm.
-Elindeki elbise diyorum çok seksi durur üstünde. Dediğinde bir kez daha anladım ki edis çok sapık lan. Edisin elindeki mini kırmızı elbiseyi gördüğümde bende ona laf attım.
-Emin ol ki o kırmızı elbise sana fazla seksi durur. Dedim o ise elindeki elbiseyi benim üstüme doğru tutup oluyormu diye baktı. Olduğunu görünce elimdeki elbiseyi çekerek kemdine aldı. Bana ise kırmızıyı verdi.
-sana kırmızı daha çok yakışıyor. Dedi ben hala şaşkınken o siyah elbiseyi aldı ve kasaya gitti. İbine lan bu. Siyah elbisenin bedenini aradım ama yoktu bende kırmızı olanı alıp mağazadan çıktım. Seleni aramaya başladım. Gördüğümde elinde yığınla poşet vardı. Demek ki hediyesini bulmuş. Kötü olan ise hepsini değersiz birine verecek olması. Alışveriş merkezinden çıktığımızda gördüğüm manzarayla şok olmuştum.


Selam arkadaşlar diğer bölümler daha uzun olucak. Oy verip arkadaşlarınıza tavisye ederseniz sevinirim hepinis öpüldünüz 😍😍😘😘😘

İKİ DELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin