2

1.7K 99 13
                                    

00:30

"Damens en heren willen jullie alstublieft terug gaan naar uw plaatsen. En vergeet uw gordel niet. We staan op het punt om te gaan landen."

"Grappig!" Riep Jason dronken. "Hoe kan je nou dronken worden in het vliegtuig!" Riep Clara. "uhhhh drinkenn.." Lachte hij.

"Meneer u moet nu écht uw gordel om doen." Zei een stewardess. "En jij moet geen strakke pakjes dragen met dat lichaam, mann." Lachte hij weer. De stewardess liep gekwetst weg. "Jason!" Riep Clara boos. "Dat is dus echt geen actie voor jou!"

"Nee meer voor mij." Ik draaide me om en keek hem aan. "Inderdaad! Niet gemeen bedoeld hoor." Ze legde haar hand op mijn schouder. "Wat doe je?" Vroeg ik ineens. "Mijn hand op je schouder leggen?" Zei ze. "Ja haal hem er dan vanaf." Commandeerde ik.

Ze haalde langzaam en verward haar hand van mijn schouder af.

"Oké..." Zei ze.

"Ga nu verdomme eens zitten! En doe die verrekte gordel om!" Werd er ineens uit de intercom geroepen.

"Je hebt dr erg grillig gemaakt, Jason." Zei Zack. "Grappig hè." Zei hij triomfantelijk. "Nee niet echt." Zei Clara. "Ag houd toch op." Zei hij.

Nou als hij een aanzoek wilt doen? Dus haar ook ten huwelijk vragen, dan is hij aardig op dreef voor het ergste antwoord wat er is... 'nee.' Dacht ik.

*

"Eindelijk op de grond!!" Riep Zack en kuste de grond. "En jij bent een badboy." Zei ik sarcastisch.

Ik pakte onze koffers van de loopband. "Beetje hulp graag!" Riep ik, maar niemand reageerde. Ik haalde me schouders op en besloot de koffers wel zelf te pakken. Het spijt me als jullie kleren op de grond liggen. #not.

We liepen naar buiten en wachtte op de taxi. "Kom op het is kwart voor één, midden in de nacht!.. waar blijft die taxi." Zeurde Jason. "Ben je al weer wat nuchter?" Vroeg Clara. "Hoezo?" Vroeg hij alsof hij van niks wist. "Je was dronken? Weet je dat niet meer?" Vroeg ze verbaasd. "Noop." Hij liep grijnzend weg.

"A! Daar komt hij!" Riep Zack.

"Wilt u ons naar ons hotel brengen?" Vroeg Zack aan de bestuurder.

"Ewaaa, what do you say?" Vroeg de bestuurder.

"Oh you speak English?"

"No, I speak poop."

"What?"

"Ofcourse man!"

"Could you bring us to the hotel."

"Sure how many people?" Vroeg hij.

"Four."

"Allright thenn. Get in." Hij deed de deuren open.
We stapten in en hij reed ons naar ons hotel.

*

"Waarom hebben wij de king bedroom niet? Het is toch een huwelijksreis." Vroeg ik. "Hallo wees blij dat je in Ibiza bent." Zei Zack. "Je hebt gelijk." Gaf ik toe.

"Wel goed dat er geen tijdsverschil tussen Nederland en Ibiza zit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wel goed dat er geen tijdsverschil tussen Nederland en Ibiza zit." Zei Clara. "Ja inderdaad nou je het zegt! Ik ga slapen!!!!" Riep ik.

Ik gooide mijn koffer zowat naar de andere kant van de kamer en sprong op het bed. "Jullie slapen daar." Ik wees naar de andere tweepersoonsbed. Ik trok mijn pyjama aan en kroop helemaal onder die lekkere zachte dekens..

Waarom moet Zack bij me slapen? Kan hij niet in de badkuip ofzo? Dan kan ik lekker wijd en languit liggen.

Ik kan niet altijd hebben en krijgen wat ik wil, natuurlijk.

"Zack jij slaapt in de badkuip!" Riep ik geniepig.

"Echt niet!" Hij sprong in bed en ging extra dicht tegen me aan liggen. "Ja hallo je ligt in m'n aura. Zak" Zei ik. "Oké ik ga opzij omdat je het zo netjes vraagt." Hij probeerde me een kusje op mijn neus te geven, maar ik draaide me snel om. "Oké..."

Jason en Clara besloten ook om te gaan slapen. Morgen wordt het een mooie dag hoop ik...

-

Herschreven op: 03-06-16

The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 3 en 4) #Wattys2018Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu