8

1.3K 98 53
                                    

Bij Clara.

"Goed gedaan."

"Ag hou je mond toch!"

"Waarom? Ik vind het leuk om Roxi's leven te verpesten. En iets zegt me dat er iets is met die Mike. Het is niet zomaar een jongen.."

"Oh ja en dat voel jij aan zeker?"

"Ik voel wanneer er badboys in de buurt zijn en aangezien ik Roxi heb bedrogen met het feit dat Zack de Sweet badboy was."

"Dus Zack is niet de Sweet badboy?" Vroeg Clara bang.

"Nee. Het is een hulpje van mij." Lachte hij gemeen.

"Ga weg en laat me nu met rust!" Riep ze.

"Oh dacht je dat?"

"Dat hadden we afgesproken." Zei ze.

"Ik hou me niet aan beloftes. Mee komen!" Hij greep haar vast en nam haar mee.

Clara pakte snel haar mobiel uit haar zak en sms'te snel iets naar Jason.

-

Ik liep naar beneden en ging op een barkruk zitten. Jasons mobiel lag naast de fruitmand.

Opeens zag ik hem oplichten. Ik wou eigenlijk niet kijken, want op een of andere manier is hij toch al boos op me, maar volgens mij zag ik een naam met een 'C' het kon Clara zijn?

Uit nieuwsgierigheid pakte ik zijn mobiel en begon het sms'je te lezen.

Clara:
Sorry kwam door Randell!!!!!! Hij neemt me mee!!!

Ineens legde ik zijn mobiel weer terug. "Las ik dat nou goed?" Vroeg ik aan mezelf. "Wat?!" Riep Jason boos. "Kijk op je mobiel! Bij sms'jes!" Ik spring van de kruk af en ren naar de bank. Jason pakte zijn mobiel en begon het sms'je te lezen. "O maj goshh. Jij kijkt serieus in mijn mobiel zonder toestemming?" Zei hij boos.

"Je klinkt nu net een homo. Dat smsje is wayy more belangrijker dan dat ik 'zomaar' in je mobiel keek." Zei ik sarcastisch.

"Misschien wordt ik dat ook wel door Clara." Zei hij. "Heb je Clara's sms'je niet gelezen dan?" Vroeg ik. "Wat? Heeft ze een sms'je gestuurd?!!" Hij drukte zijn telefoon weer aan en zocht snel naar het sms'je. "Vast over het hoofd gezien. Whuutttttt!!!!!!" Riep hij. "Randell is bij haar!"

"Inderdaad! Hij kon haar dwingen om nee tegen jou te zeggen!" Riep ik. "Ja. Of jij hebt dat stomme sms'je verzonden. En je naam in Clara veranderd." Zei hij achterdochtig. "Waarom zou ik dat doen? Aangezien Randell achter mij aan zit?" Zei ik. "Daar heb je een punt. Wacht."

"Mikeeee!!!!!!!" Riep hij.

Mike heeft bij ons geslapen. We hebben iets te lang bij het meertje gepraat. Uhmm..

"Geloof jij in dit sms'je?" Vroeg hij. "Ik dacht dat je ook boos was mij?" Vroeg Mike. "Kom op!"

Hij las het sms'je. "Ja het is echt." Zei hij. "En hoe weet je dat?" Vroeg Jason. "Verstuurd vanaf Bekerlaarstraat 15." Zei hij en liep naar me toe. "Dat is haar huis nummer toch?" Vroeg hij terwijl hij naast me ging zitten.

"Ja dat klopt.. jullie werken gewoon samen hè!! Omdat jullie verkering willen!!!" Hij liep stampvoetend weg.

"Gaan we het uitzoeken?" Vroeg Mike aan mij. "Ja. Tot de bodem."

-, Carmiewarmy's Note ,-

Even over de Shipnamen van het vorige hoofdstuk. Dit zijn er al een paar:

Romi

Roke

Mixi

Miro

Xike

Ximi

Oxke

Keix

Xiek

Xike

Kixi

Ixik

Kero

Roem

Kies maar alvast welke je het leukst vind. Het kunnen er natuurlijk meer zijn die leuk vind stem maar gewoon! Volgende keer gaan de minst bestemde namen eruit!❤❤

-

Herschreven op 11-06-16.

The Sweet Badboy Wants The Stubborn Girl. (Deel 3 en 4) #Wattys2018Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu